  • 31. Data: 2021-12-03 19:01:40
    Temat: Re: Jak w PRLu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-12-03 o 17:39 GMT, PiteR napisał:
    > Co ma do tego hala? Z halą to ma tyle wspólnego, że są tam barany :)

    Ostatnio pisałeś coś o hali - tak mi utkwiło i pomyślałem, że to dobry
    element do podkoloryzowania tej pasjonującej opowieści.

    > Ludzie są na granicy wytrzymałości psychicznej dlatego latają.
    > Bo mogą nie zobaczyć następnym razem ojca matki.

    Z drugiej strony sami się na to pisali... Coś za coś.

    Mateusz

  • 32. Data: 2021-12-03 19:07:46
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-12-03 o 17:55 GMT, PiteR napisał:
    > chleba, schabowych, ziemniaków, krupniku, ogórkowej,
    > pączków, kiełbasy z giełdy samochodowej, porzeczek, agrestu...

    I koperku, oraz maku. Koper sobie sam uprawiam (tak jak agrest i
    porzeczki zresztą). Ale maku nie da rady.

    Mateusz

  • 33. Data: 2021-12-03 19:14:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sodm24$lp6$1@gioia.aioe.org>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > Ostatnio pisałeś coś o hali - tak mi utkwiło i pomyślałem, że to
    > dobry element do podkoloryzowania tej pasjonującej opowieści.

    no to jeszcze nadmienię (jakby ktoś nie miał obrazu), że w Londynie
    jest już 51% emigrantów i w pracach jest pełno Hindusów,
    Filipińczyków, Pakistańczyków, Kolumbijczyków i innych bliżej
    niezidentyfikowanych brodaczy ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 34. Data: 2021-12-03 19:26:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 07:37, Marek pisze:

    > ???
    > Postawić mu piwo, dzięki niemu sprzedacie więcej urządzeń. Braki w
    > pojmowaniu podstawowych celów biznesowych u co poniektórych są
    > szokujące. Wy macie sprzedać jak najwięcej urządzeń w czasie przekonując
    > klienta do jak najczęstszej wymiany na nowe.

    Nawet przy takim pojmowaniu celów biznesowych zepsuć ma się dopiero po
    gwarancji.
    P.G.

  • 35. Data: 2021-12-03 19:30:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 13:29, J.F. pisze:

    > wow - globalne ocieplenie?
    > Czy chinska polityka klimatyczna?
    >
    > A moze chinska tajna bron ?
    >
    > Ale Taiwan ma na tyle duzą powierzchnie, zeby rzeki dlugo wode
    > utrzymywaly ?

    W artykule w którym to czytałem było o jakiejś niewyobrażalnej liczbie
    cystern którymi dowożą wodę do fabryk.
    P.G.

  • 36. Data: 2021-12-03 20:43:34
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-12-03 o 18:14 GMT, PiteR napisał:
> [...]
    > jest już 51% emigrantów i w pracach jest pełno Hindusów,
    > Filipińczyków, Pakistańczyków, Kolumbijczyków i innych bliżej

    Brzmi bombowo.

    Mateusz

  • 37. Data: 2021-12-04 11:35:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Akurat CEMI się zaoranie należało jak mało komu.

    Z CEMI należało wyp'ć kadre kierowniczą, sprzęt zmodernizować,
    ludziom od kno-how dać podwyżki i tłuc uC na potęgę.

    > nowożytnych: spółka TopGaN "pracująca" nad azotkiem galu

    Jak się państwo zabiera za kapitalizm, to wychodzi socjalizm.
    Nic nowego, niebieski laser itp.

    > czy geniusze ze
    > Zjednoczenia Przemysłu Furmankowego, którzy opracowali 8051 taktowany
    > gigahercem.

    To akurat wydumali studenci w ramach chyba pracy dyplomowej, albo hobby,
    a durni dziennikarze puścili news jak o niebywałym osiągnięciu.

    > I pomyśleć, że nawet AVR wymyślili dwaj studenci, ech...

    Chyba ARM (?)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 38. Data: 2021-12-04 13:11:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 11:35:53 UTC+1 Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Chyba ARM (?)

    A google'a to nie wymyślili dwaj studenci?
    fejsbuka to nawet jeden (tylko trwają spory, który ;).
    Widać jak czegoś nie wymyślisz na studiach to potem tak masz zawalony łeb starociami
    (a podobno uniwersytety są skarbnicami wiedzy - studenci zaczynający naukę sadzą, że
    wiedzą wszystko, a ci, co naukę kończą, są przekonani, że nie wiedzą nic - a tą
    właśnie "znikniętą" wiedzę składuje się w skrzyniach w podziemiach uniwersytetu), że
    nic nowego się nie przebije :(

  • 39. Data: 2021-12-04 18:12:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 4 Dec 2021 04:11:01 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > A google'a to nie wymyślili dwaj studenci?

    A co u nas wymyślili studenci oprócz nasza klasa (która już nie
    istnieje)?

    --
    Marek

  • 40. Data: 2021-12-04 18:18:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > A co u nas wymyślili studenci oprócz nasza klasa (która już nie istnieje)?

    Sporo, np. goldenline.pl

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/