  • 31. Data: 2010-03-22 10:23:16
    Temat: Re: Ceny paliw - prognoza
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie.
    > Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(

    No jesli auto jest wystrojone na 98 albo wyzej, to tak bywa.
    --
    Olleo

  • 32. Data: 2010-03-22 13:04:10
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > Co to za odgrzewane kotlety?

    Po prostu jetem głodny..

  • 33. Data: 2010-03-22 15:32:26
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Po prostu jetem głodny..

    Glodny? Na co czekasz? ;)

    szwagier

  • 34. Data: 2010-03-22 18:15:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marcus Wright wrote:
    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na
    > BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na
    > mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze około 7-8l
    Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają? Na zdrowy rozum, to dopiero po drugim
    nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

    PS. Jutro jadę czipowac ojca dizelka TDi 2.0. zobaczymy ile miał fabrycznie i
    ile po czipie. Dam wykresy jutro pod wieczór. Cena jest bardzo przyzwoita -
    tylko 900zł.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 35. Data: 2010-03-22 18:30:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-22, Katanka <k...@i...pl> wrote:

    > A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze około 7-8l
    > Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają?

    Oczywiście.

    > Na zdrowy rozum, to dopiero po drugim nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

    A to już zależy jaka czystość Cię interesuje. Ale zakładam, że po drugim
    tankowaniu będzie wystarczająca.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2010-03-23 16:03:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Katanka wrote:
    > A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze
    > około 7-8l Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają?

    Tak.

    > Na zdrowy rozum, to
    > dopiero po drugim nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

    Nie.
    Chyba że opróżnisz bak i przewody do cna.

    --
    Bydlę