  • 91. Data: 2020-09-09 20:59:52
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.09.2020 o 11:23, K pisze:

    > Meleksy sa dobre do miasta dla emerytow jezdzacych na zakupy ...

    Meleksy .. do przemysłu.

  • 92. Data: 2020-09-09 21:32:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.09.2020 o 18:25, ToMasz pisze:
    > (...)

    > nie wiem skąd sie urwałeś, ale Myjk należy do wąskiej grupy osób która
    > ma pojazd ekektryczny

    Nie ma - żona mu nie pozwoliła;)

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2020-09-10 20:02:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Sep 2020 08:37:52 +0100, K

    > No ale na ta chwile nie widze nigdzie aby ta wiedza gdzies wyplynela.

    Ale to może świadczyć tlyko o niskiej świadomości, albo twojej nieudolności
    w szukaniu, a nie że się nie da tak jak sobie absurdalnie założyłeś.

    > Jesli to jest kwestia mechaniczna to pewnie wyjdzie na jaw w momencie
    > jak pierwsze egzemplarze trafia na rynek wtorny po gwarancji i ludzie
    > zaczna sami rzezbic.

    Aha, a laweciarze będą w tym czasie niszczyć klientom samochody?

    > Gorzej jak to jest kwestia wymagajaca podlaczenia lapka z jakims softem.

    Przecież sam sobie udowodniłeś, że da się takie rzeczy zrobić nawet w
    spaliniakach z elektronicznym "lewarkiem" i nadal uparcie ciśniesz na
    jakieś absurdalne domysły.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2020-09-10 20:05:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Sep 2020 08:36:04 +0100, K

    > Z gory zakladam, ze pan Zdzislaw nie ma dostepu do tej instrukcji.

    No właśnie, z góry absurdalnie zakładasz. Prawdopodobieństwo że nie wie
    jest takie samo jak w przypadku spaliniaków z manetkami elektronicznymi w
    spaliniakach zaraz po tym gdy weszły na rynek.

    > Tymbardziej jesli trzeba podlaczyc lapka z jakis softem.

    Oczywiście. W spaliniakach, gdzie Park mode działa IDENTYCZNIE jak w EV się
    da ukrytym przyciskiem/kluczem ale w EV przecież trzeba lapkiem żeby był
    większy problem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 95. Data: 2020-09-11 07:37:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 20:05, Myjk pisze:
    > Oczywiście. W spaliniakach, gdzie Park mode działa IDENTYCZNIE jak w EV się
    > da ukrytym przyciskiem/kluczem ale w EV przecież trzeba lapkiem żeby był
    > większy problem.

    Abstrahując od tego, że nie wiem jak to teraz wygląda, to taki
    scenariusz ze stwarzaniem większego problemu jest jak najbardziej
    prawdopodobny, żeby nie napisać, że pewny.
    To już się stało w innym obszarze z Apple i pewnie inne owce pójdą tym
    śladem.
    Tylko serwis producenta będzie miał narzędzia i części do napraw.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 96. Data: 2020-09-11 09:42:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/09/2020 19:02, Myjk wrote:
    > Wed, 9 Sep 2020 08:37:52 +0100, K

    > Ale to może świadczyć tlyko o niskiej świadomości, albo twojej nieudolności
    > w szukaniu, a nie że się nie da tak jak sobie absurdalnie założyłeś.

    Raczej w twojej nieudolnosci w szukaniu, bo jakbys znalazl to bys
    triumfalnie wkleil linka.

    > Aha, a laweciarze będą w tym czasie niszczyć klientom samochody?

    Dlaczego mieliby to robic?

    > Przecież sam sobie udowodniłeś, że da się takie rzeczy zrobić nawet w
    > spaliniakach z elektronicznym "lewarkiem" i nadal uparcie ciśniesz na
    > jakieś absurdalne domysły.

    No bo jak widac w spalinowych sie da, a wsrod elektrycznych sa przypadki
    gdzie na razie sie nie da i ja sie zgadzam, ze to jest absurd.

  • 97. Data: 2020-09-11 11:32:35
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Tylko serwis producenta będzie miał narzędzia i części do napraw.

    marzenie scietej glowy, ruch oporu zawsze bedzie istnial :-)

    https://electrek.co/2020/06/10/tesla-hacker-unlocks-
    performance-upgrade-acceleration-boost/

  • 98. Data: 2020-09-11 14:16:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 08:42:27 +0100, K

    > Raczej w twojej nieudolnosci w szukaniu, bo jakbys znalazl to bys
    > triumfalnie wkleil linka.

    Ja nie szukałem, bo mi to koło uja lata. To jest twój problem wydłubany z
    absurdalnego testu który na drodze praktycznie nie ma szans zaistnieć.

    > Dlaczego mieliby to robic?

    Bo przeicez wg ciebie rzekomo nie wiedzą jak odblokować Parking mode.

    > No bo jak widac w spalinowych sie da, a wsrod elektrycznych sa przypadki
    > gdzie na razie sie nie da i ja sie zgadzam, ze to jest absurd.

    Jak tylko udowodnisz że się faktycznie nie da, bo póki co to tylko twoje
    absurdalne domysły.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 99. Data: 2020-09-11 14:20:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 07:37:55 +0200, Mirek Ptak

> [...]
    > prawdopodobny, żeby nie napisać, że pewny.
    > To już się stało w innym obszarze z Apple

    Apple to troll paskudny, nikt inny ich śladem nie podążył.

    > Tylko serwis producenta będzie miał narzędzia i części do napraw.

    Gdyby tak miało być, to czemu jeszcze tego nie ma w przypadku spaliniaków?
    Przecież na nich jest większy obrót niż na EV. Brak jest logiki w tym co
    piszecie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 100. Data: 2020-09-11 15:13:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 13:16, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 08:42:27 +0100, K

    > Ja nie szukałem, bo mi to koło uja lata. To jest twój problem wydłubany z
    > absurdalnego testu który na drodze praktycznie nie ma szans zaistnieć.

    No niby nie ma, a jednak moze sie tam komus gdzies przytrafic. Test
    pokazal pewne niedociagniecia u niektorych producentow (chyba, ze to
    zamierzone)

    > Bo przeicez wg ciebie rzekomo nie wiedzą jak odblokować Parking mode.

    No na ta chwile w tym konkretnym modelu wychodzi, ze nie wiedza jak. Jak
    beda wiedzieli to beda to robili bez psucia czegokolwiek.

    > Jak tylko udowodnisz że się faktycznie nie da, bo póki co to tylko twoje
    > absurdalne domysły.

    No juz udowodnilem. Ty probujesz to wyprzec zaprzeczajac.