  • 41. Data: 2021-09-29 12:08:53
    Temat: Re: Gniazdo siłowe natynkowe żeńskie 5P
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 29.09.2021 o 08:41, viktorius napisał:

    > I weź włóż okrągłe w nożowe...

    Kombynerkamy ściskamy...

  • 42. Data: 2021-09-30 10:01:47
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 24.09.2021 o 19:41, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Jak masz urządzenie warsztatowe z wtykiem 32A?

    Wszystkie trójfazowe - począwszy od 250 A spawarki transformatorowej,
    po enerdowskiego potwora, pilarkę ręczną (!) z 300 mm tarczą (spokojnie
    wchodzi i fi 350), plus co większe jednofazowe a żrące. Nie po to mi
    budownik zamontował baterie gniazd 32 A w warsztacie i garażu
    zewnętrznym, bym teraz kombinował z innymi gniazdami, albo drutował
    wtyczki 16 A. Już nie mówiąc o jednofazowej krajzedze 2800 W, która
    fabrycznie wyposażona była w pokojową wtyczkę i po włączeniu siadał
    16 amperowy bezpiecznik. Mam też przedłużacz z gniazdem 32 A, żebym
    mógł wspomnianą SEW-H300A-DDR pobawić się na dworze.

  • 43. Data: 2021-09-30 20:38:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-09-29 o 08:41, viktorius pisze:

    > I weź włóż okrągłe w nożowe...

    Nic na siłę.
    Tylko młotkiem.