  • 41. Data: 2020-10-12 19:42:51
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/10/2020 00:43, collie wrote:
    > Napisz sto razy "troll - trolluje" w przestrzeni fazowej,

    Albo lepiej, zerknij choć tutaj:

    https://www.i-slownik.pl/1944,troll-lub-trol/

    Nie upieram się że muszą być 2 "l" i coś mi się wydaje że reszta też się
    nie upiera.

  • 42. Data: 2020-10-12 20:25:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 12.10.2020 o 19:42, heby napisał:

    > Albo lepiej, zerknij choć tutaj:
    >
    > https://www.i-slownik.pl/1944,troll-lub-trol/
    >
    > Nie upieram się że muszą być 2 "l" i coś mi się wydaje że reszta też się
    > nie upiera.

    Jaki powroźnik, taki sznurek. Patrzaj zawsze tu:
    https://sjp.pwn.pl/sjp/troll;2578748

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 43. Data: 2020-10-12 20:48:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/10/2020 20:25, collie wrote:
    > Jaki powroźnik, taki sznurek. Patrzaj zawsze tu:
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/troll;2578748

    I tak oto collie zapędził w gramatyczno/ortograficzny róg początkującego
    internautę dzieki czemu entropia internetu powiększyła się choć odrobinę
    bardziej. Dziekujemy!

  • 44. Data: 2020-10-12 21:11:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 18:53, r...@k...pl pisze:

    > Może, ale to kosztowne :)

    ale założenie było, żeby koszt był mniejszy:) pajda za zostawienie auta
    na środku drogi skutecznie niweluje złotówkę oszczędności na czasie najmu:)

  • 45. Data: 2020-10-12 21:45:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 12 października 2020 o 20:25:32 UTC+2 collie napisał(a):

    > Jaki powroźnik, taki sznurek. Patrzaj zawsze tu:
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/troll;2578748
    > --
    > Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.
    Pan przestał kupować gazwyb i w tym roku na zimę budę ci kartkami ze słownika
    wyłożył.

  • 46. Data: 2020-10-13 11:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 12-10-2020 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]

    Ale slupki parkingowe z gniazdkami powinno stawiac czy nie ? :-)

    >A po co?

    Teraz taka reklama leci "pani Aniu, czy czuje sie pani wygodnie ?
    -nie, przez te maseczki w tramwajach i na ulicach,
    -a moglaby pani jechac wlasna toyotą .." :-)

    >Są jeszcze ubery, taksówki i rowery czy hulajnogi.
    >Albo wynajem tradycyjny.

    Wynajem tradycyjny jest dla tych, co chca na dluzej, a tu pomysl na
    minuty.

    >Wszystko de facto tańsze.

    No wlasnie.

    >Jak dla mnie to tylko ma sens taki, żeby spróbować elektromobilności
    >po kątem własnego zakupu w przyszłości.

    >Nie znający miasta?
    >Chyba taksówka wygodniejsza w takim przypadku.

    A w innym miescie przesiadasz sie z wlasnego samochodu na taksowke ?
    Nawigacja prowadzi ..

    J.

  • 47. Data: 2020-10-13 11:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    >Ale to w sumie jest ciekawe - wydawałoby sie ze wiele osób majac
    >alternatywe w postaci komunikacji miejskiej powinno wybrac takie
    >auto.

    Drogo wychodzilo. A kto przyzwyczajony do KM, ten chwali KM.
    No i nie bylo gwarancji, ze bedziesz mial w dogodnym punkcie auto
    dostepne.
    Czyli taki troche kot w worku.

    Czyli - dobre raz, na sprobowanie.

    Dodaj do tego obsluge, ktora po godzinach musi jezdzic, zabierac te
    auta na ladowanie ... i wychodzi drozej niz taksowka.

    J.

  • 48. Data: 2020-10-13 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Teraz taka reklama leci "pani Aniu, czy czuje sie pani wygodnie ?
    > -nie, przez te maseczki w tramwajach i na ulicach,
    > -a moglaby pani jechac wlasna toyotą .." :-)

    Do tej pory ten dziennikarzyna motoryzacyjny wydawał mi sie tylko
    wyjatkowo nudny.
    Po tej reklamie jest dla mnie tez wyjatkowo obrzydliwy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 49. Data: 2020-10-13 14:35:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Hello, Cavallino. On 12.10.2020 18:21 you wrote:

    >Ale to raczej z innego powodu.

    Miasto przestalo dotowac.
    Ale ... czy to nie dowod na to, ze interes nieekonomiczny ?

    Wypozyczalnie samochodow istnialy (przed wirusem), ale samochody
    wypozyczane na dluzej, tansze w zakupie, obsluga nie musi ich sciagac
    po miescie ...

    J.

  • 50. Data: 2020-10-13 17:02:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 11:15, J.F. pisze:

    > Ale slupki parkingowe z gniazdkami powinno stawiac czy nie ? :-)

    Tak - i to wystarczy.
    Ma nawet taki prawny obowiązek.

    > Wynajem tradycyjny jest dla tych, co chca na dluzej, a tu pomysl na minuty.

    Na dłużej czyli na 1 dzień.
    Po ilu minutach auto na minuty będzie droższe?
    Po 1,5 h?

    > A w innym miescie przesiadasz sie z wlasnego samochodu na taksowke ?

    Jak mam własne to się nie przesiadam.
    Ale tu nie mam.
    A jak przyjechałem pociągiem, to i po mieście jeżdżę zbiorkomem.