  • 31. Data: 2021-05-31 22:36:33
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 22:28, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie rozumiesz głupia kurwo. Apka Ci nie działa. Na innym sprzęcie działa
    > wszystko:)

    Idź dalej studiować wiersze Kukiza.

    Dziś nic mądrego nie spłodzisz.

  • 32. Data: 2021-05-31 22:45:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 22:36, _Master_ pisze:

    > Dziś nic mądrego nie spłodzisz.

    Powiedziała Tfoja matka do twojego starego jak cie robił :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 33. Data: 2021-05-31 22:52:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 19:46, ToMasz pisze:

    > Ja się przesiadłem z mi5.

    Fajne pierdoły opowiadasz ale one są znane w necie. Mnie zastanawia to,
    że ukrywasz pochodzenie telefonu :)

    Skoro jesteś dusigroszem, to wcale się nie dziwię że nie kupiłeś tego
    fona z oficjalnej polskie dystrybucji :D

    Taka prawda.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-05-31 23:51:45
    Temat: Re:Chyba dojrzałem na GILOTYNE
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Dziś nic mądrego nie spizdzisz.

    SzamboNur (nawet nie odpad przemyslowy) ponownie bimbruje i
    tu widac cuchnace zalosne skutki

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

  • 35. Data: 2021-05-31 23:53:46
    Temat: Re:Chyba dojrzałem SZUBIENICE!
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Pixel 5

    SzamboNur (nawet nie tania jatka) ponownie bimbruje i

  • 36. Data: 2021-05-31 23:56:44
    Temat: Re: Chyba dojrzałem na wsadzenie do WILKA!
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    > Dowodem jest sperma w styji!

    SzamboNur (nawet nie nadaje sie na mydlo) ponownie bimbruje i

  • 37. Data: 2021-06-01 00:01:06
    Temat: Re:Chyba dojrzałem do GNOJOWNIKA!
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Nie spodziewałem się że mam taka licha dupe!

    SzamboNur (nawet nie zjelczala sraczka) ponownie bimbruje i

  • 38. Data: 2021-06-01 00:14:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 23:51, Hanotereon Uppstenn pisze:
    > Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    >

    > SzamboNur (nawet nie odpad przemyslowy) ponownie bimbruje i
    > tu widac cuchnace zalosne skutki

    Doradziłem mu w 100% co ma kupić ale ten megadebil nawet nie podziękuje.
    Nie spodziewałem sie podziękowania od megadebila jednak :) Wolę żeby
    zamilkł. Na zawsze :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 39. Data: 2021-06-01 11:07:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Nie, głupia kurwo lubelska i zatwardziały PiSiorze"

    "Kup sobie Sjajomi z GSM 5G."

    "Powiedziała Tfoja matka do twojego starego jak cie robił :]"

  • 40. Data: 2021-06-01 11:12:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Uważaj bo za chwilę runie Twój świat.

    Ja kupuję flagowce ze zbitym ekranem
    (oczywiście sprawne z pajęczynką gdzieś w rogu)
    Jest duże prawdopodobieństwo że nikt w tym nie grzebał/naprawiał

    To się nazywa SKĄPSTWO ;-)