  • 21. Data: 2020-09-11 11:10:51
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 09:37, K pisze:

    > Jaka jest definicja "starego diesla"?

    Masz rację - nowe smrodzą jeszcze bardziej, tzn. w sposób bardziej
    dokuczliwy.
    Więc powinno dotyczyć każdego, którego idzie wyczuć nosem stojąc obok,
    albo zobaczyć.

  • 22. Data: 2020-09-11 11:58:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 10:10, Cavallino wrote:

    > Masz rację - nowe smrodzą jeszcze bardziej, tzn. w sposób bardziej
    > dokuczliwy.
    > Więc powinno dotyczyć każdego, którego idzie wyczuć nosem stojąc obok,
    > albo zobaczyć.

    Albo w ogole pomyslec o tym, ze mozna zobaczyc albo poczuc. Jak ty sobie
    radzisz w zyciu z takimi problemami?

    "Panie doktorze snilo mi sie, ze pomyslalem, ze moge zobaczyc spalinowy
    samochod na ulicy, moze pan sprawdzic czy nie doznalem uszczerbku na
    zdrowiu?"

  • 23. Data: 2020-09-11 12:12:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 11:58, K pisze:

    >Jak ty sobie
    > radzisz w zyciu z takimi problemami?

    No właśnie tak, że przestaję kupować tego typu wynalazki.
    Dokładam w ten sposób własną cegiełkę do ochrony klimatu.
    Niektórzy jednak, jak widać, potrzebują do tego bata (tzn.
    przepisu/nakazu/zakazu).

    Aaa - i od wczoraj myślę o kolejnej instalacji PV - bo ponoć można
    łączyć do rozliczenia produkcję z kilku adresów.

  • 24. Data: 2020-09-11 12:37:22
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 11:12, Cavallino wrote:

    > No właśnie tak, że przestaję kupować tego typu wynalazki.
    > Dokładam w ten sposób własną cegiełkę do ochrony klimatu.
    > Niektórzy jednak, jak widać, potrzebują do tego bata (tzn.
    > przepisu/nakazu/zakazu).

    A co z kupowaniem produktow ze sladem weglowym? Co ze sklepami do
    ktorych towar przywoza ciezarowkami z dieslem? Przestales tam kupowac i
    przeszedles na wlasna uprawe? Bo rozumiem, ze miesa juz od dawna nie jesz.

    > Aaa - i od wczoraj myślę o kolejnej instalacji PV - bo ponoć można
    > łączyć do rozliczenia produkcję z kilku adresów.

    Tylko sprawdz slad weglowy najpierw, a i bron boze nie bierz do
    instalacji firmy ktora porusza sie samochodami diesla, a jej pracownicy
    jedza mieso!

  • 25. Data: 2020-09-11 12:46:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 12:37, K pisze:

    > Bo rozumiem, ze miesa juz od dawna nie jesz.

    Jak czuję, że śmierdzi to nie jem.
    Taka analogia.

    Ale generalnie chodzi o smrodzenie w ramię własnego widzimisie cebularza.
    Ciężarówki z dieslem to jeszcze długo będzie konieczność.

  • 26. Data: 2020-09-11 13:55:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 11:46, Cavallino wrote:

    > Jak czuję, że śmierdzi to nie jem.
    > Taka analogia.
    >
    > Ale generalnie chodzi o smrodzenie w ramię własnego widzimisie cebularza.
    > Ciężarówki z dieslem to jeszcze długo będzie konieczność.

    Uzywasz zwrotow typu "stary diesel", zapytany o definicje uzewnetrzniasz
    swoje fobie powodowane masowa histeria podekracana przez media, a
    zdrugiej strony jesz mieso i nie bojkotujesz produktow z wysokim sladem
    weglowym dostarczanych przez ciezarowki z silnikami diesla, ktore
    praktycznie non-stop sa w trasie. Powiedzmy stop tej hipokryzji.

  • 27. Data: 2020-09-11 14:14:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 13:55, K pisze:

    > Uzywasz zwrotow typu "stary diesel", zapytany o definicje

    Clue nie była definicja, tylko zakres.
    Zbyt wąsko go podałem, po Twojej słusznej uwadze, rozszerzyłem go o nowe
    diesle też.

    > uzewnetrzniasz
    > swoje fobie

    Raczej odczucia.
    Z dowolnego spacerku po centrum dużego miasta.

  • 28. Data: 2020-09-11 16:24:02
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-11 o 14:14, Cavallino pisze:

> [...]
    > diesle też.

    > Raczej odczucia.
    > Z dowolnego spacerku po centrum dużego miasta.

    Jak nie lubisz tego zapachu to przenieś się do zabitej dechami wiochy.
    Zamiast zaśmiecać grupę swoimi fobiami.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2020-09-11 17:57:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-10 o 10:35, K pisze:
> [...]
    -vw-oskarzony-o-spisek-6552286601735104a.html

    > A jestes w stanie udowodnic trwaly ubytek na zdrowiu spowodowany przez VW?

    Ja nie jestem indywidualnie udowodnić przed sądem ile % na zdrowiu moich
    dzieci odebrały oszustwa koncernu VAG. Właśnie po to są państwowe
    instytucje, żeby w takich sprawach - gdzie poszkodowanych są/będą
    miliony ludzi, każdy po trochu - dorwać skurwysynów jebanych chciwych,
    dla paru groszy więcej, chętnie trujących całą planetę ludzi i nie
    tylko. Tak jakby u nich bieda piszczała. Ale nie - to są faceci, którzy
    mieli miliony, mają miliony, tylko chcieli mieć parę milionów więcej i
    dlatego postanowili truć wszystko w koło.

  • 30. Data: 2020-09-11 18:01:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-10 o 17:36, K pisze:

    > Normy w tym zakresie zostaly ustalone blednie, a producenci nie sa w
    > stanie ich spelnic mimo dokladania co chwile kolejnych nowinek
    > technicznych w postaci DPF, katalizatorow, EGR, AdBlue itp.

    Normy są ustalone dobrze, tylko oszustom zachciało się zarobić więcej
    milionów i stwierdzili, że najszybciej będzie nachapać się dodatkowych
    milionów oszukując na emisji szkodliwych substancji.