  • 221. Data: 2020-08-20 09:04:32
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ta sama co hujanóg? Ewentualnie jakiś bonus do zostawienia na ładowarce.

    nie, hulajnogi zbiera juicer targa na chate i potem rozwozi, auto musi podjechac pod
    slupek ktory:
    a) moze byc akurat zajety
    b) nie jest dostepny w okreslonej lokalizacji

    --Pożyjemy zobaczymy. Jeśli nie do carsharingu, to obecnie elektryki nie
    nadają się do niczego:P

    jest prestiz, tesla jako 2 czy 3 auto sprawdza sie znakomicie wiec kto bogatemu
    zabroni ? nie widzialem jeszcze tesli (a mieszkam niedaleko superchargera) w ktorej
    siedzialyby wiecej niz 2 osoby :-)

  • 222. Data: 2020-08-20 09:42:32
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    ionity juz zapowiedzialo w DE podwyzke od wrzesnia

    https://teslamag.de/news/maingau-elektroauto-laden-t
    eurer-letzter-billig-tarif-ionity-gestrichen-29604

    https://moto.rp.pl/technologie/37332-prad-do-elektry
    ka-drozszy-niz-tankowanie-samochodu-spalinowego

    https://www.wyborkierowcow.pl/ekologicznie-to-nie-zn
    aczy-tanio-nawet-100-zl-za-100-km/

  • 223. Data: 2020-08-20 09:55:34
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 18:56, Cavallino wrote:

    > Wtedy to był Leaf 1, teraz jest Zoe.

    Renault?

  • 224. Data: 2020-08-20 10:48:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 20.08.2020 08:39 you wrote:

    > Tak jak pisałem - mogę się z kimś ścignąć nad morze z DC. Mogę nawet
    > na tylne siedzenie swojego dzieciaka zabrać żeby zasymulować realne
    > warunki. I zobaczymy ile warte są te elektryki (W ciechocinku akurat
    > supercharger stoi).

    Wiesz z cytowanych artykułów ile się jedzie elektrykiem z DC nad morze.
    Zapakuj rodzinne i ruszaj w trasę. Będziesz wiedział ile czasu
    zaoszczędzisz.

    --
    Pete

  • 225. Data: 2020-08-20 10:55:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 22:05, Cavallino wrote:

    > Ty w ogóle w mało rzeczy wierzysz, zwłaszcza jak się nie nie zgadzają z
    > Twoimi światopoglądami.

    Po prostu wole zalozyc, ze moze mi sie nie udac i wpisac to w kolejne
    ryzyko i argument przeciw. Ba, jestem wiecej niz pewien, ze w pewnym
    momencie moze przyjsc firmowy odgorny zakaz udzielania pradu z gniazdka
    potrzebujacym.

  • 226. Data: 2020-08-20 12:37:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >musi podjechac pod slupek ktory:
    >a) moze byc akurat zajety
    >b) nie jest dostepny w okreslonej lokalizacji

    No, do auta moze juicer podjechac na hulajnodze i zaparkowac pod
    odpowiedni słupek, albo podjechac drugim naładowanym elektrykiem i
    podmienic na parkingu, albo moze go kolega podwiezc drugim samochodem,
    albo wiece juicerow rozwiezie sie dieslowym busikiem i oni podjada pod
    gniazdko na bazie.

    Ta hulajnoga byla chyba najlepsza ... a jak bedzie padac ?

> [...]

    >kto bogatemu zabroni ? nie widzialem jeszcze tesli (a mieszkam
    >niedaleko superchargera) w ktorej siedzialyby wiecej niz 2 osoby :-)

    Jesli masz ruch miejski to chyba nie dziwne.
    A po co brac rodzinę na ładowanie ?

    J.

  • 227. Data: 2020-08-20 12:41:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/08/2020 11:37, J.F. wrote:

    > Jesli masz ruch miejski to chyba nie dziwne.
    > A po co brac rodzinę na ładowanie ?

    Zeby sie zaczeli przyzwyczajac ;)

  • 228. Data: 2020-08-20 13:12:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W zeszłym roku kupiłem. W tym też widzę, że się da.
    > https://www.dacia.pl/samochody/logan.html

    Nie da się. Od 35 700:P

    Wersja bez klimy, z nieregulowananymi fotelami i kierownicą, bez koła
    zapasowego, o silniku, bebnach z tyłu nie wspominam;0

    --
    Shrek

  • 229. Data: 2020-08-20 13:16:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2020 o 09:04, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    pod slupek ktory:
    > a) moze byc akurat zajety
    > b) nie jest dostepny w okreslonej lokalizacji

    Zakładam, że sobie jakieś słupki z parkingami przy nich załatwią na
    wyłączność i juicer zabiera zatankowanego i jedzie podnienić z
    "porzuconym" i tak w kółko. Żeby nie rozładować do końca przez usera
    ostatnie 2kWh po podaniu pinu.

    > jest prestiz, tesla jako 2 czy 3 auto sprawdza sie znakomicie wiec kto bogatemu
    zabroni ?

    No o tym pisałem. Dla snobów to da się nawet "gówno artysty" w ładnym
    opakowaniu sprzedać za górę kasy, ale rynku tym nie zwojujesz.

    --
    Shrek

  • 230. Data: 2020-08-20 13:23:49
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-20 o 13:12 +0200, Shrek napisał:
    > Wersja bez klimy, z nieregulowananymi fotelami i kierownicą, bez koła
    > zapasowego, o silniku, bebnach z tyłu nie wspominam;0

    Właśnie to mam. To naprawdę fajne autko jest. Zamiast koła zapasowego
    jest taki spray lepny + kompresorek. Wygodniejsze to niż zapasówka, dużo
    lżejsze a i dzięki temu na zakupy jest też więcej miejsca.

    Co do silnika to potwierdzam że jest, hamulce z tyłu też. I wszystko
    działa. Jedyny mankament tego samochodu to fakt, że nie da się
    zatrzasnąć drzwi, trzeba je pozamykać od środka. Ale ja drzwi nie
    zamykam, więc nie uwiera mnie to.

    Mateusz