  • 31. Data: 2022-12-23 16:38:55
    Temat: Re: Fotoradar w telefonie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 15:00:18 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie trzeba. W numerycznej klawiaturze telefonu wszystkie dodatkowe
    > znaczki dostępne były pod jednym przyciskiem (chyba "0" albo "1").

    Hm, musialbym odszukac stary telefon ... bo dzis Android to nie
    pozwala.

    > To dopiero w UTF-16, tak jak to jest dzisiaj.

    To tez juz stary pomysl.

    J.

  • 32. Data: 2022-12-30 22:38:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Dec 2022 10:34:19 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Żyje i ma się dobrze. Ostatniej wiosny objawił się na
    > pl.misc.budowanie.
    > Sądząc po jego stronie na Linkedin, cały czas w znakomitej formie.

    Masz na myśli a a? Nie, to nie expert ale faktycznie podobny.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2023-01-02 13:59:04
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Np po co łamać linie - akapit piszę ciagiem, niech łamie czytnik u
    > czytelnika, w zaleznosci od jego ustawien.

    To się teraz "format=flowed" nazywa.

    --
    Ulicami miasta uciecha w popłochu starsza kobieta, a za nią biegnie
    mężczyzna i bije ją

  • 34. Data: 2023-01-02 14:00:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > OE (czy Outlook czy co to tam jest) miał różne niekompatybilne z niczym
    > zachowania - wynikające z ignorancji autorów albo wprowadzane celowo,
    > nie wiem. Np. słynne tłumaczenia "Re: " - chyba nie trzeba było wielkiej
    > wyobraźni, by przewidzieć, jak to będzie działać. Mam wrażenie, że to
    > w dalszym ciągu nie jest poprawione.

    Tłumaczenie "Re:" nadal istnieje. Używam w pracy webowego Outlooka. Ja to
    wyłączyłem (nie pamiętam już jak, ale dało się), ale domyślnie jest
    włączone.

    --
    Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
    - Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

  • 35. Data: 2023-01-06 18:39:07
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    > Żyje i ma się dobrze. Ostatniej wiosny objawił się na pl.misc.budowanie.

    > Sądząc po jego stronie na Linkedin, cały czas w znakomitej formie.

    Dariusz Sławiec? Nie widzę typa na LI.

    --
    Ślązak

  • 36. Data: 2023-01-07 20:06:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Śląski napisał:

    > Dariusz Sławiec? Nie widzę typa na LI.

    Expertyza wykazała takie nazwisko, ale LI nie wymaga posługiwania się nim.
    Wszelkie dane znajdują się w niezbyt długim wątku z końca kwietnia zeszłego
    roku "Bezpieczna maska spawalnicza dla poczštkujšcego" na wymienionej grupie.

    --
    Jarek