  • 181. Data: 2020-08-19 09:06:37
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2020 07:58:16 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Niby śmieszne, ale miałem tak w Rumuni
    > (https://goo.gl/maps/X6qASbgm9CcVBzAHA ) - kolejka była taka, że
    > pojechałem dalej i do następnej stacji dojechałem na oparach :)

    Szczesliwi, co zapomnieli, ze kiedys tak mielismy na kazdej stacji :-(

    J.

  • 182. Data: 2020-08-19 09:08:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 22:45:10 +0200, Pete napisał(a):
    > Ale to o benzynie/dieslu było :D

    A co bedzie na ładowarkach, gdzie sie tankuje jednak znacznie dluzej.

    J.

  • 183. Data: 2020-08-19 10:23:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 19.08.2020 04:56 you wrote:

    > Wiem - jechałem nie raz. Ale akurat przez Austrię częściej jeździłem
    > do Chorwacji - więc przez Wiedeń.
    > Austriackiej.

    Wręcz odwrotnie.

    --
    Pete

  • 184. Data: 2020-08-19 12:38:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2020 o 10:29, m4rkiz pisze:

    > elektryki są fajne, ale póki co nie są tak uniwersalne jak auta na
    > paliwa płynne i jeszcze długo u nas nie będą

    Elektryki są fajne jako małe miejskie toczydełka, najlepiej w
    carshareingu (jak to po polsku?), gdzie tankowanie to nie twoja broszka.

    Problem w tym, że flagowiec elektrykow czyli tesla jest zaprzeczeniam
    auta miejskiego i jest... generalnie do niczego - połączenie wad dużego
    sedana z brakiem uniwersalności małego wozidełka klasy B podniesionym do
    kwadratu przez problemy z tankowaniem.

    Dlatego sprawdza się ona w dwóch przypadkach:

    - bogatych fanbojów - patrzcie jestem bogaty - mam teslę, mimo że
    mógłbym mieć coś lepszego a tą kasę, a więc jestem na tyle dziany, że
    mogę bezsensownym wydatkiem podkreślić swój status - stać mnie na
    marnowanie kasy, a do klubu baterii starczy!

    - ulgi i dotacje.

    --
    Shrek

  • 185. Data: 2020-08-19 12:44:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.08.2020 o 18:04, J.F. pisze:
> [...]
    sem-z-Warszawy-do-Gdyni-n140566.html

    > Sluszna wypowiedz, ale ... to ile wolno jechac elektrykiem ?
    > 90 na tempomacie, 100, 110 ?

    Zaraz, zaraz? Koń kupił elektryka i zaczął krytykować zapierdalactwo, bo
    mam w KFie i mogłem przeoczyć tą zmianę? Świat się skończył?

    --
    Shrek

  • 186. Data: 2020-08-19 13:04:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 11:38, Shrek wrote:

> [...]
    > mogę bezsensownym wydatkiem podkreślić swój status - stać mnie na
    > marnowanie kasy, a do klubu baterii starczy!

    Problem polega na tym, ze Tesla poki co wyznacza kierunek, a przy tym
    nie jest brzydka. Biznes tez raczej siega po gorna polke, a 80 czy 90%
    aut obecnie sprzedawanych w Europie jest wlasnie w najmie albo leasingu.
    Ciezko mi sobie wyobrazic prezesa jakies bogatszej spolki jezdzacego
    Zoe. Co lepszego za ta kase E-Tron czy cos z Mercdesa? Chociaz Mercedesy
    ostatnio wygladaja paskudnie, cos jakby designerow z Renaulta
    zatrudnili. Dla plebsu takiego jak ja gdy sie skonczy era spalinowych
    zostana elektryczne Insignie, Passaty tudziez Arteony.

  • 187. Data: 2020-08-19 13:06:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 11:44, Shrek wrote:
    sem-z-Warszawy-do-Gdyni-n140566.html

    > Zaraz, zaraz? Koń kupił elektryka i zaczął krytykować zapierdalactwo, bo
    > mam w KFie i mogłem przeoczyć tą zmianę? Świat się skończył?

    No to sa wlasnie te kompromisy na ktore musisz pojsc ;) wczoraj
    krytykowal zestawy, ktore sie wyprzedzaja przez 10km, a dzis sam
    wyprzedza jakby byl zestawem co by mu pradu starczylo do kolejnej stacji.

  • 188. Data: 2020-08-19 13:14:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Elektryki są fajne jako małe miejskie toczydełka, najlepiej w
    >carshareingu (jak to po polsku?), gdzie tankowanie to nie twoja
    >broszka.

    No, znakomicie podnosi koszty, jesli obsluga musi codziennie zbierac
    po miescie i ładowac.

    Jakby tak mialy duzo miejsc parkingowych z gniazdkiem ...

    J.

  • 189. Data: 2020-08-19 14:08:40
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-19 o 12:04 +0100, K napisał:
    > Ciezko mi sobie wyobrazic prezesa jakies bogatszej spolki jezdzacego
    > Zoe.

    Ja znałem prezesa, który do pracy przyjeżdżał rowerem. Inny jeździ
    skuterem. Ba, był nawet prezydent co to skuterkiem popylał.

    Mateusz

  • 190. Data: 2020-08-19 14:14:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 13:08, Mateusz Viste wrote:

    > Ja znałem prezesa, który do pracy przyjeżdżał rowerem. Inny jeździ
    > skuterem. Ba, był nawet prezydent co to skuterkiem popylał.
    >
    > Mateusz

    No bialy papa tez jezdzi po watykanie rowerem i co to zmienia w
    globalnym rozliczeniu? Przyszla pandemia auta poznikaly z drog i sie
    okazalo, ze powietrze wcale przez to sie nie zrobilo czystsze.