  • 41. Data: 2023-03-04 09:40:01
    Temat: Re: Ekologia
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.03.2023 o 05:52, Cavallino pisze:
    > Dla obu grup to ograniczanie wolności.
    > Tyle że wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność kogoś innego.
    > Smrodzenie mu w nos spalinami, jest właśnie już poza tym zakresem.

    trochę głupio że forsuje się to podejście tylko na poziomie jednostek które nie są w
    stanie kupić sobie wyłączenia, a kompletnie nie zwraca uwagi na poziomie
    międzynarodowym,
    gdzie zawsze kończy się na niczym

    > Spoko, następne pokolenie zrozumie.

    nie, po prostu tak jak wszędzie - dynamika sporu wzrośnie, a unia się rozpadnie
    > A im więcej do tego czasu przesiądzie sie na pks, tym lepiej.

    pks w moim powiecie nie funkcjonuje, został zlikwidowany w 2018, przez moją
    miejscowość
    nie jeździ ŻADEN przewoźnik poza autobusem szkolnym

    > Choćby to sie stało z przymusu ekonomicznego, skoro z myślenia nie
    > wszędzie się da.

    bardziej spodziewałbym się polexitu

  • 42. Data: 2023-03-04 10:13:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2023 o 09:40, m4rkiz pisze:

    > trochę głupio że forsuje się to podejście

    To nie jest żadne podejście, tylko stwierdzenie znanych faktów.
    A to że jakiś debil nie przyjmuje ich do wiadomości, nic w nich nie zmienia.

    > kompletnie nie zwraca
    > uwagi na poziomie międzynarodowym, gdzie zawsze kończy się na niczym

    Ale palący śmieci obywatel Indii nie smrodzi w nój nos, więc jakby to
    mniejszy problem.
    Smrodzą polscy fanatycy diesli za grosze.
    I czasm fanatycy braku remontów spalający olej silnikowy zamiast paliwa.

    > pks w moim powiecie nie funkcjonuje, został zlikwidowany w 2018, przez
    > moją miejscowość nie jeździ ŻADEN przewoźnik poza autobusem szkolnym

    Takie są skutki zezwolenia na poruszanie się złomami za kilkaset złotych.
    Da się odwrócić.

    > bardziej spodziewałbym się polexitu

    Chciałbyś.

  • 43. Data: 2023-03-04 10:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > bardziej spodziewałbym się polexitu

    Na razie niemcy się wykruszają;) Jak dla mnie to żadnego zakazu w 35 nie
    będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2023-03-14 09:26:48
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 27.02.2023 o 16:59, Shrek pisze:
    > Norma Euro 6d daje limiit 95g/km CO2. 9,5kg/100km. Litr benzyny to 2,5
    > kg. Czyli samochód musi palić mniej niż 4l/100.
    >
    > Bierzemy auto z segmentu B powiedzmy pali 6. Za każdy 1g/km musimy
    > dopłacić trochę ponad 400 PLN. w tym przypadku jakieś 50*400=20 000.
    > Czyli zamiast powiedzmy 70 tys 90 tys.
    >
    > Dlatego nie ma już segmentów B i C. W imię ekologii są suvy, bo co
    > prawda kwotowo dopłata wychodzi drożej ale procentowo podatkiem
    > ekologicznym są obciążone najbardziej samochody z mniejszych segmentów.

    dokładnie, zamiast zrobić ulgi dla segmentu a gdzie samochód waży 800kg,
    promuje się 2 tonowe budy jako ekologiczne

    dzisiaj samochód segmentu A kosztuje tyle samo co B i czasami C

    do tego moda na DUŻE i segment A zanika

    kto kupi 500tkę za 75tys

  • 45. Data: 2023-03-14 10:25:46
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 2 Mar 2023 14:49:09 +0100, użytkownik m4rkiz napisał:

    > cele - ZERO prywatnych samochodów

    Taaaa, a Gates truje ludzi chemitrailsami. Skąd na litość boska i nieboską
    biorą się spiskowe przygłupy w takiej ilości na newsach.

    --
    Jacek

  • 46. Data: 2023-03-14 10:29:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2023 o 10:25, Jacek pisze:

    > Taaaa, a Gates truje ludzi chemitrailsami. Skąd na litość boska i nieboską
    > biorą się spiskowe przygłupy w takiej ilości na newsach.

    Gdzie indziej by bana dostali, a tutaj mogą bezkarnie swoje głupoty
    wypisywać.

  • 47. Data: 2023-03-14 17:35:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Taaaa, a Gates truje ludzi chemitrailsami. Skąd na litość boska i nieboską
    > biorą się spiskowe przygłupy w takiej ilości na newsach.

    Na przykład z oficjalnej strony C40:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!