    From: schiavona <pufka24@_NOSPAM_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: ETZ 150 porada od mechanika dla laika
    Date: Sat, 14 Jun 2014 10:16:32 +0000 (UTC)

    Witam,
    na wakacje chcę zacząć przygodę z motocyklami od ETZ 150. Znalazłam
    ogłoszenie w internecie, w którym właściciel napisał: ''pali z pierwszego
    kopa jedynym mankamentem jest rozładowany akumulator nie trzyma prądu od
    prostownika zapali odrazu''. Nie znam się na tym, dopiero będę się uczyć,
    dlatego kieruję do was pytanie... Czy wymiana akumulatora rozwiąże sprawę?
    Czy może jeszcze z czymś będzie problem? Może ładowanie też padło?
    Nie śmiać się z moich pytań... Świeżak jestem, każdy kiedyś zaczynał ;)
    Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam