  • 11. Data: 2020-06-26 16:06:09
    Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
    Od: z <...@...pl>

    Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniający wszystkie normy i mający
    wszystkie papiery wyglądałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?

  • 12. Data: 2020-06-26 16:23:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
    <27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

    Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

  • 13. Data: 2020-06-26 16:30:47
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 26.06.2020 o 12:00, viktorius pisze:

    > 3 lata temu Cordoba wpadła na trochę większy krzaczek, lekko aspirujący
    > do określenia "drzewo" i tez nie wytrzymała tego spotkania:
    > http://twojezaglebie.pl/samochod-rozpadl-sie-dwie-cz
    esci/

    Pas został na słupku a fotel pojechał dalej?

    pozdrawiam,
    Michał

  • 14. Data: 2020-06-26 17:11:12
    Od: z <...@...pl>

    To taka odpowiedź na falę hejtu podsycaną przez lobby producentów która
    czujnie w tym wątku została "rozlana" ;-)

  • 15. Data: 2020-06-26 17:24:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-26 o 16:23, r...@k...pl pisze:

    > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

    Wbrew pozorom często jest.
    Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
    poprawne połączenie/zespawanie.
    Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
    prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-06-26 18:01:29
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/06/2020 16:24, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
    > prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.

    Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w
    polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic
    np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

    https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-ty
    lna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listi
    ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLW
    IwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emi
    ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

    Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

  • 17. Data: 2020-06-26 18:42:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Wbrew pozorom często jest.
    > Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
    > poprawne połączenie/zespawanie.

    Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do
    spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal. Twierdzil, ze
    w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to
    zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa
    (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu
    nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje...
    Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci
    oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac
    wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie
    wszystkiego w okolicy... Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza
    pojazd na zlom...

  • 18. Data: 2020-06-26 19:17:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-26 o 18:01, K pisze:

> [...]
    ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

    > Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

    Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
    Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-06-26 19:27:01
    Od: z <...@...pl>

    Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
    Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?

    Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?

    Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?

    Strasząc?

  • 20. Data: 2020-06-26 19:41:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Jun 2020 17:24:05 +0200, w
    <5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <r...@g...com>
    napisał(-a):

> [...]
    > Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
    > prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.

    Ale pierdoły.
    Dwa może zostawiać (i dalej być krzywo pospawane).
    Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
    wypadku jak producent zakładał.

    No chyba że wstawisz szyny, ale i to nie daje gwarancji.