  • 181. Data: 2011-03-08 15:28:41
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 15:54, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Ziolko" <z...@i...pl>
    [..]

    > A ja myślisz kupię ?

    > Już wiem, to co postuluję wszędzie by infrastruktura była własnością
    > lokalną. I jak się lokalna społeczność nie umie zorganizować w sprawie
    > klucza czy czego tam bądź to ponosi konsekwencje, ale żeby klient miał
    > ponosić konsekwencje za wszystkich to kompletna głupota jest. Nie na tym
    > jego rola polega !!!

    > Mnie się wydaje, że Ty nie rozumiesz czym różni się klient od usługodawcy.

    Dałem drastyczne ceny, ale tak łatwiej pokazac co mogłoby sie dziać.

    wg twojego pomysłu było by to przerzucone koszty na ISP, a to prowadzi
    do nadużyć.

    Swoją droga to lepiej aby sie pojawiły takie pomysły i można byłoby nad
    nimi dyskutować niz miałby sie pojawic jako zapis ustawowy ...

    Trzeba tak wypośrodkować aby klienci byli zadowolenie, ale tak aby ISP
    nie dostał w d........

  • 182. Data: 2011-03-08 15:30:47
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 16:15, Daniel Kulesza pisze:

    > a czemu to ma być obowiązek operatora ?
    >
    > Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
    > się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    > technicznych.

    hmm operatorzy mogą mieć kilka łącz to i user może ;)

    Wszakże sa routery z kilkoma WANami - z 2 na pewno ;-P

  • 183. Data: 2011-03-08 16:58:14
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 08.03.2011 Daniel Kulesza <k...@t...pl> napisał/a:
> [...]

    Przecież wiadomo że to jest tak szybko jak zamek błyskawiczny ;)

  • 184. Data: 2011-03-08 18:42:33
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-08 16:16, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > Żartujesz ?

    masz jakieś dowody na to, że NNTP działa źle przy opóźnieniu 1000ms a
    działa lepiej przy opóźnieniu 10ms ??

    Icek

  • 185. Data: 2011-03-08 18:45:41
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.

    w usłudze 8/8Mb/s za 100 złotych byłby serwis wszystkiego a pracownik
    mógłby raz na 2 miesiące odwiedzać klienta i robić mu dobrze tłumacząc,
    że ma niezabezpieczone radio.

    W usłudze 100/100 za 50 złotych nie ma na to miejsca

    Icek

  • 186. Data: 2011-03-08 18:47:54
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-08 15:56, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Taką opcję to se klient może bez Ciebie zrobić.

    a czemu nie robi ?

    Bo klient chce wszystko jak najszybciej, jak najtaniej (preferowane za
    darmo), jak najlepiej i z jak najlepszą obsługą. Przy czym przy wyborze
    operatora liczy się tylko cena a w czasie korzystania z usługi
    największe pretensje są, że obsługa jest zła

    Icek

  • 187. Data: 2011-03-08 20:51:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.03.2011 19:42, Icek pisze:

    > masz jakieś dowody na to, że NNTP działa źle przy opóźnieniu 1000ms a
    > działa lepiej przy opóźnieniu 10ms ??
    Weź stoper i zmierz sobie ile to jest to 1000ms - to wcale nie tak mało.
    Człowieka może coś trafić jak przeczytanie 10 linijek w 10 kolejnych
    postach zajmie dodatkowe 10 sekund.

    Michoo

  • 188. Data: 2011-03-08 21:34:15
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Swego czasu miałem takiego dostawcę internetu bezprzewodowego:
    > - internet permanentnie nie działał w godzinach popołudniowych czy
    > wieczornych

    przeczytałem kilka twoich wypowiedzi i wydaje mi się, że jesteś taki
    życiowy malkontent

  • 189. Data: 2011-03-08 22:07:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 19:47:54 +0100, Icek napisał(a):
    /../
    > a czemu nie robi ?

    Temu nie robi bo bardziej opłaca mu się drzeć ryja jak padnie.

    eee. Na fuksa liczy.

  • 190. Data: 2011-03-08 22:13:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 16:15:49 +0100, Daniel Kulesza napisał(a):
    /../
    > a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    W pewnych rozwiązaniach drogich (dla biznesu) faktycznie jest taka opcja.
    Zawsze se można zamówić.
    A jak nie to 1/15 abonamentu i cześć.