  • 11. Data: 2010-01-21 09:38:12
    Temat: Re: Dylemat w wyborze auta
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Witam!
    > Jeżeli chodzi o Stilo znajomy ma wła?nie z 2003 i jakie? 2 lata temu zaczšł
    > mu obłazić lakier na brzegach drzwi i klapie bagażnika przy szybie. Nie wiem
    > czy to pojedyńczy przypadek czy może ten typ tak ma. Na poczštku widać było
    > gołš ocynkowanš blachę a po pół roku pojawiła się rdza.
    > Poza tym Stilo to całkiem fajne auto, tylko czy 1.2 l nie będzie do niego za
    > słaby?

    Wg. mnie zupełnie poprawny - wiadomo 6 do setki nie ma ale kupując stilo
    raczej na Imoli nie będzie się kolega ścigał nie :) ?

    Poza tym zabiło mnie w stilo WomanDrive zarąbista funkcja. No i to co
    lubią tygryski najbardziej klimatyzowany schowek. :), ale to są szczególiki.

  • 12. Data: 2010-01-21 09:43:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

> [...]
    > mu obłazić lakier na brzegach drzwi i klapie bagażnika przy szybie. Nie wiem
    > czy to pojedyńczy przypadek czy może ten typ tak ma.

    Raczej jakiś feler osobiście klika stilo miałem okazję widzieć dokładnie
    i nigdzie takiego czegoś nie widziałem. Powiedziałbym nawet że stan
    blachy był zupełnie niefiatowy :).

    Należałoby sprawdzić hydraulikę pompa wspomagania lubi czasem być mokra

    Aha *wielki minus* to to że nie wymienisz na drodze żarówki bo trzeba
    zdjąć najpierw nadkole żeby się do niej dostać :) to jest masakra.

  • 13. Data: 2010-01-21 10:10:13
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    Może zaraz zostanę zakrzyczany ale ja bym kupił jakąś toyotę.
    Jeśli masz do wydania 12 tys zł. to spokojnie kupowałbym jakąś Corollę z
    benzynowym silnikiem. Może Yarisa skoro nie przeszkadzają Ci małe auta.
    Spalanie w tych autach rozsądne, niska usterkowość itp.

    Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
    Ale, de gustibus....

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 14. Data: 2010-01-21 10:27:16
    Od: szymo <s...@w...pl>

    -=Elwood=- pisze:
> [...]
    > benzynowym silnikiem. Może Yarisa skoro nie przeszkadzają Ci małe auta.
    > Spalanie w tych autach rozsądne, niska usterkowość itp.

    OT - co do yarisa to nie szalałbym tak z tą niską usterkowością :)

    > Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
    > Ale, de gustibus....

    Naturliś :)

  • 15. Data: 2010-01-21 14:53:41
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> wrote

    > Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
    > Ale, de gustibus....

    Nie, no Panowie...
    Dzieki za opinie, ale..
    Tez bym pewnie wolal jakiego 3 litrowego TDiesla, z tym ze musze brac pod
    uwage 3 rzeczy, ktore chcialbym aby mnie nie musialy obchodzic:
    - cholerny tax (placony od pojemnosci)
    - cholerne ubezpieczenie (placone m.in. od pojemnosci)
    - PJ mojej zony, ktore jest wlasnie w trakcie robienia

    PS. Zapomnialem dodac, ze rzecz ma miejsce w Irlandii oraz ze samochody z
    wieksza pojemnoscia sa tu duzo tansze.

  • 16. Data: 2010-01-21 15:02:39
    Od: szymo <s...@w...pl>

    go! pisze:
> [...]
    >
    > PS. Zapomnialem dodac, ze rzecz ma miejsce w Irlandii oraz ze samochody
    > z wieksza pojemnoscia sa tu duzo tansze.

    ale ty chcesz kupić auto tu (w Polsce) i wywieźć je tam ???

  • 17. Data: 2010-01-21 17:00:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    szymo wrote:

    > A jechałeś czy tylko zachowawczo wnioskujesz ?

    Jechałem Punto 1,2 i to przykre doświadczenie mi wystarczy. Zresztą czy
    trzeba jechać, żeby wykoncypować jak będzie toczyło się dość ciężkie auto
    z 80 KM i odrobinę ponad 100 Nm?

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-01-21 17:24:51
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 21 Sty, 17:00, to <t...@a...xyz> wrote:
    > szymo wrote:
    > Jechałem Punto 1,2 i to przykre doświadczenie mi wystarczy. Zresztą czy
    > trzeba jechać, żeby wykoncypować jak będzie toczyło się dość ciężkie auto
    > z 80 KM i odrobinę ponad 100 Nm?

    Po pierwsze - wcale nie takie ciezkie. Po drugie - akurat w Stilo ten
    silnik (podobnie jak stosowane pozniej 1.4) jest zestawiony z dosc
    krotko zestopniowana 6-biegowa skrzynia. W efekcie jezdzi sie
    zdecydowanie bardziej zwinnie niz mogloby sie wydawac.

    --
    pzdr
    Alex

  • 19. Data: 2010-01-21 17:55:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Alex81 wrote:

> [...]
    > krotko zestopniowana 6-biegowa skrzynia. W efekcie jezdzi sie
    > zdecydowanie bardziej zwinnie niz mogloby sie wydawac.

    14 sekund do setki to wynik bardzo zły, a jest to silnik 16v, więc pod
    względem elastyczności będzie już w ogóle tragedia.

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-01-21 18:48:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 21 Jan 2010 09:36:02 +0100, szymo <s...@w...pl>
    wrote:

    > A jechałeś czy tylko zachowawczo wnioskujesz ?

    Miałem (właściwie to jeszcze mam) auto o podobnej mocy, tylko
    jakieś 200kg lżejsze. O ile przy prędkościach miejskich dało się
    toto całkiem znośnie bujać pod warunkiem regularnego ciśnięcia
    dna do odcinki, to powyżej 100km/h wózek dostawał regularnej
    zadyszki. Za to częste latanie dnem do odcinki po jakiś
    kilkudziesięciu kkm takowego dało o sobie znać ogólnym, za to
    ponadnormatywnym zużyciem pojazdu.

    W porównaniu z tym, czym jeżdżę teraz, Stilo 1.2 nie jest
    zabitym mułem. Nie jest też prawdopodobnie truchłem zabitego
    muła z trzymiesięcznym stażem w rozkładaniu się. Jest szczątkami
    muła z czasów przed Chrystusem. A ja mam raptem dupowóz, który
    ma osiągi najwyżej przyzwoite (~130KM/tonę).

    r.