  • 201. Data: 2010-03-05 17:52:22
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-04 08:20, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie mam takiej potrzeby. Wiem jak to się odbywa.

    Wątpię.

    > Widzę, ze Ty czytałeś, ale najwyraźniej bez zrozumienia.

    Ja jestem po szkoleniu, które zostało zorganizowane na wewnętrzne
    potrzeby sprzedawców samochodów u dilera, więc wiem (muszę wiedzieć) co
    wchodzi w skład wymiany poszczególnych podzespołów, a co nie.

  • 202. Data: 2010-03-05 18:44:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Filip KK pisze:
    (...)
    > Wątpię.

    To Twój problem.

    > Ja jestem po szkoleniu, które zostało zorganizowane na wewnętrzne
    > potrzeby sprzedawców samochodów u dilera, więc wiem (muszę wiedzieć) co
    > wchodzi w skład wymiany poszczególnych podzespołów, a co nie.

    Ojoj - to sprzedawcy teraz zajmują się również serwisem? No cóż, to by
    wyjaśniało, czemu sprzedawcy są tacy mało fachowi, a serwis nieskuteczny
    i niedouczony.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 203. Data: 2010-03-05 18:47:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-05 18:44, Artur Maśląg pisze:
    > Filip KK pisze:
    > (...)
    >
    > To Twój problem.

    Ja problemu nie mam żadnego.

    > Ojoj - to sprzedawcy teraz zajmują się również serwisem? No cóż, to by
    > wyjaśniało, czemu sprzedawcy są tacy mało fachowi, a serwis nieskuteczny
    > i niedouczony.

    Sprzedawca ma jedno zadanie, być skutecznym w sprzedaży samochodów i
    jeśli choć na jednym punkcie klient Cię zagnie albo nie będziesz
    potrafił odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, Twoje niepowodzenie spada
    do 1%.
    Ciekawe masz podejście. Ciekawe co byś zrobił, gdybyś miał do wydania
    kilka stówek tysięcy i sprzedawca nie potrafiłby Ci odpowiedzieć na
    pytanie czy amortyzatory wchodzą w skład gwarancji, czy też nie.

  • 204. Data: 2010-03-05 19:14:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Filip KK pisze:
    (...)
    > Ja problemu nie mam żadnego.

    Nic dziwnego - to kwestia braku świadomości.

> [...]
    > jeśli choć na jednym punkcie klient Cię zagnie albo nie będziesz
    > potrafił odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, Twoje niepowodzenie spada

    Chyba powodzenie, ale to znów Twój problem.

    > Ciekawe masz podejście.

    Normalne - nie ma w nim niczego ciekawego.

    > Ciekawe co byś zrobił, gdybyś miał do wydania
    > kilka stówek tysięcy i sprzedawca nie potrafiłby Ci odpowiedzieć na
    > pytanie czy amortyzatory wchodzą w skład gwarancji, czy też nie.

    LOL - "kilka stówek tysięcy" i miałbym pytać o amortyzatory, a Ty mi
    odpowiesz, że uszkodzenie zespołu czujnika ABS w prawym przednim kole
    w czasie gwarancji jest likwidowane odpłatnie? Tak, masz rację to jakiś
    idiotyzm. Podobnie jak ten Twój dryf "polityczny" w odpowiedzi na
    możliwość poprawnej diagnostyki przez ASO/ecu. Wytłumaczę na wszelki
    wypadek, że chodziło o możliwość diagnostyki, a nie realizację napraw
    w związku ze stosowną polityką naciągania klienta. Sprzedawaj sobie
    dalej - o markę nawet nie spytam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 205. Data: 2010-03-05 19:44:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    >Sprzedawaj sobie
    > dalej - o markę nawet nie spytam.

    Oby nie BMW.
    Bo sam napisze do centrali, zeby zabrali autoryzacje Zdunkowi i oddali
    Focie.

    --
    Karolek

  • 206. Data: 2010-03-05 22:52:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-05 19:14, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - "kilka stówek tysięcy" i miałbym pytać o amortyzatory,

    Co za problem?
    Dowiedz się ile kosztują w serwisie amortyzatory do nowej s klasy. I ile
    kosztuje wymiana. Do tego dolicz sobie komplet wahaczy, tarcze i klocki
    + wymiana w serwisie. Potem poczytaj co wchodzi w skład gwarancji.
    Zrozumiesz o czym piszę, bo nad wyraz starasz się być elokwentny ale Ci
    to nie wychodzi.

    > a Ty mi
    > odpowiesz, że uszkodzenie zespołu czujnika ABS w prawym przednim kole
    > w czasie gwarancji jest likwidowane odpłatnie? Tak, masz rację to jakiś
    > idiotyzm.

    Oczywiście wszelkie usterki tego typu są usuwane w serwisie odpłatnie.
    Ponieważ takie elementy nie wchodzą w skład gwarancji.

    > Podobnie jak ten Twój dryf "polityczny" w odpowiedzi na
    > możliwość poprawnej diagnostyki przez ASO/ecu.

    Nie przypominam sobie abym jakiś "dryf polityczny" wygłaszał.

    > Wytłumaczę na wszelki
    > wypadek, że chodziło o możliwość diagnostyki, a nie realizację napraw
    > w związku ze stosowną polityką naciągania klienta. Sprzedawaj sobie
    > dalej - o markę nawet nie spytam.

    Polityki to Ty w to nie mieszaj.

    Widzę, że nie masz pojęcia jak się odbywa diagnostyka w serwisie.
    Obojętnie przez kogo by nie była robiona.

  • 207. Data: 2010-03-05 23:08:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Filip KK pisze:
    (...)
    > Zrozumiesz o czym piszę, bo nad wyraz starasz się być elokwentny ale Ci
    > to nie wychodzi.

    Ja wiem o czym piszesz, ale póki co, to Ty masz problem ze sprzedażą
    nawet własnych teorii, o co dopiero komuś pojazdu.

    > Oczywiście wszelkie usterki tego typu są usuwane w serwisie odpłatnie.
    > Ponieważ takie elementy nie wchodzą w skład gwarancji.

    Co Ty nie powiesz :) Napisz proszę, jakiej marki jesteś sprzedawcą.

    > Nie przypominam sobie abym jakiś "dryf polityczny" wygłaszał.

    Przypomnę:
    <cite>
    I tu jesteś w błędzie. Nie znasz polityki producentów samochodów i
    dilerów, którzy mają z nimi podpisaną koncesję.
    </cite>

    > Polityki to Ty w to nie mieszaj.

    No cóż - Ty nawet nie rozumiesz tego, co sam napisałeś.

    > Widzę, że nie masz pojęcia jak się odbywa diagnostyka w serwisie.
    > Obojętnie przez kogo by nie była robiona.

    No cóż, wygląda na to, że mam o tym dużo większe pojęcie, a Ty nadal
    masz problem :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 208. Data: 2010-03-06 03:20:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-05 23:08, Artur Maśląg pisze:

    [cut]

    Jak masz problem z rozumowaniem czytanego tekstu, to nie moja sprawa.

  • 209. Data: 2010-03-06 19:47:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 02:48:31 +0100, Karolek napisał(a):

    > Wiec skoro masz stan 0 i jakies tam napiecie przewidziane dla tego stanu
    > na wyjsciu to mozna zalozyc, ze zasilanie jest.

    Nie.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 210. Data: 2010-03-06 19:48:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 02:57:58 +0100, Karolek napisał(a):

    > Diagnoza jest drozsza i ekonomicznie nie uzasadniona.

    Dla tłumoków oczywiście. Dla ludzi pięć minut to jednak nie tak wiele
    pieniędzy.