  • 11. Data: 2020-07-20 13:30:17
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 18-07-2020 o 19:05, s...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=276
    >
    > To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!
    >
    > Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
    > Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.
    >
    > To jakas piramidalna bzdura!
    >
    > Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

    Nic nie zwykłego. Rondo z wymalowanymi pasami.

    yabba

  • 12. Data: 2020-07-20 13:45:44
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 20.07.2020 o 13:30, yabba pisze:

    > Nic nie zwykłego. Rondo z wymalowanymi pasami.

    Zwykle z ronda zjeżdżamy z pasa zewnętrznego. Tu oznakowanie wymusza
    zjeżdżanie z pasa wewnętrznego.

    Co do samego oznakowania: jest już trochę wytarte, więc ciekawie się
    zrobi wówczas, gdy przestanie być widoczne (deszcz, noc, wytarcie farby)

  • 13. Data: 2020-07-20 13:56:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f157e55$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    user yabba pisze tak:

    > Nagrywający jedzie swoim pasem. Ten z prawej w Picasso zmienia pas
    > ruchu i nie ustępuje pierwszeństwa jadącemu po tym pasie.

    a racja linia wychodzi w wyjazd
    mea kulpa

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 14. Data: 2020-07-20 14:00:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 20.07.2020 13:03 you wrote:

    > tak pytam serio dlaczego tu nie ma pojedynczej linii przerywanej
    > https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=277
    > lewy i wewnętrzny tutaj to nie ten sam pas? Szkodowym jest
    > nagrywający filmik. Chciał zjechać z ronda nie przepuścił tego z
    > prawej.

    A ten z prawej nie miał przypadkiem nakazu skrętu w prawo?

    --
    Pete

  • 15. Data: 2020-07-20 14:10:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f158774$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > A ten z prawej nie miał przypadkiem nakazu skrętu w prawo?

    ja ślepy :)

    nakazu skrętu w prawo chyba nie miał
    ale jak jest linia wychodzaca w wyjazd to picasso zmieniał pas
    i zajechał droge temu z lewej.

    coś z kodowaniem masz chyba nie teges Pete

  • 16. Data: 2020-07-20 14:12:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 13:45, zhbick pisze:

    > Zwykle z ronda zjeżdżamy z pasa zewnętrznego.

    Z jakiego ronda?
    Bo ze zwykłego, wręcz przeciwnie.

  • 17. Data: 2020-07-20 14:13:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 14:12, Cavallino pisze:

    > Z jakiego ronda?
    > Bo ze zwykłego, wręcz przeciwnie.

    Miało być "z turbinowego".

  • 18. Data: 2020-07-20 14:21:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f1583e8$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    user zhbick pisze tak:

    > Co do samego oznakowania: jest już trochę wytarte, więc ciekawie
    > się zrobi wówczas, gdy przestanie być widoczne (deszcz, noc,
    > wytarcie farby)

    Ronda nie jest temat łatwy
    W mojej wiosce próby modernizacji nie powiodły się.
    Zrobiono ze zwykłego rondo tubinowe po czym wrócono do starego
    porządku.

  • 19. Data: 2020-07-20 14:23:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
    >Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    IMO - jak na kazdym rondzie laczacym ulice o wiecej niz jednym pasie
    ruchu w jedna strone.

    >To jakas piramidalna bzdura!
    >Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

    Sie szybko przyzwyczają ... a i ten z filmu byl IMO do unikniecia.
    Tylko niektorzy twardzi sa i pamietaja "blotnik mi rdzewieje" ...

    A moze maja znajomego mechanika i wiedza ile na tym mozna zarobic ...
    mozna ?

    J.

  • 20. Data: 2020-07-20 14:25:01
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    s...@g...com w
    oups.com>:

    > https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=276

    > To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

    *Idziesz*e nie potrafisz kierować pojazdem mechanicznym, dla którego
    wymagane jest to właśnie PJ.

    > Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.

    Taaaaak? Czyli ustąpienie pierwszeństwa przez tego, który chce wjechać trym,
    którzy już jada po jest zanegowane?

    > Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    To ty nie wiesz gdzie zacząć, ten z pikasiaka dobrze zaczął, ale
    przechytrzył, bo wjechał na zewnętrzny pas na SORO z pasa lewego przed SORO.

    > To jakas piramidalna bzdura!

    Że są takie nieogary jak ty i ten z fracuza? Nie, takie życie -- hipokryto.

    > Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

    Yoda?

    --
    'Tom N'