  • 21. Data: 2021-11-16 11:02:34
    Temat: Re: Blachosmrody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 07:11:59 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Może

    > A to nie dobrze

    Na wolnych obrotach nie tak mocno, ale lekkie dodanie gazu i chmura
    dymu.
    Dym bialy ... para wodna ?

    J.

  • 22. Data: 2021-11-16 13:23:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 21:40:18 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:619185d2$0$524$65785112@news.neostrada.pl>

    A moze jednak gorszy wegiel?
    Albo faktycznie przyzwyczajenie plus mlodszy organizm.

    > To już starość.
    > Na starość wszystko irytuje.
    >
    > Dziś pytałem kolegę po covidzie
    > czy naprawdę traci się węch i smak.
    >
    > no traci się
    >
    > Rozmarzyłem się żeby tak stracić słuch
    > i nie słyszeć pierdolenia przez komórkę na balkonach.
    >
    > mieć taki prztyczek mute on/off ;)

    Sluchawki z aktywnym wygluszaniem halasu.

    J.

  • 23. Data: 2021-11-16 13:38:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 12:50:49 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 15 Nov 2021 09:10:25 +0000, K
    >
    > Co jest akurat u nas powszechne.

    > Może jak ktoś nie ma sprawnego nosa, tak jak JF uszu. :P

    A propos - jakbym zaczął bardziej slyszec silnik.
    I nie wiem - glosniejszy sie zrobil, uszy sie odetkaly,
    wina korkow, a moze jakas dziurka w wydechu ... co by tlumaczylo i
    smrod :-)

    J.

  • 24. Data: 2021-11-17 11:01:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-listopada-2021 o 13:38, J.F pisze:
    > A propos - jakbym zaczął bardziej slyszec silnik.
    > I nie wiem - glosniejszy sie zrobil, uszy sie odetkaly,
    > wina korkow, a moze jakas dziurka w wydechu ... co by tlumaczylo i
    > smrod:-)

    Byłem na przeglądzie technicznym. Nasłuchałęm się stukania i szarpania
    kołami. Wszystko w porządku.

    Po wyjeździe: W mordę... znowu w przednim zawieszeniu stuka ;-)

    Zepsuł mi samochód ;-)

  • 25. Data: 2021-11-17 17:24:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-15 o 00:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Wczesniej tak robilem, a teraz coraz wiecej korkow :-(

    Ja mam pusto rano jak jadę do pracy i jak wracam tez nie jest tragicznie.

  • 26. Data: 2021-11-18 08:18:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 16.11.2021 11:02, J.F wrote:
    > Na wolnych obrotach nie tak mocno, ale lekkie dodanie gazu i chmura
    > dymu.
    > Dym bialy ... para wodna ?

    Jeśli to OK - u siebie nie zauważyłem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 27. Data: 2021-11-22 23:04:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-11-16 o 13:23, J.F pisze:

    > A moze jednak gorszy wegiel?
    > Albo faktycznie przyzwyczajenie plus mlodszy organizm.

    > Sluchawki z aktywnym wygluszaniem halasu.

    Wszczepiane na stałe w mózg.

  • 28. Data: 2021-11-22 23:06:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-11-15 o 22:40, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > no traci się
    >
    > Rozmarzyłem się żeby tak stracić słuch
    > i nie słyszeć pierdolenia przez komórkę na balkonach.

    Irytujący hałas to robią młotocykliści i pasjonaci młotoryzacji, którzy
    przerobili wydechy usuwając tłumik.

  • 29. Data: 2021-11-22 23:21:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Nov 2021 13:38:48 +0100, J.F

    > A propos - jakbym zaczął bardziej slyszec silnik.
    > I nie wiem - glosniejszy sie zrobil, uszy sie odetkaly,
    > wina korkow, a moze jakas dziurka w wydechu ... co by tlumaczylo i
    > smrod :-)

    Może to sugestia. Jak planowałem budowę to zagadnąłem do sąsiadki czy
    zawsze tak słychać szosę. Stwierdziła że w ogóle jej nie słychać. Ja mówię:
    jak nie słychać, jak teraz słychać, ale wczoraj byłem cały dzień na placu i
    nie słyszałem więc nie wiem o co chodzi... Po tygodniu się spotykamy i
    sąsiadka nagle stwierdza, że faktycznie słychać trasę -- ale nie była tego
    świadoma, przyzwyczaiła się tyle lat i ignorowała to. Dopiero jak jej
    powiedziałem to zaczęła zwracać uwagę i teraz ją to wkurza. :P No, zepsułem
    sąsiadkę, a taka dobra była...

    To samo jest z silnikiem w samochodzie spalinowym, dlatego "cisnę" żeby
    każdy kto twierdzi że EV nie daje komfortu pojeździł nim z miesiąc, dwa, a
    potem znowu wsiadł do ICE. Pomijam już jak wkurzająca będzie konieczność
    "klasycznego" hamowania czy gazo(turbo)dziura, ale właśnie jak zacznie
    "boleć" hałas od silnika, wibracje na budzie (zwłaszcza podczas postoju)
    itp. Ze smrodem jest tak samo, jak człowiek przyzwyczajony to po prostu nie
    czuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2021-11-23 00:30:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-11-15 o 10:10, K pisze:

    > Tych ktorzy maja powycinane katy, dpfy itd. Normalny sprawny samochod
    > ciezko wyczuc.

    Od pewnego czasu przestałem widzieć reklamy warsztatów, które się tym
    parają. Parę lat temu, to było normalne, że czekając na czerwonym
    świetle można było zapoznać się z bogatą ofertą tego typu usług
    reklamowaną naklejkami nalepianymi na bariery przed skrzyżowaniem.