  • 81. Data: 2020-07-21 14:08:58
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-07-21 o 13:00, pueblo pisze:
    > Witaj Cavallino, 21 lip 2020 w news:rf5uph$hrm$1$Cav@news.chmurka.net

    > Wiem, ale jak tu pisałem w kilku miejscach nie uważam(albo przyjmijmy
    > że tak jest)że picasa nie zmienia pasa, tylko kontynuuje jazdę zew.
    > No i chcę wiedzieć, czy nadal będziecie uważać, że na tym rondzie, w
    > tej sytuacji wina picasy? Oczywiście nie uważam, żeby wymusiła pierw.
    > podczas wjazdu na rondo oraz pomijam to, że wjechała z lewego na prawy.

    Ale ten jego pas się kończy, co widać po liniach. To sytuacja identyczna
    jak na zwężeniach, kiedy z 2 pasów jeden się kończy...
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 82. Data: 2020-07-21 14:24:12
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Myjk, 21 lip 2020 w news:ll9p8tazzd2v.dlg@myjk.org napisałeś/aś:

    > 21 Jul 2020 11:04:09 GMT, pueblo

    > Nie ma tego i tamtego. Na wszystkich panują takie same zasady. Tak
    > działają przepisy że ZAWSZE są uniwersalne.

    Otórz to. To jest rondo.

    > Co znaczy kontynuuje? Skąd dokąd jedzie?

    Odpowiedz mi na pytanie, czy samochód który przekroczył linię (chyba
    się nazywa)warunkowego zatrzymania(trójkąty na jezdni) jest już na
    rondzie?
    Jeśli tak to zobacz sobie ten filmik, czas 4:45, i powiedz mi czy
    picasa jest na rondzie. Dla ciebie to jest wymuszenie pierwszeństwa,
    jak rozumiem. Dla mnie nie. Gdyby tak było, to na większości rond
    stałoby się latami czekając na wjazd.
    No i wracając do twojego pytania wyżej. Jedzie tak, jak picasa - cały
    czas zew pasem. W ogóle założmy, że znikają inne samochody i zostaje
    picasa i nagrywający od wskazanego czasu filmu.
    Picasa chce jechać prosto zew pasem, a nagrywający jedzie jak jedzie.
    Gdyby nagrywający przyśpieszył znacznie i wtrynił się w picasę, to
    byłaby jego wina.
    W ogóle za najbardziej winnego uważam tu tego małego czerwonego.
    Wpieprzył się na wew. pas chcąc jechać prosto. Gdyby pojechał zew.
    wszyscy by się ładnie porozjeżdżali.
    A jeszcze pytałeś dlaczego ten obok picasy na wjeździe nie ruszył.
    Odpowiedź jest prosta - nie mógł się zdecydować, widział dużo mniej, bo
    picasa mu zasłaniała.
    Podejrzewam, że na tym rondzie wielu ma problemy dezycją o wjeździe na
    rodno i często zdażają się tacy niecierpliwcy jak na filmie.
    Niestety wielu kierowców nie umie b. dynamicznie włącząć się do ruchu,
    a to jest często kluczowe.

  • 83. Data: 2020-07-21 14:36:43
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    pueblo w

> [...]

    > A jeszcze pytałeś dlaczego ten obok picasy na wjeździe nie ruszył.
    > Odpowiedź jest prosta - nie mógł się zdecydować, widział dużo mniej, bo

    Ty sie kurwa zdecyduj, czy picasa była na zewnętrznym pasie przed wjazdem,
    czy zasłaniała bo była jednak na wewnętrznym i na taki powinna wjechać,
    tylko nie było tam miejsca, więc pojechała na zewnętrzny i wtedy to jazda
    wokoło wyspy wymaga od niej ustępowania, bo tak wymaga prawo.

    --
    'Tom N'

  • 84. Data: 2020-07-21 14:44:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2020 o 14:24, pueblo pisze:

    > Picasa chce jechać prosto zew pasem,

    A gdzie to jest prosto?
    Wokół ronda?
    No to tak ten pas prowadził.....

    Doszkol się ze znaczenia znaków poziomych.
    ZANIM napiszesz na grupie cokolwiek więcej !!!!

  • 85. Data: 2020-07-21 15:25:38
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Cavallino, 21 lip 2020 w news:rf6nup$ek$1$Cav@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > A gdzie to jest prosto?
    > Wokół ronda?

    Do następnego zjazdu. Pasuje? A jak przpepisy zabraniają, to jakie?
    A pier..le, nie chce mi się znowu tego samego pisać. A wam się chyba nie
    chce myśleć.

  • 86. Data: 2020-07-21 15:29:57
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Myjk, 20 lip 2020 w news:ye7y7qtodb4r$.dlg@myjk.org
    napisałeś/aś:

    > Ależ wszystko rozumiem. Nie ogarniasz podstaw ruchu drogowego,
    > jesteś zagrożeniem dla innych, tak samo jak ten cytryniarz.

    Dobra, nie chce mi się. EOT. Nie mart się, nie zachowałbym się jak ten
    melepeta w picasie ani też nie wjechałby w niego, jak nagrywający.

  • 87. Data: 2020-07-21 15:39:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2020 o 15:25, pueblo pisze:
    > Witaj Cavallino, 21 lip 2020 w news:rf6nup$ek$1$Cav@news.chmurka.net

    > Do następnego zjazdu.
    >Pasuje? A jak przpepisy zabraniają, to jakie?

    Jechać nie zabraniają.
    Ale taranować samochody, którym nie ustąpiło się pierwszeństwa już tak.

    > A pier..le, nie chce mi się znowu tego samego pisać.

    Nie masz pisać, masz czytać.
    Tak długo aż zrozumiesz, czemu nie miałeś racji.

  • 88. Data: 2020-07-21 15:49:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Cavallino, 21 lip 2020 w news:rf6r6u$30d$1$Cav@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > Jechać nie zabraniają.
    > Ale taranować samochody, którym nie ustąpiło się pierwszeństwa już tak.

    To mi jescze napisz kto komu i kiedy nie ustąpił pierwszeństwa. Załóżmy
    dla potrzeb teoretycznych, że w kluczowym momencie picasa nie zmienia
    pasa tylko nadal porusza się zew.

  • 89. Data: 2020-07-21 15:55:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2020 o 15:49, pueblo pisze:
    > Witaj Cavallino, 21 lip 2020 w news:rf6r6u$30d$1$Cav@news.chmurka.net

    > To mi jescze napisz kto komu i kiedy nie ustąpił pierwszeństwa.

    Picassa, wszystkim na rondzie, z którymi spotkała się przy swoim wjeździe.
    Jeśli chodzi o pierwszeństwo takie rondo trzeba traktować jak jedno
    skrzyżowanie.

  • 90. Data: 2020-07-21 16:45:57
    Temat: Re: Co to za wymysl? musi nastąpić z prawego pasa.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    > Mon, 20 Jul 2020 09:18:47 -0700 (PDT), s...@g...com
    >
    > zasady ogólne nie zabraniają zjeżdżania ze
    > skrzyżowania z pasa lewego ani wewnętrznego o ruchu okrężnym,
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Zasada ogólna zabrania.
    Zmiana kierunku ruchu w prawo musi nastąpić z prawego pasa,
    jeżeli nie ma oznakowania.