  • 61. Data: 2022-01-25 20:20:34
    Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 18:19, Poldek pisze:

    > Tak to na wsi.
    > https://nowawarszawa.pl/promobaner/smog-w-warszawie-
    a-pora-roku-czy-latem-w-stolicy-nie-ma-smogu/

    Ani jednej danej:)

    Dawaj średnią godzinową za rok to zobaczymy.

    Tak BTW

    https://www.google.pl/maps/@52.2194435,21.0047923,3a
    ,75y,207.22h,84.7t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdJfjsuqq5JB0Z
    eEFmaAZtA!2e0!7i16384!8i8192

    Trochę niemiarodajna lokalizacja;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 62. Data: 2022-01-25 20:23:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 10:21, J.F pisze:

    > Od dluzszego czasu jest limit na emitowane weglowodory.
    > Nie wiem czy taki silnik z 1L oleju /1000km spelni :-)

    No właśnie problem w tym, że nie spełnia i wszyscy mają w dupie, że
    stawia za sobą zasłonę dymną.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 63. Data: 2022-01-25 20:24:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 10:42, ii pisze:

    > Litr na setkę? Aha aha aha

    Nigdy nie widziałeś żeby ktoś z zajechanymi pierścieniami jechał. Albo
    lejącymi wtryskami?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 64. Data: 2022-01-25 20:28:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 18:22, Poldek pisze:

    > To załuż szlauch na rurę wydechową swojego nie żmierdzącego samochodu.
    > Drugi koniec szlauchu umieść w kabinie. Wadz do środka swoje dzieci,
    > wącz silnik i idź zrobić herbatę.

    A ty zrobisz to samo z samochodem z normą euro6? Akurat jeśli chodzi o
    zapach to benzynę z odwłoka czuję (choć może dlatego że się na niej
    silnik rozgrzewa). Po tym jak przełącza na LPG nie czuję żadnego zapachu
    - tam jet głównie CO2 i H2O. Tujące nie są. Problem w tym, że jak
    włożysz szlach do środka to tlen wyprą.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 65. Data: 2022-01-25 21:12:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.01.2022 o 20:24, Shrek pisze:

    > Nigdy nie widziałeś żeby ktoś z zajechanymi pierścieniami jechał. Albo
    > lejącymi wtryskami?

    Człowieku, ten olej trzeba kupić.

  • 66. Data: 2022-01-27 18:08:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 21:12, ii pisze:

    > Człowieku, ten olej trzeba kupić.

    No i widać bardziej się niektórym opłaca niż zrobić remont silnika.

    Cztery litry słabego oleju masz za 60 PLN. Litr za 15PLN. Tak jakby ci
    2,5 litra więcej palił na 100.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 67. Data: 2022-01-28 13:11:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.01.2022 o 18:08, Shrek pisze:

    > No i widać bardziej się niektórym opłaca niż zrobić remont silnika.

    Oczywiście, że w starym samochodzie bardziej opłaca się dolewać oleju
    niż remontować silnik. Ale nie litr na sto i starego samochodu z tak
    wykończonym silnikiem pozbywamy się np złomując.

    > Cztery litry słabego oleju masz za 60 PLN. Litr za 15PLN. Tak jakby ci
    > 2,5 litra więcej palił na 100.

    Dolewając co 100km litr oleju na pewno Ci się rozjaśni głowa :-)

  • 68. Data: 2022-01-28 18:41:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2022 o 13:11, ii pisze:

    > Oczywiście, że w starym samochodzie bardziej opłaca się dolewać oleju
    > niż remontować silnik.

    No i właśnie takich należy z drogi ściągać, bo to oni robią 80% syfu.

    > Ale nie litr na sto i starego samochodu z tak
    > wykończonym silnikiem pozbywamy się np złomując.

    Widać niektórzy wola dolewać.

    > Dolewając co 100km litr oleju na pewno Ci się rozjaśni głowa :-)

    No widać typom się nie rozjaśnia, bo czasem takich mozna na drodze
    spotkać. Dla usprawiedliwienia na trasie nie spotkałem, bo rzeczywoście
    pewnie by kurwicy szło dostać. Ale w mieście takie typy bywają - widać
    blisko do roboty ma, raz na tydzień litra doleje i tak jeździ.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 69. Data: 2022-01-28 23:48:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.01.2022 o 18:41, Shrek pisze:

    > No i właśnie takich należy z drogi ściągać, bo to oni robią 80% syfu.

    Nie, takich generalnie nie ma. Syf robią zwykli użytkownicy.

    >  > Ale nie litr na sto i starego samochodu z tak
    >
    > Widać niektórzy wola dolewać.

    Gdyby było widać, ale właśnie nie widać.

> [...]
    > pewnie by kurwicy szło dostać. Ale w mieście takie typy bywają - widać
    > blisko do roboty ma, raz na tydzień litra doleje i tak jeździ.

    Bajanie.

  • 70. Data: 2022-01-29 07:09:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2022 o 23:48, ii pisze:

    > Nie, takich generalnie nie ma. Syf robią zwykli użytkownicy.

    Jak nie ma jak średnio raz na miesiąc trafisza takiego, co za nim pusto
    jest w korku, bo nikt za nim jechać nie chce?

    > Gdyby było widać, ale właśnie nie widać.

    No właśnie widać. Zostawia za sobą widoczną chmurę.

    > Bajanie.

    Skoro tak twierdzisz.

    --
    Shrek