  • 111. Data: 2009-04-23 06:38:17
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Spierdalaj, tak ?

    Nie, a nawet sie okopie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 112. Data: 2009-04-23 06:40:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Mustanga ma amerykanskiego i kupil go za rzadow Busha. Znaczy cos z jego
    > ideolo nie do konca halo :)

    Niby czemu ? Nie kupuje od tych co strzelają do własnych obywateli.
    Amerykanie strzelają do cudzych. A Japsy w ogóle nie strzelają.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 113. Data: 2009-04-23 06:40:35
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 08:33:21 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Mustanga ma amerykanskiego i kupil go za rzadow Busha.

    buhahahahaha

    > Znaczy cos z jego ideolo nie do konca halo :)

    No z drugiej strony w czasach slusznie minionych nie przeszkadzalo nam
    ze Wielki Brat tlucze mniejszych dookola. A dzis tylko brat sie
    zmienil.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 114. Data: 2009-04-23 06:41:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie, a nawet sie okopie.

    "Utopie te Twoją utopie
    utopie w potopie
    w tym Twoim okopie"

    :-p

  • 115. Data: 2009-04-23 06:42:42
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 08:40:26 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Niby czemu ? Nie kupuje od tych co strzelają do własnych obywateli.
    >Amerykanie strzelają do cudzych. A Japsy w ogóle nie strzelają.

    Ciekawa definicja bandytyzmu.

    pozdr
    newrom

  • 116. Data: 2009-04-23 06:52:16
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > 150 to ciagle skuteriada, a juz chopper 150 nawet 250 to ino :-)

    No nie mogę, jak czytam takie głupoty to nie mogę, powiedz to gościom z Moto GP że
    się ścigają na skuterach.
    Idąc tym tokiem rozumowania 650 to też jeszcze skuter patrz Burgman. Ja tam widzę
    różnice w konstrukcji między skuterem 80cm a motocyklem 80cm i w
    prowadzeniu też.

    > A Chin Chinowi juz dzisiaj nie rowny.
    > Ktos tu pisal przy poprzedniej dyskusji na ten temat ze podnoszac koszt
    > sprzedazy z fabryki (bo raczej nie koszt produkcji) na skuterze o raptem
    > 200 czy 300 złotych mozna wyprodukowac zauwazalnie lepszy produkt.
    cat
    > Jednego jestem pewien - wszyscy chinscy producenci ktorzy stawiaja na
    > budowanie marki beda jak najszybciej chcieli wprowadzic do oferty lepiej
    > wykonane-szybsze-drozsze-ladniejsze modele konkurujace z uznanymi markami.

    Tu się zgadzam w 100% to już można zaobserwować:
    http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/index.php?opt
    ion=com_content&task=view&id=17&Itemid=26

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 117. Data: 2009-04-23 06:53:01
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ciekawa definicja bandytyzmu.

    Wiedziałem że Ci się spodoba. Co to, HC, że się słówek czepiasz ?

  • 118. Data: 2009-04-23 06:59:44
    Od: rg <r...@g...com>

    gdzie można odebrać nagrodę za najdłuższą dyskusję miesiąca?

  • 119. Data: 2009-04-23 07:00:00
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 08:53:01 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Wiedziałem że Ci się spodoba.

    Prokok jaki czy co ?

    > Co to, HC, że się słówek czepiasz ?

    Nie o slowka sie rozchodzi :)

    pozdr
    newrom

  • 120. Data: 2009-04-23 07:10:33
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > od dobrych kilku postów powtarzam - W MIEŚCIE
    > na dłuższych przejażdżkach za miastem byłem nim tylko kilka razy - nie
    > nadaje się :)
    No i wszystko jasne, tylko, ze oprocz jazdy po miescie motocykl nadaje sie
    rowniez do tego zeby nim pojechac gdzies dalej niz tylko wkolo komina.
    I wtedy co? Nastepny sprzet?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8