  • 81. Data: 2022-11-14 20:32:40
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-listopada-2022 o 13:52, Cavallino pisze:
    > Albo jak Ukraina przed wojną

    Wyświechtany slogan.

    Można było przynajmniej się drożej sprzedać.

    Przykład: Dotowanie polskich stoczni.

    A przecież wszyscy wiemy że wyprzedawano systemowo żeby niemiaszki nie
    miały konkurencji na swoim nowym rynku zbytu i źródle taniej siły roboczej.

    To przemyślana niemiecka inwestycja a nie żadna dobroczynność.

  • 82. Data: 2022-11-14 20:34:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie podałeś ani grama argumentu na nieprawdziwość mojej tezy.

    Tak to jest jak prawda w oczy kole.

    W odpowiedzi dostaję: UUUUUUUUUUUyyyyy

    A potem bluzgi.

    Żałość.pl

  • 83. Data: 2022-11-14 20:35:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 20:00, _Master_ pisze:

    > Tylko łajzy życiowe ie potrafią korzystać z danych serwera news.
    > One są te inne ;-)

    Ty nawet nie wiesz jakie dane niesie serwer news
    a jaki sposób odczytu można ustawić w czytniku.
    Niektóre matoły na newsach się wyróżniają.

  • 84. Data: 2022-11-14 21:29:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 12:35, T. pisze:
    > Pytanie, czy tańszy będzie zwrot dotacji lub demontaż od opłat za prąd
    > ponoszonych przez urząd?

    Nie spodziewaj się tu rachunku ekonomicznego czy logiki.
    To jest socjalizm pełną gębą ;-)

  • 85. Data: 2022-11-14 21:33:45
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 20:27, _Master_ pisze:

    > O widzisz. Dobre spostrzeżenie.
    > Uzasadniasz istnienie głupoty przypuszczalną inną głupotą.

    To ty wypisujesz na jednym wydechu "Uch! Hurr durr. Ta wstrętna unia!
    Wszystko co złe to przez nich! Korpo nie płacą podatków!"

    > Symptomatyczne ;-)

    Owszem.

    Mam pytanie, bo wyrobiłem sobie już pewien obraz twojej osoby, jednak
    muszę się upewnić. Jesteś groupie PiSu czy Konfederacji?

  • 86. Data: 2022-11-14 21:37:18
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 20:34, _Master_ pisze:
    > Nie podałeś ani grama argumentu na nieprawdziwość mojej tezy.

    Czy ty przypadkiem do mnie piszesz? Bo widzę, że zasady cytowania
    traktujesz równie poważnie co zachowanie logiki wypowiedzi.

    > Żałość.pl

    Wszystko to co wyciąłem powyżej to jedno wielkie gówniarskie zachowanie :D

  • 87. Data: 2022-11-14 22:03:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.11.2022 o 20:25, _Master_ pisze:

    > Darmowa nie jest potrzebna a władowano w nią kupę kasy z moich podatków.
    >
    > Można było to przewidzieć ale kto by tam się przejmował skutkami.
    > Za komuny tak się wydawało zachodnie kredyty.
    > Jak widać UE ma dużo wspólnego z komuną '=_
    >
    > Kasa jest do przytulenia i to się liczy.
    >
    > Tylko debil myśli że capaneum na dobrobyt jest zbieranie kasy i potem
    > jej rozdawanie wg widzi mi się.
    >
    > Nie szanuję takich debili.

    Kwestia skali i miejsca w hierarchii w którym znajdujesz się.

  • 88. Data: 2022-11-14 22:08:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.11.2022 o 19:40, J.F pisze:
> [...]
    się np. sądom czy komisariatom), a reszta to

    > Z drugiej strony - sedzia musi jakos dojechac do pracy.

    A co, on ten sąd buduje? Niech po ludziach jeździ jak nie umie zbudować
    parkingu przy sądzie. Tam jest ta jego praca.

    > Ale widze tez we wrocku ze dwa urzedy skarbowe ... jeden ma parking
    > dla petentow, drugi ma maly parking ... i nie dla pracownikow.

    Pracę sobie zorgniazowali :-)

  • 89. Data: 2022-11-14 22:11:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 22:03, ii pisze:
    > Kwestia skali i miejsca w hierarchii w którym znajdujesz się.

    Nie to kwestia zasad, mądrości, logiki, skuteczności.

    Socjalizm w każdym zastosowaniu prędzej czy później prowadzi do
    tragedii/porażki/a przynajmniej do marnowania sił i środków.

  • 90. Data: 2022-11-14 22:14:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 21:33, PlaMa pisze:
    > Mam pytanie, bo wyrobiłem sobie już pewien obraz twojej osoby, jednak
    > muszę się upewnić. Jesteś groupie PiSu czy Konfederacji?

    Kolejny nierozgarnięty czy tylko nowy?

    Uświadom sobie że piszesz ciągle o mnie.

    To tak jakby zamiast pokazywać kłamstwa i niekonsekwencję Tuska ciągle
    mu wytykać dziadka z wermachtu.

    Nie stać Cię na nic więcej?