  • 261. Data: 2009-04-28 13:08:31
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >A smieszny byl IMVHO dlatego ze zamiast pisac o konkretach
    >kwestionowal istnienie chinskich produktow o nizszych niz tzw 'Romet'
    >standartach projektowania/wykonania.

    Myhm, istnieje juz silna pewnosc co do tego, ze istnieja takie?;)
    Ja tam nie wiem, na motorach sie nie znam, urzeklo mnie zdanie
    Wiliama, ze trzeba sie obchodzic delikatnie jak z kobieta bo w
    przeciwnym razie wszytsko sie gnie, lamie i peka...
    Objaw ten jest mi ogolnie znany z czasow produkcji nieboszczyka -
    "prawdziwego" Rometu. Pod niektorymi wzgledami byly to motorki nie do
    zajebania ale kogos wrazliwego moglo wpedzic w depresje to, ze w ciagu
    calego zywota cos im odpadalo, gielo sie itd. Niby same drobiazgi ale
    wkurwiajace na dluzsza mete. W kazdym razie trudno bylo miec poczucie
    jadac w trase, ze nic sie nie przytrafi od tej strony.
    Zeby nie bylo, to samo dotyczylo "Jawek";)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 262. Data: 2009-04-28 19:25:33
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A przyklad Williama pokazuje ze przy odpowiednich zalozeniach moze byc swietnym
    nabytkiem.
    > Nie wiem co prawda na ile jemu sie udalo trafic w dobry egzemplarz, a
    > na ile sa lepsze od supermarketowych.

    Problem w tym iz to co gosciu opisuje jako mala niedogodnosc, dla innego
    uzytkownika, o innej kulturze technicznej, moze wydac sie jakas masakra.

    Wszystko jest kwestia zalozen wyjsciowych i oczekiwan. Chinskich
    skuterow smigaja po ulicach tysiace. Jedne sie jebia mniej, inne wiecej,
    nie ma reguly. I to jest wlasnie przerazajace - ze nie znasz dnia ani
    godziny gdy ci cos odpadnie albo sie zjebie.

    Przy japoncu czy innym markowym sprzecie mozna spokojnie zalozyc ze
    przez kilka sezonow bedzie sie sprzetem jezdzic i nic, poza wymaganymi
    operacjami serwisowymi, sie nie bedzie w nim robic. NIC ! W chinolu tego
    zalozyc nie mozna.

    Kumpel chcial kiedys zajac sie handlem tym shitem. Skontaktowal sie z
    producentem w ChRL. Gosc mu odpowiedzial ze nie ma sprawy ale musi wziac
    caly kontener. Do kontenera wchodzi oficjalnie 60 sztuk ale zawsze
    wrzucaja wiecej. Te pozostale kilka sztuk bedzie mial na czesci :)

    I tak z okolic... W naszej firmie opracowalismy i produkujemy dla jednej
    z ogolnopolskich sieci handlujacej chinskimi skuterami podstawy
    trasportowe pod te wlasnie skutery. Oryginalnie przychodza na kartonach
    a te sie rozpadaja. Biorac pod uwage ilosc podstaw na jaka podpisalismy
    umowe, mnozac to przez ilosc podobnych importerow w kraju i dodajac
    kilkaset firm-krzakow handlujacych tym dorywczo mam oglad na wielkosc
    tego rynku :)

    To nie sa, Panowie, pojedyncze tysiace sztuk rocznie. Tego jest znacznie
    wiecej :)

    Co z tego ze chinole robia gorzej niz japsy ? Oni, zarabiajac na sztuce
    100-200 $, robia wiekszy majatek niz japonczycy i europejczycy razem
    wzieci :) A ze ludzie sa glupi i wola tansze i gorsze bo tansze od
    lepszego i drozszego to beda robic jeszcze wieksza kasiore. I niedlugo
    pojawi sie nastepnych kilku oszolomow ktorzy beda wychwalac ich
    pierdzidla, bo im sie akurat nie zepsuly.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 263. Data: 2009-04-28 20:30:15
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Romet Z 125
    > POJEMNOŚĆ: 125ccm
    > SILNIK: 1 cylinder / czterosuwowy / chłodzony powietrzem
    > MOC: 10,3 KM przy 8500obr/min
    >
    > Gdzie Ty tu widzisz motocykl ?

