  • 31. Data: 2010-03-02 10:39:20
    Temat: Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BUNIEK pisze:
    > Ja wiem z litra na 1000 km.

    to mała szansa żeby to było przez uszczelniacze zaworowe moim zdaniem,
    ale sprawdzić kompresję warto to niewielki koszt.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-03-03 00:10:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    BUNIEK wrote:

    > Ale nakład pracy większy lub podobny do prac o których mowie może tylko
    > mniej precyzyjna robota.
    > Bo Odkręcenie osprzętu, wiązek elektrycznych, rożnej maści rurek itp
    > tez trwa skrzynia oraz przekręcenie sprzęgła itp. to tez masa roboty.

    Wyczyszczenie toalet na dworcu to też masa roboty, koszt nie zależy tylko
    od czasu ale jeszcze od paru innych "drobiazgów"...

    --
    cokolwiek

  • 33. Data: 2010-03-04 19:18:32
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *BUNIEK* wrote in <news:hmhi04$ja0$1@news.onet.pl>:
    > Ja wiem z litra na 1000 km.

    mnie Fiesta wciaga 0,7-0,9 zaleznie od pogody, i tak od 60 tysiecy kilometrow..
    :)

    pozdr, rdx

  • 34. Data: 2010-03-05 00:03:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    BUNIEK wrote:

    > Czy ja gdzieś wspominałem o remoncie kapitalnym.

    Nie wspomniałeś i w tym problem. Z jakiegoś powodu zakładasz, że
    kilkunastoletni silnik o nieznanym, lecz dużym przebiegu i w dodatku
    biorący ogromne ilości oleju będzie chodził dobrze po wymianie
    pierścieni. Takie założenia mógłbyś może robić, gdyby chodziło o prawie
    nowy silnik, który lekko przegrzałeś...

    > myślę ze inny silnik + przekładka lekko 1500 pln i sugerujesz nie za
    > tyle nie da rady zrobić wspomnianych prac przy silniku. Albo kupie inny
    > silnik i padnie po miesiacu.

    Większa szansa, że ten pseudoremont który planujesz nic nie da, niż że
    silnik który kupisz padnie po miesiącu.

    --
    cokolwiek