    Date: Sun, 29 Jan 2023 18:43:12 +0100
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Subject: Dobre kable - mały Jack.

    Witam.

    Kombinowałem z uruchomieniem karty dźwiękowej i pojawił mi się
    przydźwięk w pianinie. Już miałem maila wysyłać, bo jeszcze 2 tygodnie
    gwarancji, ale pomyślałem, że go ponownie podłączę, bo może coś
    sie przekonfigurowało przez USB. Tylko dotknąłem tą metalową osłonką
    wtyczki USB do obudowy kompa i przydźwięk zniknął ;) Czyli kabel łapie
    pojemnościowo zakłócenia z kompa, albo monitora. Teraz zrobiłem
    eksperyment, mam Ugrent i chyba jakiś noname. Zamieniłem te kable,
    Ugrent buczy dużo bardziej.
    Cos polecacie, żeby ekran był poprawnie zrobiony? Mam kabel lepszej
    klasy, ale małego Jacka raczej nie da rady do niego przylutować, może są
    wtyczki dostosowane do grubych kabli?

    Potrzebuję kabelków ok 3m. Na pewno nie muszą to być jakieś super kable
    mikrofonowe, bo to karta dźwiekow -> pianino, pewnie poziom 775 mV.
    Aby poprawnie wykonane.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl