eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 81. Data: 2020-09-08 19:19:20
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2020 18:11:48 +0100, K

    > Czemu ja Ci mam pokazywac? Ja Ci juz pokazalem.

    Ponieważ Ty postawiłeś tezę a nie ja?

    > BMW dodaje imbusa w zestawie do samodzielnego odblokowania skrzyni. Wiec
    > wiedza musi byc w instrukcji obslugi, a ze koniecznosc robienia tego
    > wymaga takich akrobacji to oczywista glupota projektantow. Byc moze w
    > I-PACE nie mozna tego zrobic samemu imbusem lub przy pomocy pana
    > Zdzislawa z Auto Laweta 24h s.c. i konieczna jest wizyta magikow z
    > autoryzowanego serwisu, ktorzy musza sie podlaczyc np. laptopem.

    Znowu zakładasz z góry że nie można... No ręce opadają. A może nikt (w tym
    zdzisław który na oczy nie widział EV) się nie pokusił zajrzeć do
    instrukcji serwisowej i tego zwyczajnie nie wie.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 82. Data: 2020-09-08 19:22:04
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2020 18:05:52 +0100, K

    > No ale wychodzi, ze jednak jest. Bo nawet przywolane F30 da sie
    > odblokowac odkrecajac wkret, a takiego I-PACE np. nie.

    Przecież sam przywołałeś wyciąg (nie wiem skąd) że da się to zrobić.
    Wszystko się opiera o odpowiednią WIEDZĘ. Dla przykładu ludzie rozkminili,
    o czym pisałem także na grupie odnośnie BMU, jak w moim Outlanderze PHEV po
    druciarsku przywrócić pełną pojemność baterii -- tego nawet w instrukcji
    serwisowej nie było. :P

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 83. Data: 2020-09-09 07:10:45
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-09-2020 o 17:04, K pisze:
    > On 08/09/2020 10:21, Cavallino wrote:
    >> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >>> On 08/09/2020 09:28, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 08-09-2020 o 10:18, K pisze:
    >>>>
    >>>>>> Ale gdzie nie ma prądu, w akumulatorze trakcyjnym, czy zwykłym 12V?
    >>>>>> Bo ten drugi przypadek chyba za bardzo się nie różni od braku
    >>>>>> prądu w spaliniaku, prawda?
    >>>>>
    >>>>> Chodzi o taki brak pradu gdzie nie mozesz zrzuc z P na N.
    >>>>
    >>>> Czyli taki sam problem, jak w każdym innym samochodzie z automatem,
    >>>> niezależny od rodzaju napędu?
    >>>>
    >>>
    >>> Podobny. Bo w spalinowych z mechnicznym lewarkiem jest magiczny
    >>> guziczek, ktorym mozesz zwolnic z P na N. W tych z dzojstikiem jest
    >>> to bardziej skomplikowane jak pokazuje BMW.
    >>> W elektrycznych z zablokowanymi kolami nic na szybko znalezc nie moge
    >>> ale wyglada, ze na pewno czesc nie ma takiej mozliwosci:
    >>
    >> Zoe ma.
    >> Identyczną j/w.
    >>
    >> I sposób na odblokowanie kolummy kierownicy również.
    >> Więc tak jak pisałem - sprawa nie ma związku z rodzajem napędu.
    >>
    >>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped. Nie
    >>> szukaj dziury w calym.
    >>
    >> To nie ja szukam dziury w całym i wydaje mi się, że jednak prawidłowo
    >> odczytałem Twoje intencje w tym wątku.
    >> Tyle że nie wyszło, więc teraz próbujesz się wycofywać rakiem....
    >
    > Masz dla I-Pace:
    >
    > Przed rozpoczęciem holowania specjalista musi uaktywnić funkcję
    > serwisowego wyłączenia położenia parkowania. Procedura włączania
    > mechanizmu zwalniania położenia parkingowego skrzyni biegów jest
    > wyjaśniona w oddzielnej publikacji przeznaczonej dla personelu serwisu.
    > Brak aktywacji funkcji serwisowego wyłączenia położenia parkowania może
    > doprowadzić do poważnego uszkodzenia pojazdu.

    Ale dasz głowę, że dla żadnego spalinowego automatu, nic podobnego nie
    wymyślili?
    Np. w Jaguarze?


  • 84. Data: 2020-09-09 09:35:13
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/09/2020 06:10, Cavallino wrote:
    >
    > Ale dasz głowę, że dla żadnego spalinowego automatu, nic podobnego nie
    > wymyślili?
    > Np. w Jaguarze?

    Nie wiem, sprawdz i daj znac. Mi sie juz nie chce.


  • 85. Data: 2020-09-09 09:36:04
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 18:19, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 18:11:48 +0100, K
    >
    >> Czemu ja Ci mam pokazywac? Ja Ci juz pokazalem.
    >
    > Ponieważ Ty postawiłeś tezę a nie ja?
    >
    >> BMW dodaje imbusa w zestawie do samodzielnego odblokowania skrzyni. Wiec
    >> wiedza musi byc w instrukcji obslugi, a ze koniecznosc robienia tego
    >> wymaga takich akrobacji to oczywista glupota projektantow. Byc moze w
    >> I-PACE nie mozna tego zrobic samemu imbusem lub przy pomocy pana
    >> Zdzislawa z Auto Laweta 24h s.c. i konieczna jest wizyta magikow z
    >> autoryzowanego serwisu, ktorzy musza sie podlaczyc np. laptopem.
    >
    > Znowu zakładasz z góry że nie można... No ręce opadają. A może nikt (w tym
    > zdzisław który na oczy nie widział EV) się nie pokusił zajrzeć do
    > instrukcji serwisowej i tego zwyczajnie nie wie.
    >

    Z gory zakladam, ze pan Zdzislaw nie ma dostepu do tej instrukcji.
    Tymbardziej jesli trzeba podlaczyc lapka z jakis softem.


