  • 71. Data: 2021-04-23 19:26:26
    Temat: Re: Elektronika dziś
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    pytający wrote:

    > Zauważyłem jednak, jeśli urządzenie jest zaprojektowane zgodnie ze sztuką, a
    elementy nie pracują na granicy swoich możliwości, to żywotność urządzeń jest bardzo
    długa.

    No ale co Cię dziwi? Głównym ogranicznikiem czasu życia są aspekty
    termiczne, a nie elektryczne. Nie wiem, co to znaczy "zgodnie ze
    sztuką". Zrobić tak, by padło tydzień po gwarancji to też trzeba umieć.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 72. Data: 2021-04-23 21:27:43
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Piotr Wyderski napisał(a):
    > Zrobić tak, by padło tydzień po gwarancji to też trzeba umieć.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Wystarczy wziąć pokrycie OSP*:) To to ma jedną zaletę, a właściwie dwie.
    Pierwsza - taniość, druga - daje pracę serwisantom od różnych
    plejstenszynów czy iksboksów, połączenia się zrywają.

    *
    https://elektronikab2b.pl/technika/30536-pokrycia-po
    l-lutowniczych-obwodow-drukowanych

  • 73. Data: 2021-04-26 14:39:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-04-23 21:27, Astralny Rębajło wrote:
    (ciap)
    > Wystarczy wziąć pokrycie OSP*:) To to ma jedną zaletę, a właściwie dwie.
    > Pierwsza - taniość, druga - daje pracę serwisantom od różnych
    > plejstenszynów czy iksboksów, połączenia się zrywają.

    PKP

    W.

  • 74. Data: 2021-11-02 11:48:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-04-02 o 15:05, J.F. pisze:

    > P.S. co to za procek uPD78F9177Y?
    Pewnie jakiś klon '51 :)

    > I co on tam ma w pamieci szeregowej - jakis program w "jezyku wysokiego
    > poziomu" ?
    Nie, pamięta ostatni krok programu po zatrzymaniu czy wyłączeniu,
    większość pralek czy zmywarek tak ma. Aby wyjść z programu trza ją
    zresetować kombinacją klawiszy.

    --
    Janusz