  • 91. Data: 2021-01-29 12:07:42
    Temat: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 28.01.2021 21:22 you wrote:

    > To opracowano już dawno bez zadnych dodatkowych łączności. NIe o to
    > chodzi.

    To może napisz o co chodzi dokładnie. Bo masz jakiś problem który wydaje
    się tobie nierozwiązywalny.

    --
    Pete

  • 92. Data: 2021-01-29 20:21:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 12:07, Pete pisze:

    > To może napisz o co chodzi dokładnie. Bo masz jakiś problem który wydaje
    > się tobie nierozwiązywalny.

    O smartgrida. Bez tego nie da się masowo ładować samochodów w domach. A
    smartgrid to znacznie więcej niż dwutaryfowy licznik.

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2021-01-30 15:31:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 29.01.2021 20:21 you wrote:

    > O smartgrida. Bez tego nie da się masowo ładować samochodów w
    > domach. A smartgrid to znacznie więcej niż dwutaryfowy licznik.

    No ale całe to halo o inteligentne liczniki to właśnie pod smartgridy
    zdaje się. I to nawet junia zdaje się narzuca.

    --
    Pete

  • 94. Data: 2021-01-30 17:21:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 15:31, Pete pisze:

    > No ale całe to halo o inteligentne liczniki to właśnie pod smartgridy
    > zdaje się. I to nawet junia zdaje się narzuca.

    Przecież oni nie są inteligentne tylko mają co najwyżej zdalny odczyt.

    --
    Shrek

  • 95. Data: 2021-01-30 21:56:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 30.01.2021 17:21 you wrote:

    > Przecież oni nie są inteligentne tylko mają co najwyżej zdalny
    > odczyt.

    Czy aby na pewno? Chyba Tauron nie wywalałby kupę $$$ na miliony
    liczników które za 5 lat musieliby znowu wymienić...

    --
    Pete

  • 96. Data: 2021-01-30 22:21:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 21:56, Pete pisze:

    > Czy aby na pewno? Chyba Tauron nie wywalałby kupę $$$ na miliony
    > liczników które za 5 lat musieliby znowu wymienić...

    Czy aby na pewno? Dawaj linka jak tym licznikiem wysterować przez
    operatora lampkę biurkową, a potem pomyślimy czy da się ładowarkę;)

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2021-01-31 02:36:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 30.01.2021 22:21 you wrote:

    > Czy aby na pewno? Dawaj linka jak tym licznikiem wysterować przez
    > operatora lampkę biurkową, a potem pomyślimy czy da się ładowarkę;)

    Proszę bardzo
    https://m.pl.aliexpress.com/item/4000478798085.html
    ;)

    --
    Pete

  • 98. Data: 2021-01-31 08:10:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 02:36, Pete pisze:

    > Proszę bardzo
    > https://m.pl.aliexpress.com/item/4000478798085.html
    > ;)

    Mam tego całkiem sporo (nie konkretnie tych). Nic mi operator nie włącza
    ani nie wyłącza...

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-01-31 09:02:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 31.01.2021 08:10 you wrote:

    > Mam tego całkiem sporo (nie konkretnie tych). Nic mi operator nie
    > włącza ani nie wyłącza...

    No bo nie masz umowy na taryfę dynamiczną. Jak już taka będziesz miał,
    to ci zacznie.

    --
    Pete

  • 100. Data: 2021-01-31 09:10:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 09:02, Pete pisze:

    > No bo nie masz umowy na taryfę dynamiczną. Jak już taka będziesz miał,
    > to ci zacznie.

    Nie zacznie bo to inne protokoły. I najważniesze - tu nie chodzi o
    wyłaczenie lampki (pokazałem, żeby wykazać, że już na tym polu leżymy) a
    o dostosowanie mocy na konkretnym obszarze z uwzglednieniem mocy
    lokalnych rozdzielni budynkowych - a to inny poziom abstrakcji.
    Zwłaszcza w budownictwie wielorodzinnym

    --
    Shrek