  • 91. Data: 2020-07-05 14:02:39
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Jul 2020 13:32:03 +0200, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    wrote:
    > Co w Linuksie jest takiego, ze ludzie reaguja jakby ich ten system
    > mial
    > zabic.

    Nie wiem. Ostatni Windows jaki używałem i to bardzo krótko to był
    3.1, później zawsze Linux.

    --
    Marek

  • 92. Data: 2020-07-05 14:08:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ale codziennie czy raz na 250 dni?

    Z tego co zrozumiałem, codziennie. Dla tych, co nie zrozumieli,
    wyjaśnienie: komputer włączony 250 dni wcześniej, intensywnie
    używany codziennie, nie ma przyspawanych okien, firefox wciąż
    działa i nie trzeba niczego HUPać ani restartować. Ale to zły
    komputer jest.

    --
    Jarek

  • 93. Data: 2020-07-05 14:21:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-07-05 o 10:32, Marek pisze:

    > Byłeś dotąd w śpiączce czy w więźniu?
    > Heloł mamy 2020, komputery się mieszczą już w kieszeni a blaszaki wyszły
    > z mody tak z 15 lat temu.

    No to już wszystko jasne.
    Ty rozpatrujesz komputery w aspekcie mody ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 94. Data: 2020-07-05 19:08:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Jul 2020 14:08:07 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
    > używany codziennie, nie ma przyspawanych okien, firefox wciąż
    > działa i nie trzeba niczego HUPać ani restartować. Ale to zły

    A podasz w końcu jakie wersje kde/xorg/wayland/ff używasz czy tak
    będziesz w kółko używał nic nie wnoszącego argumentu "mi działa"?
    Podanie samej dystrybucji nic nie wnosi w sytuacji gdy jest
    pierdyriald kombinacji konfiguracji kart graficznych i płyt głównych.

    --
    Marek

  • 95. Data: 2020-07-05 19:42:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > A podasz w końcu jakie wersje kde/xorg/wayland/ff używasz czy tak
    > będziesz w kółko używał nic nie wnoszącego argumentu "mi działa"?

    Mam zdanie odmienne. Uważam, że argument "mi działa" wnosi bardzo
    wiele (w moje życie na przykład), jest ważny, wręcz decydujący.

    > Podanie samej dystrybucji nic nie wnosi w sytuacji gdy jest
    > pierdyriald kombinacji konfiguracji kart graficznych i płyt głównych.

    Nie po to wybrałem system niesprawiający problemów, by się zajmować
    symbolami kart graficznych i płyt głównych, sprawdzać to na jakichś
    listach, dopasowywać drivery. Nawet nie wiem co w jakiej jest wersji.
    Firefox na pewno najnowszy, bo się wciąż aktulaizuje. KDE takie, jak
    było najnowsze dwa lata temu. A komputer (ten włączany raz na 250 dni,
    ale dzień w dzień używany) to jakiś laptop Della. Też nie wiem jaki,
    nie patrzę na niego nigdy, bo stoi na szafce obok biurka, a ja mam do
    niego podłączoną klawiaturę i dwa monitory. Zresztą ta wiedza by nic
    nie wniosła, bo obok jest wiele różnych innych komputerów, na których
    też nikomu okna się do pulpitu nie spawają. W domu to samo. Nuda panie.

    --
    Jarek

  • 96. Data: 2020-07-06 10:28:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Jul 2020 19:42:29 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Nawet nie wiem co w jakiej jest wersji.

    Dokładanie takiej odpowiedzi się spodziewałem.
    Typowy szuler z radia Erewań, " mi działa" ale jak się mówi
    "sprawdzam" to się okazuje, że on właściwie nic nie wie, lewą ręką
    myszę maca i raz na 250 dni włącza komputer.

    --
    Marek

  • 97. Data: 2020-07-06 13:17:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Dokładanie takiej odpowiedzi się spodziewałem.
    > Typowy szuler z radia Erewań, " mi działa" ale jak się mówi
    > "sprawdzam" to się okazuje, że on właściwie nic nie wie,
    > lewą ręką myszę maca i raz na 250 dni włącza komputer.

    Tak, to jest jak najbardziej normalne i typowe. Działa mi, co
    jest stanem zwyczajnym, więc nie wnikam w szczegóły. Podonbnie
    jak normalne jest to, że gdy coś mi nie działa, analizuję
    problem, badam -- i po krótszym lub dłuższym czasie sprawiam,
    że powstaje stan zwyczajny.

    Można też postępować zgodnie ze zwyczajem innego radia --
    z ryjem wyskoczyć, że wszyscy winni, bo złe programy piszą.

    --
    Jarek

  • 98. Data: 2020-07-06 14:02:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 6 Jul 2020 13:17:39 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > z ryjem wyskoczyć, że wszyscy winni, bo złe programy piszą.

    Tak oczywiście, wszyscy świetne programy piszą ROTFL. Weź przestań
    zaklinać.

    --
    Marek

  • 99. Data: 2020-07-06 15:05:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Tak oczywiście, wszyscy świetne programy piszą ROTFL.
    > Weź przestań zaklinać.

    Świetne jak świetne. Działające. Ale nawet mając wiedzę o tym, że
    nie wszystko jest idealne, bardzo niemądrym jest konfabulowanie
    na temat spawania okien i firefoksa, który rzekomo już po kilku
    godzinach staje się nieużywalny. Zapewne nie tylko mnie to śmieszy.
    To samo z opowiadaniem kocopałów, jak to kiedyś robiono stabilny
    soft. Netscape (w okolicach kernela 1.1) faktycznie się wykładał,
    może nie co chwilę jak późniejszy Internet Explorer na Windows,
    ale jednak. W każdym razie daleko mu było do każdej współczesnej
    przeglądarki.

    --
    Jarek

  • 100. Data: 2020-07-06 22:08:15
    Od: Jary <q...@r...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 10:32, Marek pisze:
    > Heloł mamy 2020, komputery się mieszczą już w kieszeni a blaszaki wyszły
    > z mody tak z 15 lat temu.

    I tu mnie troszkę rozbawiłeś:)
    Właśnie dzisiaj blaszak syna dostał nowe szaty, czyli blachy :)