  • 11. Data: 2020-02-11 14:20:20
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wygląda na to ze byleś na przeglądzie, diagnosta prawidłowo Twój przebieg wpisał,
    nie wylogował się czy co tam i podjechał kolejny klient to jego przebieg na Twoje
    konto dopisał.
    > I jest kłopot

    Podczas ostatniego przeglądu byłem świasdkiem całej procedury wpisywania
    go do bazy i nie wygląda mi to na możliwe. Każdy samochód ma własny
    rekord i raczej nie ma możliwości omyłkowego wpisania przebiegu do
    niewłaściwego samochodu.

  • 12. Data: 2020-02-11 14:21:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 11.02.2020 14:14, Kris wrote:
    >interes idzie coraz lepiej bo Zero wykosil im krajowa konkurencje !
    >
    > Coś w życiu Tobie nie wyszło żeś taki sfrustrowany?
    > Błąd diagnosty a Ty tu wycieczki do ministra robisz?

    Bo państwo jest coraz bardziej z tektury, a miało być odwrotnie?

  • 13. Data: 2020-02-11 15:06:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 23:16:02 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > Żeby było śmieszniej - proponuje poczytać kto i w jaki sposób może
    > usunąć taki wpis z bazy, oraz co się dzieje jeżeli ktoś z służb wpisze
    > jakieś herezje podczas kontroli. Włos się jeży.

    http://www.cepik.gov.pl/pomoc

    "Co zrobić, jeśli na stronie www.historiapojazdu.gov.pl jest zły przebieg auta? Kto i
    jak może to poprawić?

    Jedynie stacja kontroli pojazdów, która wykonała badanie może poprawić stan licznika.
    Zwróć się do takiej stacji o to, aby jej pracownik wysłał komunikat z dobrym stanem
    licznika (komunikat modyfikujący - typu ,,M") do centralnej ewidencji pojazdów
    (CEP)."

  • 14. Data: 2020-02-11 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > pracownik wysłał komunikat z dobrym stanem licznika (komunikat
    > modyfikujący - typu „M”) do centralnej ewidencji pojazdów (CEP)."

    Pisza tam coś o odszkodowaniu za zmarnowany czas, tudziez o odszkodowaniu
    kiedy nieswiadomy kierowca zostanie zatrzymany w czasie kontroli i
    oskarzony o probe oszustwa licznikowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 15. Data: 2020-02-11 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Coś w życiu Tobie nie wyszło żeś taki sfrustrowany?
    > Błąd diagnosty a Ty tu wycieczki do ministra robisz?

    Jak ty to robisz ze ciebie nie denerwuje ze za Twoje pieniadze rzadzacy
    wymyslaja przepisy ktore nie rozwiazujac problemów tworza jednoczesnie
    kolejne?
    Jakies zen czy co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 16. Data: 2020-02-11 18:18:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Pisza tam coś o >odszkodowaniu za zmarnowany >czas, tudziez o >odszkodowaniu
    >kiedy nieswiadomy kierowca >zostanie zatrzymany w czasie >kontroli i
    >oskarzony o probe oszustwa >licznikowego?

    O odszkodowanie zawsze możesz wystąpić jeśli poniesiesz stratu

  • 17. Data: 2020-02-11 18:24:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jakies zen czy co?
    Po prostu z koniem się kopać nie lubię. Szkoda czasu.
    Diagnosta popełnił błąd(też człowiek) to co tu ministra do tego mieszać jak
    conierktorzy frustraci próbują. Trzeba błąd skorygować i tyle. I jak widać są ku temu
    procedury przewidziane

  • 18. Data: 2020-02-11 19:13:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-11 15:06, Kris wrote:
> [...]
    dobrym stanem licznika (komunikat modyfikujący - typu ,,M") do centralnej ewidencji

    Tylko jeżeli pracownik stacji mówi że jest tam tylko prawidłowy wpis, a
    błędnego nie może edytować to pozostaje co?

    Podobnie jeżeli policjant podczas kontroli wpisze błędny przebieg -
    przepisy nie przewidują edycji tego wpisu, można się jedynie sądzić o
    usunięcie... Moim zdaniem absurd.

  • 19. Data: 2020-02-11 19:51:46
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-02-11 18:24, Kris wrote:
> [...]
    conierktorzy frustraci próbują. Trzeba błąd skorygować i tyle. I jak widać są ku temu

    Rozumiem, ze watkotworca sprawdzil i nie ma _sensownej_ metody korekty
    bledu. Takiej, ktora przez "blad" diagnosty nie zmusza cie do wziecia
    tygodniowego urlopu, prawnika i w tym zestawie kopania sie z tzw. koniem.
    Cos w stylu, ze jest blad - telefon i zalatwione.

    --
    mk4

  • 20. Data: 2020-02-11 20:27:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>