  • 141. Data: 2023-02-05 22:22:23
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marek napisał(a):

    > Piec 80W? Co nim można zagrzać, terrarium dla węża?

    Zapodałem jako następną nowość czy ciekawostkę. Na elektrodzie ktoś zapodał
    wątek o tym wynalazku. Jeżeli o mnie chodzi nic o tym nie sądzę. Zastanawiam się
    jałowo
    na ile ściema/prawdopodobne.

    Może jaka pompa ciepła i transferuje ciepło z zewnątrz?

  • 142. Data: 2023-02-06 08:28:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Feb 2023 04:54:46 -0800 (PST), alojzy nieborak wrote:
> [...]
    dhoven

    Legenda ciekawa, ale jak mozna podstepnie kupic maszyny?

    Inzyniera pociagnac ... jak z firmy produkujacej maszyny, to moze i
    chetnie sam powiedzial.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Incandescent_light_bul

    Historia jest dluga. I to wcale nie Edison wynalaz zarówke ...

    J.

  • 143. Data: 2023-03-05 09:16:23
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 2021-11-18 o 17:26, heby pisze:

    > Bo nie ma "free energy", więc nie ma o czym dyskutować. Jeśli zaś chodzi
    > o energię ze środowiska, to jest ona znikoma i nieistotna z punktu
    > widzenia jakichkolwiek zastosowań domowych.

    > Przedstaw ją tutaj.

    ..abstrahując od głównego nurtu wątku: zawsze dziwił mnie ostracyzm
    "wiedzących lepiej" - niezależnie od punktu stania/siedzenia.

    Historia wynalazków/odkryć NOWOŻYTNEJ ludzkości to historia tych którzy
    postanowili się sprzeciwić "wiedzy ogólnej". Poznawanie i próba
    zrozumienia otaczającego człowieka świata to zawsze "pójście na przekór".

    Co wiemy dzisiaj o starożytnych cywilizacjach, których już nie ma a na
    ich zgliszczach uczymy się MY ?
    Mezopotamia, Egipt, Idie, Chiny, Chile - w każdej więcej pytań niż
    odpowiedzi.
    Dzisiaj się dziwimy skąd u nich taka wiedza ? - Wtedy kiedy nasz
    nowożytny świat dopiero się rodził w bólach.

    Żeby zrozumieć matematykę, filozofię, fizykę, chemię czy cokolwiek
    innego to był zawsze
    pomysł-test-weryfikacja-poprawki-realizacja/zarzucen
    ie pomysłu.

    Jednak i tak - jako ludzkość NIC nie wiemy o tym otaczającym nas
    świecie, stąd twierdzenia, że coś nie działa, bo nie ma na to podstaw
    naukowych - wkładam między bajki - dodając: _JESZCZE_.

    Czym jest tak naprawdę człowiek - skomplikowaną biologiczną maszyną ?
    Jak działa i co sprawia, że działa ?

    Co wiemy o naszej ziemi ? Czy po tysiącleciach zamieszkiwania poznaliśmy
    ją choć w 20% ?
    Jaki mechanizm sprawia, że komórki dzielą się na różne funkcjonalnie w
    ramach tego samego DNA ?
    Czym jest i jak działa grawitacja - nie tylko na ziemi i dlaczego jest
    współzależna od czasu ?

    Takich pytań można stawiać masę - odpowiedzi szczegółowo wyjaśniającej
    zawsze BRAK.

    I sądzę, że każdy zdrowo myślący z Was przyzna mi rację.

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 144. Data: 2024-01-01 18:09:47
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    5 lut 2023 alojzy nieborak napisał(a):

    > I technologia/"technologia" z PL.
    >

    > https://youtu.be/07ZI4Lrh7EE
    > https://allegro.pl/oferta/piec-elektryczny-dwufunkcy
    jny-solzbych-13192878588

    Sprawa ma ciąg dalszy. Matka z córką są poszukiwane przez interpol.
    Spor ludków zostało wy..banych głównie na wpłatach/zaliczkach za wykonanie
    nagrobków:)

    Dla zainteresowanych gógiel + Renata i Wiktoria Majchrzak