  • 171. Data: 2020-08-18 20:40:14
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 16:10, Pete pisze:

    > Kilka lat temu wracałem w sezonie z Władysławowa A1.
    > Pierwsza stacja na A1 - kolejka zaczynała się przy wjeździe na stację na
    > pasie zjazdu z A1, ze 2 km wcześniej zaczynał się już zator z ww.
    > powodu.
    > Widać było, że tym, którym zasięg pozwalał, wypisywali się z kolejki i
    > jechali dalej.
    > I to był błąd, bo kolejka do następnej stacji zajmowała cały pas do
    > skrętu na stację i jeszcze ze 100m prawego pasa.

    No ale to spaliniaki, więc się nie liczą...

  • 172. Data: 2020-08-18 20:41:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 20:03, cef pisze:

    > Spokojnie, musisz tylko postawić na głowie swój dotychczasowy
    > sposób pojmowania rzeczywistości.
    > Zatroszcz się o nowe miejsce do mieszkania z dostępem
    > do gniazdka z ekoprądem. Planuj z wyprzedzeniem swoje codzienne
    > i te niecodzienne czynności,
    > tak, żeby jazda samochodem nie powodowała u Ciebie stresu
    > a była jedynie przyjemnością. Nauczysz się z czasem też
    > jak robić co godzinę zakupy i jeść kilka obiadów
    > w czasie zwykłej krótkiej podróży nad morze.

    A kilka to po co?
    Raz wystarczy.

    Albo dwa, ale po 0,5 h - akurat na rozprostowanie kości.

  • 173. Data: 2020-08-18 20:42:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 16:16, Pete pisze:

    > Ale przez Austrię to było 80 km, więc pomijalne.

    Dobre 300 km.

    > Potem już Włochy a tam to na co drugiej stacji.

    Ale cena * 1,5....

  • 174. Data: 2020-08-18 22:45:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, RadoslawF.
    On 18.08.2020 16:21 you wrote:

    > A fanboje do dzisiaj twierdza że kolejek nie ma i nie będzie.
    Ale to o benzynie/dieslu było :D

    --
    Pete

  • 175. Data: 2020-08-18 22:54:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 18.08.2020 20:42 you wrote:

    > Dobre 300 km.

    Eee tam. Z Ga-Pa do Brennero jest 93 km.
    A z GaPa do granicy jest ze 20 km.

    1,5 raza czego???

    --
    Pete

  • 176. Data: 2020-08-18 22:56:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 18.08.2020 20:40 you wrote:

    > No ale to spaliniaki, więc się nie liczą...

    Opisałem tę sytuację w kontrze do zarzutu, że może być kolejka do prądu.

    Okazuje się że w kolejce do benzyny można też spędzić jakąś godzinę.

    --
    Pete

  • 177. Data: 2020-08-19 04:54:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 23:56, Pete pisze:

    > Opisałem tę sytuację w kontrze do zarzutu, że może być kolejka do prądu.

    No przecież wiem.

    > Okazuje się że w kolejce do benzyny można też spędzić jakąś godzinę.

    Sam to widziałem dokładnie w tym samym miejscu.
    Do tego cena była taka, że koszty przejazdu benzyniakiem rosłyby o
    kolejne 20%...

  • 178. Data: 2020-08-19 04:56:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 23:54, Pete pisze:

    > Eee tam. Z Ga-Pa do Brennero jest 93 km.

    Wiem - jechałem nie raz.
    Ale akurat przez Austrię częściej jeździłem do Chorwacji - więc przez
    Wiedeń.

    > 1,5 raza czego???

    Austriackiej.

  • 179. Data: 2020-08-19 07:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 21:39:17 +0300, Cavallino napisał(a):

    > To naładuję się na następnej.

    Nie dojedziesz, bo sie zasieg skonczy :-)
    Albo "ladowanie co 100km"

    No chyba ze ... faktycznie masz "od biedy starczy na cala trase" i po
    polowie masz jeszcze sporo ładowarek.

    Zaraz ... to jaki masz zasieg? Moze sie az tak bardzo nie pomylilem z
    ladowaniem co 100km :-)

    J.

  • 180. Data: 2020-08-19 07:58:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-18 22:45, Pete wrote:
    > Ale to o benzynie/dieslu było :D

    Niby śmieszne, ale miałem tak w Rumuni
    (https://goo.gl/maps/X6qASbgm9CcVBzAHA ) - kolejka była taka, że
    pojechałem dalej i do następnej stacji dojechałem na oparach :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om