  • 51. Data: 2020-10-13 17:02:46
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Do tej pory ten dziennikarzyna motoryzacyjny wydawał mi sie tylko
    > wyjatkowo nudny.
    > Po tej reklamie jest dla mnie tez wyjatkowo obrzydliwy.

    Sądzisz, że jest jej autorem?
    No i co jest obrzydliwego w nowej toyocie?

  • 52. Data: 2020-10-13 17:04:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2020 o 19:01, Pete pisze:

    > Ale to raczej z innego powodu.

    No raczej nie.
    Zaczęli się zwijać przed pandemią.

    > Raz korzystałem. Wynajem na 24h (zaletą to, że mogłem sobie na noc autko
    > postawić za miastem na podjeździe i nie kończyć wynajmu.
    > Rano auto pod drzwiami domu. Gotowe do jazdy.)

    No właśnie.

    > i zrobionych około 70 km kosztowało nieco ponad 110 zł.

    A w aucie na minuty bujałbyś się za tyle przez niecałe 2 h, do tego
    musiałbyś znaleźć, odwieźć gdzie trzeba, a może i posprzątać.

  • 53. Data: 2020-10-13 17:15:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 13-10-2020 o 11:15, J.F. pisze:

    >Na dłużej czyli na 1 dzień.
    >Po ilu minutach auto na minuty będzie droższe?
    >Po 1,5 h?

    Te elektryki dosc drogie sa, wiec przy tej taksie ... moze po 3h.

    >Jak mam własne to się nie przesiadam.

    I ci jakos nieznajomosc miasta nie przeszkadza.

    >Ale tu nie mam.
    >A jak przyjechałem pociągiem, to i po mieście jeżdżę zbiorkomem.

    Wniosek? Wypozyczalnia powinna byc na dworcu :-)

    Tak po prawdzie:
    -jak jedziesz gdzies do centrum, to zbiorkom pewnie bedzie lepszy ...
    ewentualnie taksowka, jak masz duzo bagazu,
    -jak jedziesz gdzies dalej ... to sie koszt zaczyna robic przy tej
    minutowej stawce,
    -jak jeszcze dalej, za miasto ... to nie pozwolą i zasieg za maly :-)

    J.

  • 54. Data: 2020-10-13 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Sądzisz, że jest jej autorem?
    > No i co jest obrzydliwego w nowej toyocie?

    Reklama w swoim przekazie odcheca od KM dodatkowo strasząc covidem.
    Nie ma dla mnie znaczenia ze nie jest jej autorem, zgodził się w niej
    zagrac.
    Ale strata mała, bo tak jak mowiłem, jeden z wyjątkowo przynudzajacych
    dziennikarzy poruszajacych sie w tematach około motoryzacyjnych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 55. Data: 2020-10-13 19:07:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 13.10.2020 17:04 you wrote:

    > No raczej nie. Zaczęli się zwijać przed pandemią.

    Zwinęli się, bo miasto nie chciało finansować tego prywatnego
    przedsięwzięcia.

    > No właśnie.

    No właśnie co?

    > A w aucie na minuty bujałbyś się za tyle przez niecałe 2 h, do tego
    > musiałbyś znaleźć, odwieźć gdzie trzeba, a może i posprzątać.

    Jak potrzebujesz auta na 24h to jasne że na minuty się nie opłaca.
    Natomiast jako tańsza wersja taksówki jak najbardziej.

    --
    Pete

  • 56. Data: 2020-10-13 19:17:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-11 11:54, Marcin N wrote:

    > Takie płacenie za minuty a nie za odległość - prowokuje do szybkiej
    > jazdy. Powinni wymyślić coś lepszego.

    Konie?

  • 57. Data: 2020-10-14 08:13:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 17:15, J.F. pisze:

    > Te elektryki dosc drogie sa, wiec przy tej taksie ... moze po 3h.

    > I ci jakos nieznajomosc miasta nie przeszkadza.

    > Wniosek? Wypozyczalnia powinna byc na dworcu :-)

    Nie.
    Powinna być tańsza niż taksówka.

> [...]
    > minutowej stawce,
    > -jak jeszcze dalej, za miasto ... to nie pozwolą i zasieg za maly :-)

    Za miasto to nadal pociągiem.

  • 58. Data: 2020-10-14 08:14:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Reklama w swoim przekazie odcheca od KM

    No i?
    To jakaś dodatkowa poprawność polityczna, że KM należy chwalić zawsze i
    wszędzie?

    >dodatkowo strasząc covidem.

    Niesłusznie?

  • 59. Data: 2020-10-14 08:16:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 19:07, Pete pisze:

    > Zwinęli się, bo miasto nie chciało finansować tego prywatnego
    > przedsięwzięcia.

    > No właśnie co?

    No właśnie to że w aucie na minuty tego nie masz.

    > Jak potrzebujesz auta na 24h to jasne że na minuty się nie opłaca.
    > Natomiast jako tańsza wersja taksówki jak najbardziej.

    Może w jakichś bardzo specyficznych potrzebach, np. przewiezienia czegoś
    bardzo szybko i na krótki lub niezakorkowany dystans.
    Inaczej nie jest tańszą wersją ubera, a wręcz przeciwnie.

  • 60. Data: 2020-10-14 09:48:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 14.10.2020 08:16 you wrote:

> [...]
    > czegoś bardzo szybko i na krótki lub niezakorkowany dystans. Inaczej
    > nie jest tańszą wersją ubera, a wręcz przeciwnie.

    Uber of kiedy zaczął naliczać opłaty za czas jazdy, stał się kompletnie
    nieopłacalny.
    Plus odwoływanie kursów w szczycie.

    --
    Pete