  • 21. Data: 2021-04-17 21:56:09
    Temat: Re: Gąbka
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 17.04.2021 20:02, Zenek Kapelinder wrote:

    > Po zastosowaniu można odróżnić.
    Taśma dwustronna ma różne zastosowania.

    Przyjmij że jak od uszczelki oderwiesz papier zabezpieczający to masz do
    kilku minut na przyklejenie. Im krócej tym lepiej.
    Aha, czyli dla t dążącego do zera, bez zera? ;)
    Mnie taka odpowiedź nie satysfakcjonuje - jeśli ma mieć kontakt z
    powietrzem a długi kontakt jest niewskazany - to gdzieś jest optimum.
    Można taśmę docisnąć z papierem, a potem podwinąć go i wyciągnąć nie
    odrywając taśmy - kontakt z powietrzem będzie pomijalny.
    Czasem tak robiłem jak trzeba było wkleić coś w szczelinę - nie da się
    oderwać papieru i włożyć, bo się przyklei zanim dotrze na miejsce.

    --
    Mirek.

  • 22. Data: 2021-04-18 02:50:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 21:56:11 UTC+2 Mirek napisał(a):

> [...]
    > Czasem tak robiłem jak trzeba było wkleić coś w szczelinę - nie da się
    > oderwać papieru i włożyć, bo się przyklei zanim dotrze na miejsce.

    Nie trafiłeś na talmudyste. Mało mnie interesuje co cię satysfakcjonuje. Możesz
    wierzyć albo nie.