  • 171. Data: 2023-05-24 13:48:07
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2023 13:38, Janusz wrote:
    > Sraty taty, chodzi na  atmedze8 bo akurat taka miałem, zajmuje całe 668
    > bajtów wszystkiego :) Wystarczyłby 2kilowy attiny :)

    Na 668 bajtach kodu nie ogarniesz szerokości znaku po Koreańsku.

    Innymi słowy, masz zagadnienie zupełnie inne, niż ogarnianie ogólnego
    przypadku, o którym była mowa w dyskusji.

    Masz zagadnienie ogarniania specyficznego przypadku. W dodatku
    trywialnego, sądząc po ilości kodu.

    Troche, jak byś marudził, że C++ powinien mieć pełen support dla grafiki
    3D, bo kolega, w kasie fiskalnej, musi narysować prostokąt.

    > Nie rozumiem, możesz jaśniej?

    Zarzut (io) był, że C++ nie wspiera unikodu. Nie musi, to niszowa
    funkcjonalność w zastosowaniach C/C++. Znacznie łatwiej osiągnąć to
    przez bibliteki poza standardem C++. Są wtedy dobrane dokładnie do
    zaganienia, a nie uniwersalne. Jak by C++ wspierał unikod, to zaraz było
    by biadolenie embedowców, że doinkludowanie std::string powoduje
    dolinkowanie 4MB kodu obsługi języka RongoRongo.

    No wiec nie jest to potrzebne. Od tegą są biblioteki zewnętrzne, jak Qt.
    Chcesz to masz. Nie chcesz, to masz char* i rękodzieło. Dla każdego coś
    dobrego.