  • 86. Data: 2020-09-09 09:37:52
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 18:22, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 18:05:52 +0100, K
    >
    >> No ale wychodzi, ze jednak jest. Bo nawet przywolane F30 da sie
    >> odblokowac odkrecajac wkret, a takiego I-PACE np. nie.
    >
    > Przecież sam przywołałeś wyciąg (nie wiem skąd) że da się to zrobić.
    > Wszystko się opiera o odpowiednią WIEDZĘ. Dla przykładu ludzie rozkminili,
    > o czym pisałem także na grupie odnośnie BMU, jak w moim Outlanderze PHEV po
    > druciarsku przywrócić pełną pojemność baterii -- tego nawet w instrukcji
    > serwisowej nie było. :P
    >

    No ale na ta chwile nie widze nigdzie aby ta wiedza gdzies wyplynela.
    Jesli to jest kwestia mechaniczna to pewnie wyjdzie na jaw w momencie
    jak pierwsze egzemplarze trafia na rynek wtorny po gwarancji i ludzie
    zaczna sami rzezbic. Gorzej jak to jest kwestia wymagajaca podlaczenia
    lapka z jakims softem.


  • 87. Data: 2020-09-09 10:42:22
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-09-2020 o 09:35, K pisze:
    > On 09/09/2020 06:10, Cavallino wrote:
    >>
    >> Ale dasz głowę, że dla żadnego spalinowego automatu, nic podobnego nie
    >> wymyślili?
    >> Np. w Jaguarze?
    >
    > Nie wiem, sprawdz

    Ja?
    A w jakim celu?
    To nie ja chcę na siłę udowadniać całemu światu, że elektryki są be.
    Hejt na ten temat to Twoja działka....


  • 88. Data: 2020-09-09 11:23:58
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/09/2020 09:42, Cavallino wrote:
    > W dniu 09-09-2020 o 09:35, K pisze:
    >> On 09/09/2020 06:10, Cavallino wrote:
    >>>
    >>> Ale dasz głowę, że dla żadnego spalinowego automatu, nic podobnego
    >>> nie wymyślili?
    >>> Np. w Jaguarze?
    >>
    >> Nie wiem, sprawdz
    >
    > Ja?
    > A w jakim celu?
    > To nie ja chcę na siłę udowadniać całemu światu, że elektryki są be.
    > Hejt na ten temat to Twoja działka....

    Meleksy sa dobre do miasta dla emerytow jezdzacych na zakupy albo
    mogacych sobie pozwolic na ekskluzywny obiad co dwie godziny w 400km
    trasie nad morze do sanatorium. Jak chcesz udowodnic, ze jakis spalinowy
    automat ma ten sam problem to poszukaj i tu wklej link do instrukcji. Ja
    nic takiego nie znalazlem. Jak ci nie pasuje czyjas opienia to zaraz
    piszesz, ze hejt, mowa nienawisci, dyskryminacja. Opanuj sie :D


  • 89. Data: 2020-09-09 11:27:57
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:
    > W dniu 03-09-2020 o 17:02, K pisze:
    >
    >> A pozniej? Da sie zostawic na 2 tygodnie na parkingu i wrocic pozniej
    >> powiedzmy 120km do domu bez ladowania po drodze?
    >
    > Spokojnie.
    > Po tygodniu postoju pod lotniskiem nie zauważyłem w ogóle spadku
    > naładowania - więc musiał być minimalny.
    > A i tak obstawiam, że główne żrą urządzenia multimedialne i komputery,
    > które do końca się nie wyłączają, a nie bateria sama z siebie traci.
    >

    i to jest jakaś prawda w tym wątku

    Przez noc może stracić 1-5% jak był do pełna naładowany bo to naturalne
    zachowanie baterii litowych i urządzeń dbających o ich wyrównywanie, a
    potem spokojnie rok by postał zanim by się całkiem rozładował.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus


    --
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus


  • 90. Data: 2020-09-09 11:44:57
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-09-2020 o 11:23, K pisze:

    >> To nie ja chcę na siłę udowadniać całemu światu, że elektryki są be.
    >> Hejt na ten temat to Twoja działka....
    >
    > Meleksy sa dobre do miasta dla emerytow jezdzacych na zakupy albo
    > mogacych sobie pozwolic na ekskluzywny obiad co dwie godziny w 400km

    To czemu tak bardzo Cię bolą, że codziennie o nich koniecznie musisz
    jakiś hejt wysmażyć? ;-)

    > trasie nad morze do sanatorium. Jak chcesz udowodnic,

    Nie chcę, mam to gdzieś.
    Hejtuj sobie dalej, jak musisz, ale rób to z głową, bo na razie
    wychodzisz na upierdliwego palanta....

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: