  • 21. Data: 2020-07-30 10:48:57
    Temat: Re: Izera
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-07-2020 o 09:52, K pisze:

    > Ale ty tez nie badz naiwny. Statystycznego Polaka zycjacego z programow
    > plus

    Czyli albo statystycznego, albo żyjącego z programów plus.
    To drugie to jednak margines, choć władza robi wszystko żeby ubić klasę
    średnią i pozostawić samych gołodupców, niezdolnych do samodzielnego
    myślenia.

  • 22. Data: 2020-07-30 12:16:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze:

    > Nie bedziemy dostarczycielem rozwiazan konstrukcyjnych tylko
    > posrednikiem. Wszystko zamowilismy za granica.

    To przecież oczywiste że to nam będą sprzedawać części i rozwiązania
    konstrukcyjne.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2020-07-30 22:52:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2020 o 10:48 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

> [...]
    > To drugie to jednak margines, choć władza robi wszystko żeby ubić klasę
    > średnią i pozostawić samych gołodupców, niezdolnych do samodzielnego

    To kiedy ci "twoi" wygrają wybory, żeby "znów" klasa średnia miała się
    dobrze?
    Za 3, za 7 czy za 11 lat?
    Wtedy uchwalicie programy pomocowe dla klasy średniej :)

    A elektryki będziecie sprowadzać z IV Rzeszy.

    --
    Trefniś

  • 24. Data: 2020-07-30 23:44:52
    Od: K <e...@s...com>

    On 30/07/2020 21:52, Trefniś wrote:

> [...]
    > Za 3, za 7 czy za 11 lat?
    > Wtedy uchwalicie programy pomocowe dla klasy średniej :)
    >
    > A elektryki będziecie sprowadzać z IV Rzeszy.

    Nie przypominam sobie wczesniej programow pomocowych w praktycznie
    kazdej dziedzinie zycia. Klasa srednia ma sie tak samo jak miala sie
    przedtem albo i lepiej, jedynie boli ja bardziej degeneracja pieniedzmi
    patologii. Natomiast tak, biznes bedzie bral w leasing elektryki od
    VAG-a, Tesli, Toyoty. Chyba w swej naiwnosci nie myslisz, ze sie rzuca
    na cos co dopiero weszlo na rynek i nie wiadomo czego sie po tym spodziewac.

  • 25. Data: 2020-07-31 03:30:47
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2020 o 23:44 K <e...@s...com> pisze:

> [...]
    > kazdej dziedzinie zycia. Klasa srednia ma sie tak samo jak miala sie
    > przedtem albo i lepiej, jedynie boli ja bardziej degeneracja pieniedzmi

    Też nie cierpię patologii i jej degeneracji pieniędzmi.
    Dlatego mam nadzieję, że ukraińska akcja "min. Nowak" zostanie importowana
    do Polski.
    Chętnie zobaczę kilka spektakularnych aresztowań polskich polityków.

    Opóźnionych intelektualnie doinformuję - polskich polityków, czyli
    _niezależnie_ od opcji/partii politycznej.

    BTW dzieci pewnie nie masz i mieć nie będziesz, bo to przecież patologia
    (500+ i inne) :)
    Emerytury nie dożyjesz - bo to przecież patologia (13 emerytura i inne)!

    Łatwo się rozmawia z dziećmi...

> [...]
    > VAG-a, Tesli, Toyoty. Chyba w swej naiwnosci nie myslisz, ze sie rzuca
    > na cos co dopiero weszlo na rynek i nie wiadomo czego sie po tym

    Pisałem o IV Rzeszy!
    Poza tym NIC nie weszło na rynek, dlatego raczej nie ja jestem naiwny.

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2020-07-31 10:25:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/07/2020 02:30, Trefniś wrote:

> [...]
    >
    > Łatwo się rozmawia z dziećmi...

    > Pisałem o IV Rzeszy!
    > Poza tym NIC nie weszło na rynek, dlatego raczej nie ja jestem naiwny.

    Tak sie sklada, ze dzieci mam i biore odpowiednik 500+ ale nie w Polsce.
    Moglbym brac w Polsce i mialbym wtedy 300PLN miesiecznie wiecej na
    dwojke dzieci niz mam w UK. Tylko, ze ja do systemu oddaje w podatkach
    wielokrotnie wiecej niz z nego biore.

  • 27. Data: 2020-07-31 10:43:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze:
    > Nie bedziemy dostarczycielem rozwiazan konstrukcyjnych tylko
    > posrednikiem. Wszystko zamowilismy za granica.

    Myślałem, że powróci temat polskiego silnika
    http://www.elektroonline.pl/news/9617,Polacy-zaproje
    ktowali-bardziej-oszczedny-silnik-do-samochodow-elek
    trycznych

    Niestety umarł.

    Robert

  • 28. Data: 2020-07-31 12:21:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2020 o 10:25 K <n...@e...com> pisze:

> [...]
    > Moglbym brac w Polsce i mialbym wtedy 300PLN miesiecznie wiecej na
    > dwojke dzieci niz mam w UK. Tylko, ze ja do systemu oddaje w podatkach

    Czyli patologia.
    Tylko teraz wyjaśnij, do którego systemu oddajesz i z którego bierzesz!
    Oraz na czym polegają twoje pretensje i którego systemu dotyczą.
    Byłoby dobrze, gdybyś objaśnił też, z którego powietrza korzystasz -
    polskiego, czy UK. I gdzie głosujesz w wyborach.

    --
    Trefniś

  • 29. Data: 2020-07-31 12:48:08
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/07/2020 09:43, Robert Wańkowski wrote:

> [...]
    > http://www.elektroonline.pl/news/9617,Polacy-zaproje
    ktowali-bardziej-oszczedny-silnik-do-samochodow-elek

    Jak grafen i milion innych projektow. Jesli chodzi o innowacyjnosc to
    jestesmy na szarym koncu Europy.

  • 30. Data: 2020-07-31 12:51:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/07/2020 11:21, Trefniś wrote:

> [...]
    > Byłoby dobrze, gdybyś objaśnił też, z którego powietrza korzystasz -
    > polskiego, czy UK. I gdzie głosujesz w wyborach.

    Biore z tego systemu do ktorego wkladam. Bylbym nieuczciwy gdybym wladal
    do obcego i bral z polskiego prawda? Ja bym patologia nie nazwal
    rozwiazania w ktorym wiecej do systemu wkladasz niz z niego pobierasz, a
    z taka demoralizacja mamy do czynienia wsrod wielu beneficjentow
    programow plus.