    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Date: Thu, 30 Mar 2023 19:31:37 +0200
    <tv26q9$226hp$1@dont-email.me> <tv4031$58i$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <tv4uga$2jab8$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <tvevk4$kti8$1@dont-email.me> <2566172847$20230322150506@squadack.com>
    <tvfo0h$p4ko$1@dont-email.me> <3295958046$20230326133942@squadack.com>
    <tvtt9v$h57$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <5903034359$20230328085828@squadack.com>
    <1...@4...net>
    <u00dpm$1g1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@4...net>
    <u01fl0$m12$1$Cav@news.chmurka.net>
    <13498ydm5d5ms$.gda4ayiobibv.dlg@40tude.net>
    <u01he6$m13$3$Cav@news.chmurka.net>
    <80j0uays8hbu$.19akppjpsxbwe.dlg@40tude.net>
    <u03236$jvg$2$Cav@news.chmurka.net>

    On Thu, 30 Mar 2023 06:10:14 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie wiem, ale napisałeś że idzie.
    > Więc sam ze sobą teraz dyskutujesz.

    A owszem. Ale to symbolicznie było - on dojechal, ty dopiero w polowie
    trasy. A pisałeś, ze czasowo tak samo.

    No owszem, jak jest jakas fajna atrakcja w polowie trasy,
    to moze i czasowo tak samo .. no nie, bo ty jednak znacznie dłuzej w
    podróży.

    > Gadaliśmy o Grecji, a nie Chorwacji.
    > Więc przestań bredzić.

    > Ostatnio dojechałem w poniedziałek w południe.....
    > Jeszcze zdążyłem zjeść obiad, dojechać autobusem na południe wyspy i się
    > wykąpać w morzu....

    Samolotem, czy w poniedziałek po tygodniu podróży? :-)

    Samolot ma swoje zalety, ale ma i wady ... co tam komu pasuje.

    J.