  • 91. Data: 2022-11-14 22:16:22
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 21:37, PlaMa pisze:
    > Czy ty przypadkiem do mnie piszesz?

    Gdybyś był inteligentny to potrafiłbyś pobrać dane z serwera news i
    wiedziałbyś komu odpisuję.

    Nie możesz udźwignąć? Nie odpisuj ;-)

  • 92. Data: 2022-11-14 22:29:54
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.11.2022 o 22:11, _Master_ pisze:

    > Nie to kwestia zasad, mądrości, logiki, skuteczności.
    >
    > Socjalizm w każdym zastosowaniu prędzej czy później prowadzi do
    > tragedii/porażki/a przynajmniej do marnowania sił i środków.

    W mniejszej skali robisz dokładnie to samo. Tyle, że nie okradasz ludzi
    w tym celu.

  • 93. Data: 2022-11-15 00:11:52
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 22:14, _Master_ pisze:

    > Kolejny nierozgarnięty czy tylko nowy?

    Taki, którego rodzice poświęcili trochę wysiłku na wychowanie. Nie
    zrozumiesz prostaku.

    > Uświadom sobie że piszesz ciągle o mnie.

    Pisałem do ciebie, co ty piszesz, do kogo i o czym to zaczyna mi powili
    umykać.

    > To tak jakby zamiast pokazywać kłamstwa i niekonsekwencję Tuska ciągle
    > mu wytykać dziadka z wermachtu.
    > Nie stać Cię na nic więcej?

    Dobrze, że tym razem było cię stać na nie wycinanie nagłówków itp. bo
    serio nie wiedziałbym czy mi odpisujesz, czy komuś innemu.

    Weź trochę się skup i pisz na temat, bo prowadzisz tu jakiś dziwaczny
    monolog.

  • 94. Data: 2022-11-15 05:52:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 14.11.2022 13:04, Cavallino wrote:
    [...]
    > I dlaczego mamy sponsorować służbę zdrowia?
    > Przecież truciciele powinni to robić....

    Każdy sam dobrowolnie powinien się ubezpieczać bądź nie. Nie widżę
    powodu, dla którego np. bogatsi mają sponsorować służbę zdrowia dla
    biedniejszych.

  • 95. Data: 2022-11-15 06:26:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2022 22:08:00 +0100, ii wrote:
> [...]
    się np. sądom czy komisariatom), a reszta to

    > A co, on ten sąd buduje? Niech po ludziach jeździ jak nie umie zbudować
    > parkingu przy sądzie. Tam jest ta jego praca.

    No coz - nie sedzia parkingi buduje, ale poniekąd jednak zbudował -
    dla siebie :-)

    > Pracę sobie zorgniazowali :-)

    J.

  • 96. Data: 2022-11-15 07:56:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-11-2022 o 19:34, J.F pisze:

    > Powiedzial posiadacz auta na wegiel, czesto brunatny :-)

    Nie wiem co Ty wsadzasz do auta w celu napędowym, bo ja jeszcze węgla
    nie szuflowałem.
    Za to rozbudowałem instalację pv ostatnio.
    Na stacjach łądowania też tylko zieloną energię sprzedają...

    Więc jedyne co pozostaje wyłącznie na kopaliny, to zużywające ich 10
    krotnie więcej i 10 krotnie bardziej smrodzące nimi spaliniaki....

  • 97. Data: 2022-11-15 08:03:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 12:37, T. pisze:
    > A dlaczego reszta biedaków ma sponsorować tych bogatszych? Czy ten prąd
    > do samochodów jest inny,

    To inna sprawa.

    Jeśli uznamy że należy promować elektryki to logicznym rozwiązaniem jest
    obniżenie podatków.

    Ale NIE ALE NIE... Biurokrata DEBIL woli POBRAĆ a potem DAĆ (z marżą)
    temu albo temu albo jeszcze innemu.

    Elektryki to przejściowa ślepa uliczka tak jak płyta CD ;-) Ani jakość
    ani wygoda ;-)

  • 98. Data: 2022-11-15 08:07:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 13:04, Cavallino pisze:
    > I dlaczego mamy sponsorować służbę zdrowia?

    No właśnie ;-)

    Uważasz że taki sposób finansowania jest logiczny, poprawny, efektywny i
    dobrze służy zdrowiu obywateli

  • 99. Data: 2022-11-15 08:11:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 22:29, ii pisze:
    > W mniejszej skali robisz dokładnie to samo. Tyle, że nie okradasz ludzi
    > w tym celu.

    Skala nie jest usprawiedliwieniem głupoty.

    Bo następnym razem urzędnik zamiast palca pociągnie za rękę.

    Patrz rozszerzenie władzy nad polskimi sądami na podstawie jednostronnej
    interpretacji pojęcia PRAWORZĄDNOŚĆ.

    To trzeba dusić w zarodku

  • 100. Data: 2022-11-15 08:15:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-15-listopada-2022 o 00:11, PlaMa pisze:
    > zrozumiesz prostaku.

    no właśnie

    > Pisałem do ciebie, co ty piszesz, do kogo i o czym to zaczyna mi powili
    > umykać.

    Banalne drzewo postów na serwerze news a Ty już wymiękasz?

    Czym Ty się w życiu zajmujesz? Leczysz homeopatopatią? ;-)

    > Dobrze, że tym razem było cię stać na nie wycinanie nagłówków itp. bo
    > serio nie wiedziałbym czy mi odpisujesz, czy komuś innemu.

    Bo Ty głupi jesteś i nie umiesz używać komputera ;-)

    > Weź trochę się skup i pisz na temat, bo prowadzisz tu jakiś dziwaczny
    > monolog.

    Zrobię to tuż po tym jak przestaniesz pisać o mnie ;-)