  • 11. Data: 2021-05-20 21:20:53
    Temat: Re: InspectAR
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup

    >To chyba w psychologii nazywa się projekcja.

    Znów ci chyba, ale faktycznie, przypisując własną niewiedzę innym dokonujesz
    projekcji.

    Życzę dalszego, miłego brodzenia w gnojowisku, które wokół siebie rozlewasz.

    PLONK

  • 12. Data: 2021-05-20 21:23:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2021 18:05, Ghost wrote:
    > No jesli patrzac na pcb widzisz schemat, to faktycznie tobie to
    > niepotrzebne.

    PCB i schemat to tylko inna reprezentacja tego samego. W gruncie rzeczy
    ten tool dodaje do widoku płytki dodatkowe elementy ze schematu. Robi to
    relatywnie przeciętnie i nie bazuje na czymś magicznym, tylko wycina
    informacje z programów do tworzenia PCB/schematów, prezentując je troche
    inaczej.

    Swoją droga nic nowego - kilka lat temu widziałem taki viewer do
    gerberów - robiłeś fotkę płytki a on nakładał na nią warstwy top/bootom
    i można było zastanawiać się pod którą nogą jest zwarcie. Była to
    innwacja bo korzystał z OpenCV. Tu też pewnie to jakiś viewer tego typu:
    określ brzeg i orientację płytki, narysuj gerbera lub jego fragment i
    fajrant.

    W gruncie rzecvzy kilkaset linijak w pythonie coby uzyskac podobny efekt
    rysowania "na płytce" jakiegoś gerbera. Jest pomysł na "wow". I co
    dalej? Ja tam nic dalej nie widzę poza tym "wow". Co to potrafi
    *użytecznego*?

    > Chyba nie ogarniasz skali.

    Skala jest taka jaką widze na wideo. Ktoś sobie dodał malutkie okienko
    do przeglaania PDFa. Nie widzę wartości dodanej poza otwarciem PDFa w
    osobnym okienku. Brak crossprobingu powoduje że niczym się to nie różni
    od tabki.

    Znowu: lat temu 20 pytałem na pewnej grupie dlaczego producenci scalaków
    wciskają wszystko w PDF. Nie mogli by mieć formatu plików który pozwala
    na *kontekst* a nie tylko prezentację? Zostałem wyzwany od debili i jak
    widzę dalej niczego się nie nauczyłem: cały czas czekam aż ktoś zastapi
    formę, kontekstem. Już się nie doczekam.

    Tutaj to nie nastąpiło. Dalej rysujemy tabelki w pdf ręcznie
    wydziarganymi kreskami. Innymi słowy tool nic nie zmienił w tej kwestii,
    to tylko (marna) przeglądarka do dziadowskich PDFów.

    > Ok, pozostanmy przy tej roznicy dostrzegania. Nie chce mi sie gadac.

    To po co gadasz?

    Ponadto, skoro widzisz więcej, to opisz, co widzisz więcej. Może
    istnieją inne, lepsze prezentacje tego toola. Ta jest kiepska, nic tam
    nie ma poza "wow".

  • 13. Data: 2021-05-20 21:25:08
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2021 o 21:20, Ghost pisze:

> [...]
    > dokonujesz projekcji.
    >
    > Życzę dalszego, miłego brodzenia w gnojowisku, które wokół siebie

    No co ty, obraziłeś się?
    Dobra, nie sklejasz pudełek. Dodajesz nawiasy klamrowe :-))))
    Może być?

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2021-05-20 21:32:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-05-20 21:25, Kaczin wrote:
    (ciap)

    > No co ty, obraziłeś się?
    > Dobra, nie sklejasz pudełek. Dodajesz nawiasy klamrowe :-))))
    > Może być?

    Dzięki,
    poprawiliście mi humor na koniec smutnego dnia.

    :-))

    Włodek

  • 15. Data: 2021-05-20 22:39:13
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    On 20/05/2021 18:05, Ghost wrote:

    >PCB i schemat to tylko inna reprezentacja tego samego. W gruncie rzeczy ten
    >tool dodaje do widoku płytki dodatkowe elementy ze schematu.

    Tak. Oraz np. pdfy komponentów i parę innych rzeczy. Jesteś zainteresowany?
    Poszperaj.
    Zakładasz a priori, że to shit? Olej.
    Uważasz, że jestem ci winny jakiś wykład? Jesteś w błędzie.

