  • 101. Data: 2022-11-15 09:36:25
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 21:29, _Master_ pisze:

    > Nie spodziewaj się tu rachunku ekonomicznego czy logiki.
    > To jest socjalizm pełną gębą ;-)

    Oni tam bez matury zatrudniają? Mało po polsku to jest napisane...
    T.

  • 102. Data: 2022-11-15 09:39:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-15 o 09:36, T. pisze:

    > Oni tam bez matury zatrudniają? Mało po polsku to jest napisane...
    > T.
    Sorki, to miała być odpowiedź do innego postu :-)
    T.

  • 103. Data: 2022-11-15 14:01:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tu jest słabość.
    IMO takie miejsca powinny zostać wprowadzone do kodeksu drogowego.
    Np. przed żłobkiem/przedszkolem by się przydało do krótkotrwałego postoju - z
    obserwacji zwykle lokali emeryci wszystko obstawiają
    (najchętniej dodając stalową linkę z kłódką), a resztę zasłupkowują z zakazami wjazdu
    i zatrzymywania.
    BTW dlaczego emeryci tak nienawidzą dzieci (place zabaw, boiska, ...)?

    -----
    > a ktory przepis definiuje miejsce dla "rodziny z dziecmi" i zakazu parkowania na
    takim w przypadku gdzy sie nie ma

  • 104. Data: 2022-11-15 16:22:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.11.2022 o 07:56, Cavallino pisze:

    > Na stacjach łądowania też tylko zieloną energię sprzedają...

    Qrwa tak! Tylko, że na Islandii.

  • 105. Data: 2022-11-15 17:07:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2022 07:56:47 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie wiem co Ty wsadzasz do auta w celu napędowym, bo ja jeszcze węgla
    > nie szuflowałem.
    > Za to rozbudowałem instalację pv ostatnio.

    Ale ładowałes na darmowych ładowarkach :-P

    > Na stacjach łądowania też tylko zieloną energię sprzedają...

    Gdzie, kiedy, skad ?

    > Więc jedyne co pozostaje wyłącznie na kopaliny, to zużywające ich 10
    > krotnie więcej i 10 krotnie bardziej smrodzące nimi spaliniaki....

    No, jest jeszcze reszta "sladu weglowego", lacznie z tym na
    wyprodukowanie fotoogniw.

    J.

  • 106. Data: 2022-11-15 17:29:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-11-2022 o 17:07, J.F pisze:

    > Ale ładowałes na darmowych ładowarkach :-P

    Właśnie po to rozbudowałem, że to się skończyło, albo przynajmniej kończy.

    > Gdzie, kiedy, skad ?

    Googla zamknęli?
    Masz info, to sobie poszukaj rozwinięcia tematu.

  • 107. Data: 2022-11-15 17:30:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.11.2022 o 05:52, JDX pisze:
    > On 14.11.2022 13:04, Cavallino wrote:
    > [...]
    >>
    > Każdy sam dobrowolnie powinien się ubezpieczać bądź nie. Nie widżę
    > powodu, dla którego np. bogatsi mają sponsorować służbę zdrowia dla
    > biedniejszych.

    Ubezpieczać a nie finansować pewną utratę zdrowia.

  • 108. Data: 2022-11-15 21:56:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 20:35, cef pisze:
    > Ty nawet nie wiesz jakie dane niesie serwer news
    > a jaki sposób odczytu można ustawić w czytniku.
    > Niektóre matoły na newsach się wyróżniają.

    Ja widzę w swoim czytniku kto komu odpowiada bez cytowania.

    Dlaczego Ty tego nie potrafisz?

    Co można spierdolić w czytniku żeby tego nie widzieć?

  • 109. Data: 2022-11-15 23:08:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-15 o 21:56, _Master_ pisze:

    > Ja widzę w swoim czytniku kto komu odpowiada bez cytowania.
    >
    > Dlaczego Ty tego nie potrafisz?
    >
    > Co można spierdolić w czytniku żeby tego nie widzieć?

    A Ty nadal nie rozumiesz.
    Normalnie ludzie nie mają w zwyczaju czytać dwa razy tego samego
    i bieżącym widokiem jest widok nieprzeczytanych postów.
    Więc jak ktoś nagina netykietę i klepie bez wrotki czy bez cytatu, to
    żeby zobaczyć
    drzewko odpowiedzi i zobaczyć do czego się odnosi taki delikwent, to
    trzeba klikać "pokaż wszystkie".
    I znowu wulgaryzmy? Co Ty masz źle ustawione w swoim czytniku,
    że przy odpowiedzi nie cytuje Ci automatycznie i musisz się naklikać,
    żeby usunąć
    te treści? Klikasz więcej i innych zmuszasz do klikania.
    Ogólnie podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to się puka,
    a Ty wchodzisz bez pukania z brudną ścierką.

  • 110. Data: 2022-11-17 13:40:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-12 o 13:38, JDX pisze:
    > On 12.11.2022 13:05, cef wrote:
    > [...]
    > Serio, istnieją jakieś sklepy/centra handlowe, których parkingi mają
    > jakiś regulamin? :-)

    Mówisz i masz

    https://pl.westfield.com/arkadia/-/media/E38721F1068
    A4CB78A540205E1D3F018.ashx

    Typowo każdy powyżej lokalnego sklepu u Krysi ma regulamin.