  • 61. Data: 2009-02-26 07:38:23
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: <k...@w...pl>

    > Płyta serwerowa i moduł zarządzający. Tyle z mojej strony.

    Zgadzam się z tym, rs z mojej propozycji to tylko proteza aby zobaczyć co
    się stało.
    W przypadku padu serwera(sprzętu) to i tak pozostaje podróż albo moduł
    zarządzający najlepiej z lan lub com jako modem Via GSM/GPRS z konsolą.
    Nie wierzę w żadne zarządzanie przez WWW(mam złe doświadczenia).
    Piszę cały czas o Linux/Unix( główna zaleta duże możliwości rozwoju i nauki,
    często bardzo dobre oprogramowanie za darmo), Windowsa raczej na serwer bym
    nie stawiał nawet jako serwer plików (Netware nie znam, więc się nie
    wypowiadam).

  • 62. Data: 2009-02-26 11:55:10
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > często bardzo dobre oprogramowanie za darmo), Windowsa raczej na serwer
    bym
    > nie stawiał nawet jako serwer plików (Netware nie znam, więc się nie
    > wypowiadam).

    Popieram, ale znow nie jest to az takie zle rozwiazanie - jakie mozliwosci
    zarzadzania siecia windowsow w domenie ... mozna z nimi zrobic wszystko z
    jednego miejsca... poporstu klikasz w grupach i naraz zmiany wprowadzasz np
    na setce komputerow ;)

    Rf