    Tyle w temacie, ja tylko podałem, moim zdaniem, interesujący link.
    Duch roszczeniowości w narodzie nie ginie.

  • 16. Data: 2021-05-20 22:50:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2021 22:39, Ghost wrote:
    > Tak. Oraz np. pdfy komponentów

    To daje też google.

    > i parę innych rzeczy.

    Jakich?

    > Jesteś
    > zainteresowany? Poszperaj.
    > Zakładasz a priori, że to shit? Olej.

    Nie, odnoszę się do *prezentacji* jaką pokazałeś. Nie zaimponowała mi.
    Może dlatego że jestem programistą i widzę jakie kiespkie pomysły tam
    zastosowano (przykład: powolnie animowane, po jakimś timeoucie, numery
    scalaków - przerost formy nad funkcjonalnością)

    > Uważasz, że jestem ci winny jakiś wykład? Jesteś w błędzie.

    Uważasz że jesteśmy Ci winni dociekanie? Jesteś w błedzie. To sa grupy,
    tu się krytykuje na oślep, po łebkach, w celu ćwiecznia własnej ignorancji.

    I dyskutuje się. Dyskusja polega na przedstawianiu własnych poglądów,
    niekoniecznie takich jak byś chciał. To drugie nazywa się TVP.

    > Tyle w temacie, ja tylko podałem, moim zdaniem, interesujący link.

    Ok, ale chciałbym zrozumieć co firma zrobiła. Na co to komu. Jakie
    problemy rozwiązuje. Wydaje mi się że rozwiązuje jakieś problemy
    inaczej, ale nijak nie widzę, aby lepiej.

    Chciałbym zobaczyć podobny HUD do mikroskopu. To było by *coś* naprawdę
    użytecznego.

    > Duch roszczeniowości w narodzie nie ginie.

    Przychodzisz tutaj z linkiem i prosisz aby pogłaskać. To tak nie działa,
    nie na usenecie. My tutaj jesteśmy od poglądów krytycznych. Krytyka jest
    dobra, pozwala usunąc "wow" z przed oczu i zastanowić sie jakie *realne*
    problemy to niby rozwiązuje. Na chwilę obecną, z prezentacji, niewiele
    wynika poza tym że ktoś ogarnął OpenCV i zrobił h...we GUI. No i co z
    tego? Implementacja jest, a gdzie pomysł?

  • 17. Data: 2021-05-20 22:52:07
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >To daje też google.

    opatronk

  • 18. Data: 2021-05-20 22:56:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2021 22:52, Ghost wrote:
    > opatronk

    W/g gogole jesteś jedynym który używa tego słowa. Możesz podpowiedzieć,
    co oznacza?

  • 19. Data: 2021-05-21 07:47:55
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    On 20/05/2021 22:52, Ghost wrote:
    > opatronk

    Ręce opadają - w tym przypadku tłumoczenie się, że nie napisałem tego, czego
    nie napisałem to marnowanie czasu oraz urąga mi intelektualnie.

  • 20. Data: 2021-05-21 09:07:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/05/2021 07:47, Ghost wrote:
    > Ręce opadają

    Ojej, miałem nadzieję że to coś z gatunku:

    "Szanowni rozmówcy, nie mam czasu niestety napisać dlaczego uważam
    inaczej, bo mleko mi kipi, przepraszam".

    > czego nie napisałem to marnowanie czasu oraz urąga mi intelektualnie.

    Obawiam się że napisałeś w tym wątku kilka postów i ani jeden z nich nie
    jest "intelektualny" ponieważ nie zawiera argumentacji. Jakiejkolwiek.
    Po prostu potrzebujesz przytulenia, razem z linkiem. Nie przytulam
    linków, wiec tego nie zrobie.

    PS. Obejrzałem pozostałe filmy. Nie ma w nich *NIC* więcej. To tylko
    kiepskie rysowanie gerberów na obrazkach z popsutym GUI. 99% tej
    funkcjonalności dostaniesz w dowolnym board view. Do czasu aż pojawi się
    HUD do mikroskopu, to tylko taki fancy boardview bazujacy na chwilowej
    popularności wszelakich AI. Przeczytałem też sporo wyrazów i zdań na ich
    stronie. Nie widzę nic ponad.