  • 11. Data: 2009-04-22 10:57:44
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Jaco" <e...@W...gazeta.pl>

    > słyszałeś by z nowego porsche łuszczył się lakier?

    Nie znam żadnego właściciela porsche - jeśli znasz ich co najmniej 10 lub
    oglądałeś conajmniej kilkadziesiąt tych samochodów to może będziesz wiarygodny
    twierdząc że tam się nie łuszczy

    Słyszałem i czytałem, że w markowych Kawasaki jest problem z lakierem :)

  • 12. Data: 2009-04-22 10:59:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > - układ napędowy Regina (BTW: WTF?)

    Ale ze co ? Napedow Regina nie znasz ? Calkiem przyzwoite i popularne na
    zachodzie, na przyklad w RFN.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-04-22 10:59:32
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 12:52:08 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >A propos: Taki klon SV 650 zna ktoś?
    >Nazwa chyba H...j stąd czy jakoś tak

    Hujusong czy cos. AFAIR ta sama firma co robila chujaka* Tyle ze to
    Tajwan jest.
    Ktos z precla tym latal, Minister ? (mam skleroze).

    pozdr
    newrom
    * - wlascicieli marki Junak.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-04-22 11:00:53
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > A propos: Taki klon SV 650 zna ktoś?
    > Nazwa chyba H...j stąd czy jakoś tak

    Hujsung, koreanski jest i calkiem przyzwoity. Sprzedawany tez byl kiedys
    pod nazwa Junak jakistam.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-04-22 11:04:05
    Od: "Jaco" <e...@W...gazeta.pl>

    To jeszcze poczytaj w jakich warunkach i z jakim obciążeniem eksploatowany
    jest ten motocykl :) A to tylko mała, lekka 125-tka.

  • 16. Data: 2009-04-22 11:04:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    rg pisze:

    > Ale chodziło mi o to że nikt nie mierzy jakości obiektywnie, tylko na
    > zasadzie obiegowych opinii, które są w tej chwili takie że większość
    > najpierw mówi 'chińska tandeta' a potem dopiero sprawdza o co chodzi.

    Chinskie skutery i quady to tandeta. Wiem bo grzebalem w kilku.

    > Niemniej nie przeszkadza to setkom tzw 'producentów' sprowadzać towar
    > z Chin i tylko nalepiać swoje nalepki.

    Roznica w wymaganiach stawianych olowkowi za 1 centa a motocyklowi jest
    diametralna. Moze i oni robia dobre tanie rzeczy ale nie dotyczy to
    potoryzacji.

    > Made in China jest napisane najmniejszym możliwym drukiem żeby ludzi nie straszyć.
    Obawiam się że
    > rzeczywistość jest taka że to tylko strachy na lachy, podsycane przez
    > firmy z zachodniego świata - które są najbardziej zainteresowane
    > zaklinaniem rzeczywistości tak by było po staremu.

    j.w. Oni sa niezli w wykonywania prostych ,czasochlonnych i
    nieskomplikowanych czynnosci. Przy skomplikowanych procesach sobie nie
    radza.

    > Żeby było jasne
    > nikogo nie namawiam żeby szedł i kupował chiński motor czy cokolwiek
    > innego (ale gratulacje dla tego co przez miesiąc nic chińskiego nie
    > kupi) tylko uważam że wszystkie chińskie marki wrzuca się do jednego
    > wora i nagłaśnia się ewidentne wpadki.

    Czy Ty przypadkiem nie handlujesz chinskimi skuterami ?

    > Ale czy mogą się mylić miliardy chińczyków jeżdżacych motocyklami i skuterami o
    wiele więcej i dłużej
    > niż Polacy???

    Chinczyk sie cieszy ze w ogole nie musi pedalowac. Dla niego przesiadka
    z roweru na skuter to juz mega sukces. Polacy tez sie kiedys cieszyli z
    Maluchow, WSK i Polonezow. Co nie oznacza ze to byly dobre,nowoczesne
    produkty.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-04-22 11:05:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    (pj) napisał(a):
    > słyszałeś by z nowego porsche łuszczył się lakier?

    haha a w suzuki to jest dopiero lakier!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-04-22 11:08:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ktos z precla tym latal, Minister ? (mam skleroze).

    Tak, byl nawet Huysung Cup i tam latal nasz kolega.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-04-22 11:10:27
    Od: fv <f...@c...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > haha a w suzuki to jest dopiero lakier!

    Potwierdzam. Co więcej, wydech ze stali nierdzewnej, zardzewiał już po 6
    miesiącach od wyjazdu z salonu.

    --
    fv

  • 20. Data: 2009-04-22 11:12:40
    Od: rg <r...@g...com>

    > Czy Ty przypadkiem nie handlujesz chinskimi skuterami ?

    Nie zdarzyło mi się.

    > Polacy tez sie kiedys cieszyli z
    > Maluchow, WSK i Polonezow. Co nie oznacza ze to byly dobre,nowoczesne
    > produkty.

    No proszę Cię! WSK nie była dobrym produktem? PRL może nie była
    najlepszym miejscem pod słońcem, ale WSK na pewno była najlepszym
    moturem w PRL

    PS szacuneczek dla wzmiankowanego wyżej gościa podróżującego Rometem
    125