  • 111. Data: 2022-11-19 13:28:02
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 22:16, _Master_ pisze:

    > Gdybyś był inteligentny to potrafiłbyś pobrać dane z serwera news i
    > wiedziałbyś komu odpisuję.

    Kulturalni i inteligentni ludzie komunikują się tak by zostać
    zrozumianym. Inaczej ktoś mógłby ich posądzić, że zwyczajnie bełkoczą. I
    tym właśnie był twój post - niezrozumiałym bełkotem.

    > Nie możesz udźwignąć? Nie odpisuj ;-)

    Co mógłbym odpisać? Wyrzuciłeś z siebie jakiś przypadkowy zlepek liter,
    zrobiłeś "UUUUUUUUUUUyyyyy " i ogłosiłeś zwycięstwo :D Wyśmiałbym cię,
    że dzieciak zwykły jesteś, ale nawet od dzieci wymaga się więcej.

  • 112. Data: 2022-11-19 13:34:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 15.11.2022 o 14:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > No tu jest słabość.
    > IMO takie miejsca powinny zostać wprowadzone do kodeksu drogowego.
    > Np. przed żłobkiem/przedszkolem by się przydało do krótkotrwałego
    > postoju
    > BTW dlaczego emeryci tak nienawidzą dzieci (place zabaw, boiska, ...)?

    Sorry, ale w konfrontacji emeryci vs "madki* z dziećmi" to wolę już
    emerytów. Nie raz zdarzyło mi się, że na jednojezdniowej, dwupasmowej,
    nie za szerokiej drodze, potrafiły takie madki* stanąć zwyczajnie na
    środku pasa, blokując go zupełnie zaraz w wejściu do przedszkola i
    zacząć wypakowywać swoje bombelki. Nie da rady ich ominąć bo ciągła i
    ruch z naprzeciwka, za nami sznur samochodów, a jak zatrąbisz lub
    zwrócisz uwagę to usłyszysz "Przecież z dzieckiem jestem!", jakby to
    wszystko tłumaczyło. Jajniki sobie podwiąż jak za ciężko ci odprowadzić
    dzieciaka 100m z parkingu do cholery jasnej! Grrr... Część ludzi to
    głupieje doszczętnie po pojawieniu się potomka.

    * płeć madki nie ma znaczenia

  • 113. Data: 2022-11-20 21:55:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-14 o 20:25, _Master_ pisze:

    > Darmowa nie jest potrzebna a władowano w nią kupę kasy z moich podatków.
    >
    > Można było to przewidzieć ale kto by tam się przejmował skutkami.
    > Za komuny tak się wydawało zachodnie kredyty.
    > Jak widać UE ma dużo wspólnego z komuną '=_
    >
    > Kasa jest do przytulenia i to się liczy.
    >
    > Tylko debil myśli że capaneum na dobrobyt jest zbieranie kasy i potem
    > jej rozdawanie wg widzi mi się.
    >
    > Nie szanuję takich debili.

    Powiem więcej - tylko osoba mało mądra sądzi, że tzw. "dobrobyt" jest
    rozwiązaniem wszystkich problemów. Mało powiedziane - należy być jeszcze
    mniej mądrym, aby sądzić, że dobrobyt, albo jego brak to jest centralny
    problem w życiu ludzkości i społeczeństwa, rodziny i jednostki.

    Obecnie jesteśmy na tym etapie, że ten ładnie zwany "dobrobyt", czyli
    nadmiar kasy i pieniędzy u obywateli i przedsiębiorstw, robi więcej
    złego, niż nomen-omen dobrego.

  • 114. Data: 2022-11-20 21:56:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-14 o 22:11, _Master_ pisze:

    > Nie to kwestia zasad, mądrości, logiki, skuteczności.
    >
    > Socjalizm w każdym zastosowaniu prędzej czy później prowadzi do
    > tragedii/porażki/a przynajmniej do marnowania sił i środków.

    Natomiast kapitalizm prowadzi oczywiście do szczęścia ludzi i zwierząt :-)