  • 11. Data: 2010-02-24 07:51:22
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Wiem, że było, ale z racji zbliżającej się wiosny polecam
    > http://www.youtube.com/watch?v=8o-u0RFtyGY

    Popatrz jak filmik jest skonstruowany. Tego motocyklisty tam po prostu NIE
    MA szans zobaczyć bo filmowane zostało to w ten sposób ze kierowca tą część
    drogi zasłania. W powtórce już motocyklista został dorobiony. Tani chwyt
    propagandowy.

    Gdzieś był zdecydowanie lepszy filmik że kierowca nie zauważył jadącego obok
    POCIĄGU i wjechał na torowisko. Choc pociąg było widać jak na dłoni przez
    dłuższą chwilę to i tak było to zaskoczenie dla widza. Mechanizm
    przyzwyczajenia oka.

  • 12. Data: 2010-02-24 08:24:10
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Lut, 00:29, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Problem jest przede wszystkim wtedy, gdy ktoś jedzie znacznie szybciej, a
    > przy tym sądzi, ze to inni powinni na niego uważać. Tego typu postawę
    > prezentuje duża część debili na moto

    Duza czesc grupowiczow pms uwaza ze jesli jada szybciej niz inni to
    reszta kierowcow powinna na nich uwazach, ustepowac im i przewidywac
    ze na drodze o ograniczeniu 50km/h bedzie jechac ktos z predkoscia
    100km/h :)

  • 13. Data: 2010-02-24 08:50:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-24 00:06, to pisze:
    > Problem polega na tym, ze duża część debili na moto zapieprza ok. 150-200
    > km/h slalomem, nie dając szans wielu kierowcom, by ich zobaczyli.
    A ja bez kozery powiem: pińcet :-P

    Maciek

  • 14. Data: 2010-02-24 09:02:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie dostrzegam bo nie mam z tym problemu. Skoro uważają że są mało
    > widoczni to niech lepiej przewidują możliwe sytuacje. Dlatego czas zeby
    > motocyklisci przyjeli zasade "Jeździj przewidywalnie, samochody są
    > wszędzie"

    no właśnie, ponoć pojawiły się naklejki na samochody treści
    "nie patrz w lusterka na motocykle, tylko przed siebie żeby mi w d... nie
    wjechać"
    gdzie to kupić?
    brat

  • 15. Data: 2010-02-24 09:05:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Maciek pisze:
    > A ja bez kozery powiem: pińcet :-P

    Nastepny co zaraz napisze o przepisowej i bezpiecznej jezdzie motocyklistow?
    http://www.youtube.com/watch?v=a_4WDNLdSwk

    Nie da sie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 16. Data: 2010-02-24 09:07:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    bratPit[pr] pisze:

    > no właśnie, ponoć pojawiły się naklejki na samochody treści
    > "nie patrz w lusterka na motocykle, tylko przed siebie żeby mi w d...
    > nie wjechać"
    > gdzie to kupić?

    Nie widzialem, ale chetnie sie wyposaze jak znajde;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-02-24 09:14:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie widzialem, ale chetnie sie wyposaze jak znajde;-)

    hmm, obawiam się że to była wersja 'custom' :/
    brat

  • 18. Data: 2010-02-24 09:34:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > A ja bez kozery powiem: pińcet :-P

    Wsiądź w jakieś w miarę szybkie auto to się sam przekonasz ile jeżdżą.

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-02-24 10:05:51
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.02.2010 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Nastepny co zaraz napisze o przepisowej i bezpiecznej jezdzie motocyklistow?
    > http://www.youtube.com/watch?v=a_4WDNLdSwk

    No to to jeszcze nic, a zobacz tu, no i jeszcze bez kaskuff i świateł.
    http://www.youtube.com/watch?v=HS3VQHlgj8U
    No koszmar poprostu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 20. Data: 2010-02-24 10:08:39
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-24 08:24, badzio pisze:

> [...]
    > reszta kierowcow powinna na nich uwazach, ustepowac im i przewidywac
    > ze na drodze o ograniczeniu 50km/h bedzie jechac ktos z predkoscia

    Nie "reszta kierowców", tylko "wstrętne kapeluchy".

    A.