  • 41. Data: 2020-10-13 13:59:56
    Temat: Re: Diesel lepszy od elektryka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mam podobnie.
    > Moja chata ma 17 lat i 8 m wysokości.
    > Świerk był wsadzony po którejś gwiazdce, czyli ma pewnie ze 3 lata
    > mniej, czyli ma ze 14 lat.
    > I też jest już dawno wyższy niż dom....

    dla porownania
    u mnie w 97 roku ubierałem drzewko lampkami na swieta czyli miała
    jakies 1,5 metra.
    Obecnie ma jakies 10 metrów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 43. Data: 2020-10-13 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 4...@g...com ...

    > Na zdjęciu masz las w początkowym okresie wzrostu. Zatrzyma taki
    > las lepiej czy gorzej wodę od rzepaku? Nie musisz odpowiadać bo
    > odpowiedź jest jedna. Zatrzyma gorzej. Lepiej od rzepaku zacznie
    > zatrzymywać jak będzie miał kilkadziesiąt lat. Ale wtedy idzie do
    > wycięcia. Nowy posadzony przez kilkadziesiąt lat będzie
    > zatrzymywał wodę gorzej od rzepaku.

    Prosciej sie nie da:
    https://www.lasy.gov.pl/pl/informacje/aktualnosci/za
    trzymac-wode-w-
    lesie

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 42. Data: 2020-10-13 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 4...@g...com ...

    > 1/3 Polski to lasy a za jakiś może i trochę długi czas ma być
    > połowa Polski zalesiona. Znaczy się tereny są tylko zamiast lasów
    > trzeba posadzić rzepak. Prawie wszystkie lasy w Polsce to lasy
    > gospodarcze, znaczy się na drewno sadzone. Widzisz jakąś z
    > wyjątkiem czasu różnice że zamiast co sto lat odnawialnego drewna
    > byłby co roku odnawialny rzepak?

    O kurwa...
    Ty naprawde nic nie zrozumiałes o tej wodzie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 44. Data: 2020-10-13 16:06:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 13 października 2020 o 14:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik 4...@g...com ...
    > Prosciej sie nie da:
    > https://www.lasy.gov.pl/pl/informacje/aktualnosci/za
    trzymac-wode-w-
    > lesie
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
    Skąd wiesz że nie jest to informacja w stylu mateuszowego " opanowaliśmy wirusa i
    jest w odwrocie". Różnimy się tym że ja mam IQ dwa razy większe niż Ty i sam potrafię
    wyciągać wnioski z obserwacji. A ty łykasz wszystko co ci do głowy wpakują. Wczoraj
    rozmawiałem z kimś kto ma działkę i mówił że spadło tyle deszczu że woda wsiąkać w
    ziemię już nie chce.

  • 45. Data: 2020-10-13 16:58:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 13.10.2020 o 16:06, Zenek Kapelinder napisał:

    trzymac-wode-w-

    > Różnimy się tym że ja mam IQ dwa razy większe niż Ty

    Hue, hue. I starczy.

    Motto: "Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza".

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 46. Data: 2020-10-13 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    trzymac-wode-w
    > Skąd wiesz że nie jest to informacja w stylu mateuszowego "
    > opanowaliśmy wirusa i jest w odwrocie".

    Ja tam naszemu rzadowi wierze ;-DDD
    A tak powaznie to po prostu podałem jakis pierwszy link z googla, info
    o tym jak to musimy zatrzymywac wode w krajobrazie to cos o czym trabia
    w setkach programów probujacych naukowo podejsc do zmian klimatu,
    tematu susz i powodzi etc.

> [...]
    > obserwacji. A ty łykasz wszystko co ci do głowy wpakują. Wczoraj
    > rozmawiałem z kimś kto ma działkę i mówił że spadło tyle deszczu

    Rzeczywiście to nas rózni.
    Ja wole opierac sie na ustaleniach naukowych i weryfikowac to tylko w
    jakims zakresie zdrowego rozsadku (na ile sie da), ty jako zrodlo
    swojej wiedzy podajesz jednostkowy przypadek znajomego co ma działke.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 47. Data: 2020-10-13 18:38:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 13 października 2020 o 16:58:14 UTC+2 collie napisał(a):

    > Hue, hue. I starczy.
    >
    > Motto: "Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza".
    >

    > --
    > Koń jaki jest, każdy widzi.
    Starczy to masz kundli uwiąd.

  • 48. Data: 2020-10-13 18:47:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 13 października 2020 o 17:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Naukowe ustalenia z pierwszego linku jaki znalazłeś. Ty naprawdę masz niski
    współczynnik inteligencji. Jak byś znalazł stronę ze stanami rzek i na ich podstawie
    starał się wyciągnąć jakieś wnioski. Jak byś zauważył że jak z tobołami jeździłeś to
    cały czas wycieraczki musiały pracowac. Ale Ty na podstawie pierwszej znalezionej
    strony. Dajesz linka z maja w październiku i twierdzisz że aktualny.

  • 49. Data: 2020-10-13 20:18:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 13.10.2020 o 18:38, Zenek Kapelinder napisał:

    > Starczy to masz kundli uwiąd.

    Gadał dziad do lustra.

  • 50. Data: 2020-10-13 21:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wycieraczki musiały pracowac. Ale Ty na podstawie pierwszej
    > znalezionej strony. Dajesz linka z maja w październiku i

    Dałem ci przykładowego linka obalajacego bzdure o wykarczowaniu lasów
    jako sposobie na utrzymanie wody...
    Mozesz saobie wziac inny link.

    Ale ja chetnie poczytam - daj prosze jakies zrodło danych które
    potiwerdzi ze woda w lesie utrzymuje sie tak samo długo jak na polu
    uprawnym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.