  • 21. Data: 2020-02-11 20:41:16
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 07:17, tck wrote:

    > Nic nie pomylił, są 2 przebiegi z tą samą datą, jeden o 197tys wyższy-
    > więc w przybliżeniu się zgadza.

    Ale że jak?

    "Na papierze z badania mam 124410 km, na liczniku mam dziś 125900 km."

  • 22. Data: 2020-02-11 21:40:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.02.2020 o 20:41, kk pisze:

    > Ale że jak?
    >
    > "Na papierze z badania mam 124410 km, na liczniku mam dziś 125900 km."

    Wszedłeś na link, podany powyżej? Nie? To wejdź i wszystko będzie jasne.

    --
    Czarek

  • 23. Data: 2020-02-11 22:33:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 21:40, Czarek wrote:

    > Wszedłeś na link, podany powyżej? Nie? To wejdź i wszystko będzie jasne.

    No w końcu wlazłem, ale .. czy my na fejsie jesteśmy, że obrazkowego
    pisma używasz.

  • 24. Data: 2020-02-12 04:33:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-02-11 15:06, Kris wrote:

    >Tylko jeżeli pracownik stacji mówi że jest tam tylko prawidłowy wpis,
    błędnego nie może edytować to pozostaje co?

    Niech poprawi ten prawidlowy. Ewentualnie zmieni o 1km, bo bez zmiany
    moze sie nie poprawic.

    Jest jakas szansa, ze poprawia sie oba ... choc wieksza, ze dopisze
    sie trzeci :-)

    >Podobnie jeżeli policjant podczas kontroli wpisze błędny przebieg -
    >przepisy nie przewidują edycji tego wpisu, można się jedynie sądzić o
    >usunięcie... Moim zdaniem absurd.

    Prokuratorem go, bo to juz falszowanie dokumentow :-)

    J.

  • 25. Data: 2020-02-12 07:36:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.02.2020 o 22:33, kk pisze:
    > No w końcu wlazłem, ale .. czy my na fejsie jesteśmy, że obrazkowego
    > pisma używasz.

    To nie mój link.

    --
    Czarek

  • 26. Data: 2020-02-12 08:04:13
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Prokuratorem go, bo to juz falszowanie dokumentow :-)

    gamonie chcialy dobrze a wyszlo jak zwykle, klasyka prawych i sprawiedliwych

  • 27. Data: 2020-02-12 10:55:00
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020-02-11 o 19:13, m4rkiz pisze:
    > Podobnie jeżeli policjant podczas kontroli wpisze błędny przebieg -
    > przepisy nie przewidują edycji tego wpisu, można się jedynie sądzić o
    > usunięcie... Moim zdaniem absurd.

    Policjant powinien dawać kierowcy kwitek jaką wartość wpisał.
    Ale pewnie nie daje..

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2020-02-12 18:58:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-12 10:55, Miroo wrote:

    > Policjant powinien dawać kierowcy kwitek jaką wartość wpisał.
    > Ale pewnie nie daje..

    Ale pierdoły. Co Ci to da?!

    Nie powinno być żadnego spisywania liczników bo to prywatna własność.

  • 29. Data: 2020-02-14 13:21:55
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: kk Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.02.2020, 18:58:45

    > Nie powinno być żadnego spisywania liczników bo to prywatna własność.

    Ani legalizacji wag w prywatnych sklepach. Co kogo obchodzi jak ktoś
    waży w prywatnym sklepie. :>

  • 30. Data: 2020-02-14 20:12:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-14 13:21, Lort wrote:

    > Ani legalizacji wag w prywatnych sklepach. Co kogo obchodzi jak ktoś
    > waży w prywatnym sklepie. :>

    Czyli przywołujesz tu bardziej przykłady taksówek, autokarów czy uberów
    a nie cywilnych prywatnych aut.

    Ja generalnie nie jestem przeciw kontroli liczników, ale zrobionej z
    głową - żeby dało się ewidentne błędy łatwo wyprostować, żeby auto
    spisywane pierwszy raz (czyt. w domyśle sprowadzone) było od razu
    weryfikowane w zagranicznej bazie, bo inaczej jest to absurd który tylko
    utrudnia życie legalnym posiadaczom nie dając kompletnie nic w zamian.