    No jak to gdzie? W opisie tegoz Rometa - calkiem zgrabny motocykl o
    pojemnosci 125ccm.

  • 264. Data: 2009-04-29 08:11:35
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > No jak to gdzie? W opisie tegoz Rometa - calkiem zgrabny motocykl o
    > pojemnosci 125ccm.

    LEKKI motocykl tudziez MAXI motorower.

  • 265. Data: 2009-04-29 12:30:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >LEKKI motocykl tudziez MAXI motorower.

    No i?
    Pienisz sie, bo nie jestes pewien ktore czesci Haraka nie zostaly
    jeszcze wyprodukowane w ChRL?;)
    Prawa rynku sa nieublagane...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 266. Data: 2009-04-29 16:12:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacot pisze:

    > Pienisz sie, bo nie jestes pewien ktore czesci Haraka nie zostaly
    > jeszcze wyprodukowane w ChRL?;)

    Mojego ? zadna. 22 lata temu w ChRL rower byl luksusem.

    > Prawa rynku sa nieublagane...

    siur

  • 267. Data: 2009-04-29 17:05:01
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Mojego ? zadna. 22 lata temu w ChRL rower byl luksusem.

    Ot i widzisz, cieszmy sie tym co mamy:)

    Bo mam np. Yamahe w ktorej obawiam sie zaden element nie zrobiwszy w
    Japonii - bez falszywego wstydu napisali na nim wprost, ze made in
    china. Ma to nascie lat i zapierdala jak nie wiem:) Znaczy te niskie
    brzmienia bo to subek jest:)
    No motorach moze jeszcze nie pisza.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 268. Data: 2009-04-29 17:47:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacot pisze:

> [...]
    > Japonii - bez falszywego wstydu napisali na nim wprost, ze made in
    > china. Ma to nascie lat i zapierdala jak nie wiem:) Znaczy te niskie

    Eee. To tajwanskie jest. Oni kiedys pisali na swoim Made in China. Tera
    nie piszom bo sie z ChRL dogadali. Wladza ludowa zaczela trzepac kasiore
    dopiero kilka lat temu.

    > No motorach moze jeszcze nie pisza.

    Bo sie wstydza.

    KUPUJAC CHINSKI SKUTER WSPIERASZ FINANSOWO WLADZE LUDOWOM WE W CHINACH I
    POPIERASZ OBOZY PRACY ORAZ PUBLICZNE EGZEKUCJE !!

  • 269. Data: 2009-04-29 17:53:09
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > KUPUJAC CHINSKI SKUTER WSPIERASZ FINANSOWO WLADZE LUDOWOM WE W CHINACH I
    > POPIERASZ OBOZY PRACY ORAZ PUBLICZNE EGZEKUCJE !!

    Kuczu. Myśle, że pozostaje Ci wyprowadzenie się do dżungli amazonki i
    zażeranie się "spotkanymi" tak korzonkami.
    Niestety, wszystko co kupujemy (no może "tylko" 95%) jest w części lub w
    całości wykonane w chinach. I już nic się na to nie poradzi :(.
    Śmiem nawet twierdzić, że zamknięcie chińskiego rynku pracy, spowodowałoby
    kryzys, przy którym obecny jest niczym.

    pozdr.
    Mystik

  • 270. Data: 2009-04-29 19:12:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > LEKKI motocykl tudziez MAXI motorower.

    Na pewno nie maxi motorower. Po prostu motocykl - klasy 125ccm ale
    jednak motocykl. Czyzbys nalezal do klubu "Panieeee, bez litra to nie
    pojeeedzieeee..."? ;)