  • 91. Data: 2021-11-26 01:36:27
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 01:22, k...@p...com pisze:

    > Skontaktuj się z panem Taratajcio, on ma na koncie kilka perpetuumów i
    > innych tego typu wynalazków(chyba tylko dział orgonowych jeszcze nie
    > budował), niestety, to wszystko blokuje mu fundacja Rockefelera,
    > dogadacie się.

    Hmm, może się wymieni na miecze świetlne mam 3szt: R, G i B? Mam jeszcze
    12 czarnych dziur. Są w sumie małe i ich nie widać ale 5 szt odstąpię.
    Trzeba tylko uważać bo łykają wszystko co się do ich zbliży :)
    Trzymam je w piwnicy bo tam jest ciemno i raz, że ich nie widać to
    jeszcze są głodne bo nawet światło tam nie dociera :) Czasem jak zejdę
    to mi wpierdalają czas z zegarka i później mi się spóźnia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 92. Data: 2021-11-26 01:46:29
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Nov 2021 01:36:27 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <61a02c20$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    od LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> :

> [...]
    >jeszcze są głodne bo nawet światło tam nie dociera :) Czasem jak zejdę
    >to mi wpierdalają czas z zegarka i później mi się spóźnia :)

    Taratajcio zasilał patefon ze swojego perpetuuma(widziałem na YT), to
    nie są żarty. Na wszelki wypadek poproś go o rachunki za prąd, pewnie
    na nich ma tylko opłaty dodatkowe a KWh zero.

  • 93. Data: 2021-11-26 12:01:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 19:53:39 +0100, Mirek wrote:
> [...]

    A nie ma w poblizu jakiegos BTS?
    Moze uW jest dostepny :-)

    > No to światełka trytowe i ogniwa fotowoltaiczne - widziałem coś takiego
    > na YT zdajesię.
    > ...choć te 15 lat "mikrowacika" to i dobra bateria pożyje.

    Dobrac baterie, co wytrzyma 15 lat, to moze byc problem.
    Teraz jakies mierniki, wodomierze itp maja chyba 10 lat,

    J.

  • 94. Data: 2021-11-26 12:10:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Nov 2021 19:35:05 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 22.11.2021 o 17:08, J.F pisze:
    > [...]
    >>
    > No właśnie Ci podaję, jak :]

    Nieprawda.
    To nie takie proste.

    > Czyli jak zrobię i zadziała, to napiszesz że mnie znasz :D

    Oczywiscie, jak zrobisz i napiszesz, ze dziala, to nadal bede watpil,
    bo przeciez cie nie znam.

    > Fajnie, zawsze znajdują się kumple, jak jest gotówka :D

    Ale ... jak zrobisz i zadziala, to mozemy sie umowic,
    obejrze, szampana postawie ...

    > No, farma trolli :D

    No tak to niestety jest.
    We Wroclawiu bylo takie coroczne Forum Niekonwencjonalnych Wynalazkow.

    Iluz to ludzi wierzących jest.

    https://www.facebook.com/events/wroc%C5%82aw-hotel-s
    ofitel-ul-%C5%9Bw-miko%C5%82aja-67/i-forum-wynalazcz
    o%C5%9Bci-alternatywnej/1175611839172623/
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Zag%C3%B3rski

    J.

  • 95. Data: 2021-11-26 12:50:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Nov 2021 12:10:13 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.facebook.com/events/wroc%C5%82aw-hotel-s
    ofitel-ul-%C5%9Bw-miko%C5%82aja-67/i-forum-wynalazcz
    o%C5%9Bci-alternatywnej/1175611839172623/
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Zag%C3%B3rski

    I co tam alternatywnego wynaleźli? Jakiś alternatywny komputery
    szybsze niż konwencjonalne?

    --
    Marek

  • 96. Data: 2021-11-26 13:36:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 12:50:04 +0100, Marek wrote:
    ofitel-ul-%C5%9Bw-miko%C5%82aja-67/i-forum-wynalazcz
    o%C5%9Bci-alternatywnej/1175611839172623/

    > I co tam alternatywnego wynaleźli? Jakiś alternatywny komputery
    > szybsze niż konwencjonalne?

    Ooo, wynalazcow to tam bylo wielu.
    Łągiewka ze swoim zderzakiem, specjalisci od orgonu,
    od odpromiennikow roznych,
    silniki pobierajace energie z otoczenia (i baterii),
    diesel z wtryskiem pary wodnej, jonoloty, itp.

    No i widzialem tam jedna ciekawostke - siłownik pneumatyczny,
    cylinder jakies 10cm srednicy i 20cm dlugosci ... tyle, ze niemal bez
    tarcia. Trzpien sie poruszal niemal bez oporu, dmuchajac ustami
    przepychalem z latwoscia. Niestety - nie wiem co w srodku,
    nie wiem kto to produkowal.

    P.S. Przypomnieliscie mi cos
    https://en.wikipedia.org/wiki/Atmos_clock

    Jest darmowa energia w powietrzu.

    J.

  • 97. Data: 2021-11-26 13:51:44
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    a...@p...com napisał(a):

    > Taratajcio zasilał patefon ze swojego perpetuuma(widziałem na YT), to
    > nie są żarty. Na wszelki wypadek poproś go o rachunki za prąd, pewnie
    > na nich ma tylko opłaty dodatkowe a KWh zero.

    Co stoi na przeszkodzie abyś i Ty zasilił swój patefon ze swojego perpetuma?

  • 98. Data: 2021-11-26 13:57:13
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > P.S. Przypomnieliscie mi cos
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Atmos_clock
    >
    > Jest darmowa energia w powietrzu.

    https://kwiatyogrodowe.blogspot.com/2019/03/mini-ogr
    od-zamkniety-w-butelce-blisko.html

  • 99. Data: 2021-11-26 14:04:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 04:57:13 -0800 (PST), Astralny Rębajło wrote:

    > https://kwiatyogrodowe.blogspot.com/2019/03/mini-ogr
    od-zamkniety-w-butelce-blisko.html

    Ciekawe.

    Musial chyba wprowadzic wystarczajaco duzo roznych bakterii, zeby to
    dzialalo.

    J.

  • 100. Data: 2021-11-26 14:09:42
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Nov 2021 04:51:44 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <681248a6-3386-4573-a5e2-aa882c069cc7n@googlegroups.
    com>
    od Astralny Rębajło <a...@g...com> :

    >Co stoi na przeszkodzie abyś i Ty zasilił swój patefon ze swojego perpetuma?

    Teściowa mi go wywaliła, tego perpetuuma, do śmieci przez pomyłkę,
    nowego nie będę robił, a patefonu nie mam pod ręką.
    Znajomy miał na wsi perpetuum mobile,znaczy się free energy, nie
    chciał zdradzić zasady działania, powiedział tylko, że do zbudowania
    użył stu metrów kabla energetycznego i taśmę izolacyjną.

    --
    Etaoin Shrldu