  • 31. Data: 2020-10-12 13:59:59
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie sądzę - to pozostałości z lepszych czasów.
    >
    > W tym roku Vozilla zakończyła we Wrocławiu działalność, a w czasie
    > pandemii wypożyczenia kuleją, więc to się finansowo nie ma prawa
    > spinać. Dla nas lepiej żeby miasto się w to nie angażowało i
    > trwoniło kasy.

    Ale to w sumie jest ciekawe - wydawałoby sie ze wiele osób majac
    alternatywe w postaci komunikacji miejskiej powinno wybrac takie auto.
    Z drugiej strony - pewnie wypozyczali je przede wszystkim turysci a
    tych zdecydowanie mniej...
    Szkoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 32. Data: 2020-10-12 14:07:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale to w sumie jest ciekawe - wydawałoby sie ze wiele osób majac
    > alternatywe w postaci komunikacji miejskiej powinno wybrac takie auto.

    A po co?
    Są jeszcze ubery, taksówki i rowery czy hulajnogi.
    Albo wynajem tradycyjny.

    Wszystko de facto tańsze.

    Jak dla mnie to tylko ma sens taki, żeby spróbować elektromobilności po
    kątem własnego zakupu w przyszłości.

    > Z drugiej strony - pewnie wypozyczali je przede wszystkim turysci

    Nie znający miasta?
    Chyba taksówka wygodniejsza w takim przypadku.

  • 33. Data: 2020-10-12 14:19:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, October 12, 2020 at 2:07:58 PM UTC+2, Cavallino wrote:

    > A po co?
    > Są jeszcze ubery, taksówki i rowery czy hulajnogi.
    > Albo wynajem tradycyjny.
    >
    > Wszystko de facto tańsze.

    No i wanajmujac samochod w miescie (jak np. Krakow) pozostaja glowne problemy: gdzie
    zaparkowac i korki...
    tramwajem czy tez hulajnoga jest na wielu trasach znacznie szybciej, a jak ma sie
    dobra trase na samochod + gdzie zaparkowac to sie prywatnym jezdzi ;)

  • 34. Data: 2020-10-12 14:48:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 12.10.2020 12:11 you wrote:

> [...]
    > wypożyczenia kuleją, więc to się finansowo nie ma prawa spinać. Dla
    > nas lepiej żeby miasto się w to nie angażowało i trwoniło kasy.

    Ale Panek jakoś nie zwija interesu. Wręcz przeciwnie.
    No i na we flocie jakieś EV.

    --
    Pete

  • 35. Data: 2020-10-12 14:57:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2020 o 14:48, Pete pisze:

    > Ale Panek jakoś nie zwija interesu. Wręcz przeciwnie.
    > No i na we flocie jakieś EV.

    A też mają tylko wynajem na minuty?

  • 36. Data: 2020-10-12 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A po co?
    > Są jeszcze ubery, taksówki i rowery czy hulajnogi.
    > Albo wynajem tradycyjny.
    >
    > Wszystko de facto tańsze.

    Nigdy nie probowałem wiec nie wiedziałem ze taksówka moze być tansza
    niz wypozyczenie auta.
    To zmienia postać rzeczy. :)

    > Jak dla mnie to tylko ma sens taki, żeby spróbować
    > elektromobilności po kątem własnego zakupu w przyszłości.

    Dokładnie taki wniosek sie nasuwa.

    > Nie znający miasta?
    > Chyba taksówka wygodniejsza w takim przypadku.

    Zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 37. Data: 2020-10-12 17:35:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 12.10.2020 14:57 you wrote:

    > A też mają tylko wynajem na minuty?

    Niestety nie. Ale Vozilla też nie miała.

    Mają abonamenty na 1, 3 albo 7 dni, gdzie się płaci tylko za km.

    --
    Pete

  • 38. Data: 2020-10-12 18:21:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2020 o 17:35, Pete pisze:

    > Niestety nie. Ale Vozilla też nie miała.

    No i już jej nie ma.

    > Mają abonamenty na 1, 3 albo 7 dni, gdzie się płaci tylko za km.

    Pytanie czy wychodzi to zasadniczo taniej niż wynajem na minuty.
    Jeśli tak - to by była odpowiedź dlaczego jeszcze żyją.

  • 39. Data: 2020-10-12 18:56:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2020 o 13:35, J.F. pisze:

    > BMW ... miejmy nadzieje, ze potrafi szybko.
    > Ale w miescie pojedziesz tyle co inni, a nie szybko :-)

    Obecnie trochę się chyba uspokoiło, ale na początku to rzeczywiście jak
    się widziało te innogy cary to można było w ciemno założyć, że ktoś chce
    się elektrykiem wyszaleć i sprawdzić jak to się upala. I z tego co
    pamiętam to parę spektakularnych efektów było.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2020-10-12 19:01:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 12.10.2020 18:21 you wrote:

    > No i już jej nie ma.

    Ale to raczej z innego powodu.

    > Pytanie czy wychodzi to zasadniczo taniej niż wynajem na minuty.
    > Jeśli tak - to by była odpowiedź dlaczego jeszcze żyją.

    Raz korzystałem. Wynajem na 24h (zaletą to, że mogłem sobie na noc autko
    postawić za miastem na podjeździe i nie kończyć wynajmu.
    Rano auto pod drzwiami domu. Gotowe do jazdy.)
    i zrobionych około 70 km kosztowało nieco ponad 110 zł.

    --
    Pete