  • 21. Data: 2007-01-23 00:57:38
    Temat: [OT] Re: Exatel - Wiatry - Brak światłowodów
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik icek napisał:

    > energetykiem nie jestem, ale masz racje :))

    Dawno strasznie to było, kiedy decydowałem się na pewną, hmm, ekstrawagancję
    w edukacji - w liceum, w klasie z francuskim zdawałem dodatkowe państwowe
    egzaminy z niemieckiego, do tego zdawałem dodatkowo przedmioty z technikum
    energetycznego.
    Śmiesznie było, czasem się dziś przydaje. A potem poszedłem na studia dla
    marketoidów ;-)

    > dobrze, że u mnie słupy mają większe :D

    Daj foty, to Ci powiem co to jest :)

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 22. Data: 2007-01-23 06:21:14
    Temat: Re: [OT] Re: Exatel - Wiatry - Brak światłowodów
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > przedmioty z technikum energetycznego.
    > Śmiesznie było, czasem się dziś przydaje. A potem poszedłem na studia
    :)

    > Daj foty, to Ci powiem co to jest :)
    110tki :) ale lepsza kontrukcja :) większa :)

    --
    pozdros
    icek

  • 23. Data: 2007-01-23 07:55:01
    Temat: Re: Exatel - Wiatry - Brak światłowodów
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 23 Jan 2007 00:03:19 +0100, Almon B. Strowger jr wrote:

    > Informuję, że od godz. 11:10 dnia 22.01.2007 łaczność naszej sieci z
    > Internetem została przywrócona. Jeśli ktoś chce sobie popatrzeć na
    > poprzewracane słupy 220kV to zapraszam na http://fotografia.strowgernet.pl

    ciekawe czy to co zostalo mozna bylo od nich odkupic po cenie zlomu :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 24. Data: 2007-01-28 10:51:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Na moje to jest linia max 110 kV. 220-ka ma podwójne izolatory.

    skoro 110kV to co co Exatel ma z tym wspólnego ?
    Z tego co mi wiadomo, to PSE ma sieci od 220kV w zwyż. 110kV, 20kV, 15kV to
    już
    zakłady energetyczne typu Vattenfall, Enea itd.
    Chyba że akurat Exatel miał tam swoje kable albo dzierżawił włókna od
    lokalnego zakładu.

    Marcin

  • 25. Data: 2007-01-29 00:40:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 21 Jan 2007 16:02:47 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Siur. Tysiace koparek oraz tysiące wichur codziennie krąży nad i po
    > Lwówku i czyha na każdy kawałek drutu/światła zawierającego Internet :-P
    > O złomiarzach nie wspominając.

    widze ze poczucie humoru dopisuje, tyle ze brak netu w
    Lwowku moze byc spowodowane uszkodzeniem swiatlowodu o kilkadziesiat
    kilometrow dalej.

    > Owszem, może znajdziesz dostawcę, który zaoferuje Ci w 99,9999 %
    > redundantne łącze, ale informuję, że jego cena nie będzie 2 x cena
    > podstawowa. Nie bedzie też to liczba 5.

    dlatego taniej jest zapewnic sobie rezerwe we wlasnym zakresie niz kupowac
    lacze o podwyzszonej niezawodnosci u kogos

    > O koparce można usłyszeć raz, dwa razy w miesiącu, o słupie WN raz na
    > kilkanaście lat.

    no nie wiem, calkiem niedawno czytalem ze burza uszkodzila swiatlowod.
    Slup sie nie przewrocil ale lacznosc i tak zostala przerwana.

  • 26. Data: 2007-02-02 22:03:27
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Marcin Kuczera napisał:

> [...]
    > zakłady energetyczne typu Vattenfall, Enea itd.
    > Chyba że akurat Exatel miał tam swoje kable albo dzierżawił włókna od

    Sieć 110 kV jest siecią koordynowaną przez PSE/KDM, czasem awaryjnie służy
    do rozdziału mocy w wypadku awarii sieci przesyłowych 220 i 400 kV.