  • 11. Data: 2009-07-27 18:55:48
    Temat: Re: Dopasowanie impedancji
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Znam, miewałem słuchawki o najróżniejszych impedancjach - od 4 omów do ponad
    2 kiloomów ale przez ponad 50 lat nie słyszałem o słuchawkach o nominalnej
    oporności DOKŁADNIE 1500 OMÓW.
    Właśnie dlatego nie miałem wątpliwości co do rzędu wartości
    Wmak

  • 12. Data: 2009-07-27 21:16:28
    Od: "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nominalnej
    > oporności DOKŁADNIE 1500 OMÓW.
    > Właśnie dlatego nie miałem wątpliwości co do rzędu wartości

    A czy ktos moze podrzucic jakis schemat ? Lub chociaz na jakim scalaku
    mozna by to zrobic ?
    Prosty wzmacniacz sam sobie znajde ale zalezy mi aby mial dobra
    impedancje na wejsciu i wyjsciu a z tym moge juz sobie sam nie poradzic .

    Dzieki
    K.

  • 13. Data: 2009-07-28 13:20:36
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

> [...]
    > Prosty wzmacniacz sam sobie znajde ale zalezy mi aby mial dobra impedancje
    > na wejsciu i wyjsciu a z tym moge juz sobie sam nie poradzic .

    Nie za skomplikowany ten pomysł?
    Zrobić taki wzmacniacz, zasilanie do niego, jakoś to umiejscowić coby nie
    dyndało.

    Rozważyłbym w kolejności:
    1. Zakup odpowiednich słuchawek.
    2. Transformator podwyższający.
    3. Zmiana konstrukcji mechanicznej słuchawek. Ja miałem problem z oryginalną
    słuchawką Nokii - była za cicha. Założyłem kanał dzwiękowy - kawałek rurki i
    teraz ryczy mi do ucha :-)

    --
    Desoft

  • 14. Data: 2009-07-28 15:19:48
    Od: "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO>

> [...]
    > oryginalną słuchawką Nokii - była za cicha. Założyłem kanał dzwiękowy -
    > kawałek rurki i teraz ryczy mi do ucha :-)

    No wlasnie chodzi o to ze sluchawki 150 musza zostac bo sluza do czego
    innego na codzien. Nokia jest dolaczana akcesorycznie.

    Karol

  • 15. Data: 2009-08-13 08:54:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 25 Jul 2009 20:20:03 +0200,
    Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> screamed:

    > Najpierw sam się dopasuj!
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Trochę późno odpowiadam, ale...
    Propozycja dodania MIME oczywiście słuszna. Nie zmienia to jednak
    faktu, że jego post był zakodowany prawidłowo.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 10:53:30 user up 12163 days, 22:48, 1 user, load average: 0.05, 0.81, 0.27 ]

    RTFM: Read The F(riendly) Manual

  • 16. Data: 2009-08-13 20:39:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Trochę późno odpowiadam, ale...
    > Propozycja dodania MIME oczywiście słuszna. Nie zmienia to jednak
    > faktu, że jego post był zakodowany prawidłowo.

    Hmm, jeżeli nie ma kodowania określonego w nagłówkach to gdzie jest
    "prawidłowo"? Już dawno obowiązującym standardem wszem i wobec przestał
    być domyślny kiedyś ISO 8859-2, cały Świat teraz skłania się raczej ku
    UTF-8. Ale mimo to w nagłówkach kodowanie MA BYĆ OKREŚLONE.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2009-08-13 21:40:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Thursday, August 13, 2009, 10:39:02 PM, you wrote:

> [...]
    > być domyślny kiedyś ISO 8859-2, cały Świat teraz skłania się raczej ku
    > UTF-8. Ale mimo to w nagłówkach kodowanie MA BYĆ OKREŚLONE.

    Ale jakie kodowanie? Nie użył ani jednego znaku wymagającego
    kodowania. Cały czas obracał się w ramach 7 bitów. W takim wypadku
    ciężko jest zmusić niektóre programy pocztowe do deklaracji
    czegokolwiek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2009-08-13 21:51:04
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-13 23:40:59 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Nie użył ani jednego znaku wymagającego
    > kodowania. Cały czas obracał się w ramach 7 bitów. W takim wypadku
    > ciężko jest zmusić niektóre programy pocztowe do deklaracji
    > czegokolwiek.

    No to US-ASCII... ale ma być w nagłówku.
    Niektóre programy pocztowe to jest ciężko zmusić do czegokolwiek w
    ogóle. I takich programów trzeba unikać, a nie myśleć że "to
    ustanowiona norma, bo przecież wszyscy tego szmelcu używają". Jest
    teraz tak szeroka gama emailerów, i newreaderów, że tylko przebierać.
    Jedynym usprawiedliwieniem na mikrosoftowy szmelc jest korporacyjny
    komputer, gdzie admin sieci lata z siekierą, kiedy użytkownicy
    instalują coś poza koszernym oprogramowaniem z korporacji.

    --
    DJ

  • 19. Data: 2009-08-14 06:22:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 13 Aug 2009 22:39:02 +0200,
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:

> [...]
    > być domyślny kiedyś ISO 8859-2, cały Świat teraz skłania się raczej ku
    > UTF-8. Ale mimo to w nagłówkach kodowanie MA BYĆ OKREŚLONE.

    Brak deklaracji MIME, brak 8-bitowych znaków -- znaczy US-ASCII.
    I wszystko się zgadza.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 08:21:43 user up 12164 days, 20:16, 1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.19 ]

    She is SO young her vibrator is Fisher Price.